لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت دوو (Daewoo) می باشد که از یک موتور بسیار قوی بهره می گیرد.

شرکت دوو جاروبرقی مدل DVS-S22 را در 3 رنگ مختلف سفید، طوسی و صورتی تولید می کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

مدل مشابه آن مدل DVC-LH22 که در رنگ قرمز و آبی تولید می شود و از ویژگی مهم آن می توان به کنترل رو دسته اشاره کرد.

قدرت موتور جاروبرقی 2100 وات می باشد که می تواند گفت یک موتور کاملا قدرتمند با توان مکش بالا روی این دستگاه نصب شده است که می ‌تواند کوچک‌ ترین قسمت‌ های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به آسانی سطوح مختلف را جارو کند.

گنجایش مخزن جاروبرقی 4.5 لیتر می باشد که قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از گرد و خاک را نیز در خود دارد و دیگر نیازی نیست در مدت کوتاه به تعویض کیسه جاروبرقی نیز بپردازید.

این محصول از یک بدنه قدرتمند و مقاوم در برابر ضربه و فشار و طراحی فوق العاده زیبایی که به لطف شرکت دوو به این محصول اهدا شده است توانسته به خوبی مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند و یک سر و گردن از رقیبان هم قیمت خود و حتی آنهایی که قیمت خیلی بیشتری نیز دارند بالاتر باشد.

صدا کم موتور جاروبرقی به گونه ای می باشد که به راحتی می توانید حتی در مواقعی که خانواده در حال استراحت هستن از این جاروبرقی استفاده کنید.

این محصول با دارا بودن فیلتر ضد حساسیت هپا (HEPA)، قابلیت استفاده از پاکت یک بار مصرف را دارد.

یکی از ویژگی های این محصول با کیفیت نشانگر دیجیتالی پر بودن مخزن کیسه آشغال است.

این جاروبرقی با طول سیم حدود 8 متر می ‌تواند فضای نسبتا زیادی از منزل را پوشش دهد.

جاروبرقی سری BASIC دوو در دسته جاروبرقی های کیسه ای قرار گرفته است که برای جمع آوری گرد و خاک و اشغال به یک کیسه یکبار مصرف یا دائمی نیاز دارد.

 

مشخصات فنی جاروبرقی دوو 

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22W دارای فیلتر بهداشتی می باشد، فیلتر بهداشتی برای جداسازی گرد و غبار و مواد مضری که در حین جاروکشی از جاروبرقی خارج می شود تعبیه شده است نوع فیلتر بهداشتی این محصول HEPA13 می باشد که از برترین فیلتر های موجود در بازار می باشد. این فیلتر در 8 مرحله فیلتراسیون را انجام داده تا محیطی به دور از گرد و غبار و سالم را فراهم سازد. این فیلتر قابلی شستشو می باشد و قابلی تعویض است. از مشخصات دیگر این محصول می توان به نشانگر LED در روی بدنه اشاره کرد که توسط آن پربودن کیسه زباله و میزان کثیفی فیلتر بهداشتی را نشان می دهد. در جاروبرقی دوو کیسه دائم درون محفظه تعبیه شده است، اما به نوعی طراحی شده است که می توان از کیسه یکبار مصرف نیز در ان استفاده کرد. برای آسانی کاربری این جاروبرقی دکمه هایی در روی دسته جارو تعبیه شده مانند خاموش و روشن کردن و قدرت مکش. قابلیت های دیگر در این محصول برس توربو و تنظیم الکتریکی قدرت مکش می باشد. گنجایش مخزن جاروبرقی کیسه دار دوو 4.5 لیتر بوده و می توان مقدار زیادی از آشغال های را جمع آوری کند.

 

مخزن دستگاه به گونه ای طراحی شده است تا مصرف کننده بتواند در کمترین زمان و به ساده ترین صورت مخزن جاروبرقی را تعویض و تخلیه نمایید و دسترسی آسانی به آن داشته باشد.

جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W از نظر طراحی و زیبایی بسیار و ساده و شکیل بوده اما باید توجه داشته باشید که بدنه دستگاه بسیار با کیفیت و با دوام طراحی شده است و همچنین این مدل در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است تا مورد انتخاب هر نوع سلیقه ای نیز قرار بگیرد.

این محصول با دوام بالا و قدرت کشش بالا خود را از بقیه رقبا متمایز کرده است، دوو یکی از غول های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که برای ساخت محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات ممکن نیز استفاده می کند.

 

·       مشاهده وضعیت جارو برقی با نمایشگر LED

جارو برقی اسپرو نمایشگر LED دارد که مواردی چون وضعیت کثیف شدن فیلتر HEPA 13، وضعیت قدرت مکش و پر بودن کیسه را به کاربر نشان می دهد.

·       تسهیل نظافت با شعاع بالا

جاروبرقی اسپرو سیمی به طول هشت متر دارد که امکان استفاده از جاروبرقی را تا شعاع یازده متر فراهم می کند. در نتیجه می توان محدوده بیشتری را تحت پوشش قرار داد. این ویژگی برای خانه های با متراژ بالا، بسیار مناسب خواهد بود.

·       دسترسی آسان به لوازم جاروبرقی 

دسته جاروبرقی اسپرو گیره نگهدارنده برای لوازم جانبی دارد. با کمک این گیره، مواردی مثل برس پرده، برس مبل و گوشه پاک کن همیشه در دسترس هستند.

·       محیطی تمیز با نسل جدید کیسه 

کیسه جاروبرقی اسپرو با گنجایش ۴.۵ لیتر موجب استفاده طولانی تر کاربر از این دستگاه می شود. این نوع الیاف با فیلتراسیون بهتر، به جذب گرد و غبار کمک می کند.

 

مزایا

جاروبرقی این برند از نظر طول کابل برق 8 متر است ، که بیشتر مناسب آپارتمان های کوچک است. زیرا هرچقدر طول کابل برق بیشتر باشد شعاع کارکرد دستگاه هم بیشتر میشود و نیازی به تعویض پریز برق در منزل ندارید .

نمیتوان گفت طول کابل برق 8 متر برای جاروبرقی یک ایراد بزرگ است. اما در کنار طول های 15 متری برخی برند های دیگر مانند بوش ، پاکشوما و پارس خزر این یک نقص به شمار میرود .

دوو نیز مانند خیلی از برند های مطرح دیگر سیم جمع کن جاروبرقی خود را از حالت پدالی به اتومات تغییر داده است. که این یک ویژگی کاربر پسند است .

یکی از بزرگترین مواردی که فروشگاه اعتماد کالا و مصرف کنندگان به آن اشاره داشتند. وجود کنترل روی دسته این جاروبرقی است که به کاربرپسند شدن هرچه بیشتر جاروبرقی کمک زیادی خواهد کرد.

از نظر فیلتر های بهداشتی دوو بسیار عالی در جاروبرقی های خود عمل کرده است و 8 مرحله فیلتراسیون و فیلتر قابل شستشو HEPA 13 در نظر گرفته است که از این بابت دوو نمره بسیار عالی را کسب میکند.

 

 

در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا جاروبرقی دوو خوبه؟

باید گفت با توجه به نمره قابل قبولی که دوو در بخش های زیبایی دستگاه ، قدرت مکش بالا ،سیم جمع کن خودکار ، تعداد سری های جمع آوری و حجم کیسه و فیلتر های بهداشتی توانست کسب کند میتوان گفت کفه ترازو به سمت ارزش خرید بیشتر خواهد بود .

اگر تجربه خرید و یا استفاده از محصولات دوو را داشته اید در سایت اعتماد کالا  نظر خود را ثبت کنید. که دیگر دوستانی که به دنبال جاروبرقی دوو هستند کمک کرده باشید.

 


برچسب: بررسی جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W،کیفیت جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W،مشخصات جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W،قیمت جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W،جاروبرقی دوو مدل DVS-S22W،جاروبرقی دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۵:۱۸ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)