لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012

مارک بیشل ساخت کجاست

شرکت آریا صنعت بیشل تحت لیسانس بیشل تایوان در سال 1385 تاسیس شد که از آن زمان به بعد در زمینه تولید و واردات لوازم خانگی مشغول به کار است.محصولات این شرکت در کارخانه بیشل در تایوان تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در سایت بیشل اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه و فعالیت های این شرکت وجود ندارد و تنها به مواردی که اشاره شد، بسنده شده است.حال که پاسخ سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل ساخت کجاست یا مارک بیشل ساخت کجاست را دریافت کردید وقت آن رسیده که در مورد محصولات برند بیشل بیشتر بدانید.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012

آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 از سری محصولات نوشیدنی ساز شرکت Bishel می باشد. آب میوه گیری یکی از وسایلی است که در آشپزخانه نقش مهمی را برای شما بازی میکند، به کمک این دستگاه میتوانید میوه و سبزیجات تازه را به صورت کاملا بهداشتی و بدون هرگونه مواد نگه دارنده و قندی آب گرفته و مصرف کنید. آبمیوه گیری بیشل دستگاهی پرقدرت و زیبا می باشد. آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 با توان مصرفی 800 وات و دارا بودن 4 دور سرعت همچنین عملکرد 4 کاره (آب میوه گیری، مخلوط کن، آسیاب کن، خردکن ) به سادگی میتواند از پس آب گیری انواع میوه و سبزیجات نرم و سفت بر آید. سایز دهانه ورودی این آب میوه گیری  75 میلی متر میباشد که اندازه ای بسیار مناسب بوده، به طوری که میتوانید یک سیب کامل را از دهانه آن عبور داده و بدون نیاز به خورد کردن آب بگیرید. جنس بدنه این مدل از آبمیوه گیری بیشل  پلاستیک می باشد که جنس مرغوب و فاقد مواد BPA بوده که علاوه بر ظاهری زیبا برای سلامت انسان کوچکترین ضرری نخواهد داشت.

 

قابلیت ها و عملکرد عالی آبمیوه گیری بیشل مدل  BL-JC-012

آب میوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 دارای 4 مرحله سرعت کارکرد داشته و همچنین دارای عملکرد پالسی به این معنا که تا زمانی که فرد پیچ را نگه دارد کار میکند و به محض رها کردن سوییچ آبمیوه گیری می ایستد. وجود کلید تنظیم دیجیتال لمسی به همراه نمایشگر که کلید تنظیم سرعت دیجیتال و نمایشکر در آن تعبیه شده است از مشخصه های مهم این محصول محسوب می شود. مخزن های این محصول از جنس شیشه مرغوب بوده و بسیار مقاوم می باشد. برای جلوگیری از خطرات احتمالی این محصول مجهز به سیستم کنترل دمای موتور بوده و این سیستم محافظ حرارتی موتور و سویچ ایمنی ایمنی دستگاه را بالا می برد. آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012 مجهز به سیستم ضدچکه و پایه ضدلغزش بوده دارای مخزن جمع آوری آبمیوه برای سهولت عملکرد دستگاه و مجهز به فیکس کننده پاره برای جلوگیری از لرزش استفاده می شود. از دیگر مشخصه های این محصول می توان به وجود محفظه پالپ از جنس پلاستیک نشکن یا همان مخزن جمع آوری تفاله میوه برای جداسازی راحت تر می باشد. برای حفظ سلامت مواد غذایی و همچنین جلوگیری از زنگ زدن فیلتر در درون دستگاه از استیل ضد زنگ STEEL استفاده می شود. برای نظافت آسان این محصول جداسازی کامل قسمت های مختلف دستگاه و شستشوی کامل دستگاه امکان پذیر است. همچنین برای طراحی بزرگ دهانه ورودی محوصل می توان بطور مثال یک سیب کامل را وارد دستگاه کرد و آبگیری را انجام داد.

 

کاربردهای آبمیوه گیری چهار کاره

تمایل ما برای استفاده از لوازمی که توانایی انجام چندکار را با هم دارند به دلیل اینکه وجود چند دستگاه فضای بیشتری را اشغال می‌کند و همچنین میزان انرژی مضاعفی که برای استفاده از هرکدام از این دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد باعث می‌شود که در نهایت بی استفاده گوشه کابینت و یا آشپزخانه باقی بماند، اما لوازمی که چندکار را باهم انجام می‌دهند این مزیت را دارند که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی فضای کمتری را اشغال می‌کنند و معمولا از قدرت بیشتری نیز برای تامین انرژی مورد نیاز تمامی قطعات برخوردارند.
آبمیوه‌گیری چهارکاره بیشل که مجموعه‌ای آبمیوه‌گیری، خردکن، آسیاب، و مخلوط کن است انتخاب مناسبی در جهت رسیدن به مقاصدی که در نظر ما است، می‌باشد.
و البته که کار کردن با آن بسیار راحت‌تر و نیاز به زحمت زیادی ندارد.

 

روش استفاده از آبمیوه گیری چهار کاره
آبمیوه‌گیری:

در آبمیوه‌گیری چهارکاره بیشل مدل BL-JC-012  دارای محفظه نگهدارنده تفاله است که حجم مناسبی را شامل می‌شود که از ایجاد وقفه در میان کار جلوگیری می‌کند.تیغه‌های قوی و بسیار تیز دستگاه به خوبی عمل کرده و آبمیوه خالصی را تهیه می‌کند. جدا شدن قطعات در آبمیوه‌گیری بیشل به قطعات کوچکتر باعث می‌شود که شستشو آنها به مراتب آسان‌تر باشد.

مخلوط‌ کن:

در نظر بگیرید که بدون مخلوط‌کن، برای هم‌اندازه شدن تمامی مواد غذایی که می‌خواهیم تهیه کنیم می‌بایست به صورت جداگانه عمل کنیم و البته که زمان و انرژی برای این کار نیاز خواهیم داشت و در نهایت هم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم بنابراین استفاده از لوازمی که در انجام امور روزمره به ما کمک می‌کنند انتخاب منطقی‌تری به حساب می‌آید. تهیه انواع سس، خمیر اولیه و شمار فراوانی از مواد غذایی که نیاز به یکدست‌سازی مواد دارند را می‌توان با استفاده از مخلوط‌کن تهیه کرد.

آسیاب:

جهت آسیاب انواع بافت های مواد غذایی مثل گردو ، دانه ی فلفل سیاه و یا حتی گوشت مرغ را میتوان با خرد کن این دستگاه انجام داد.

خردکن :

با استفاده از دفترچه راهنما همراه با محصول تیغه و ظرف مناسب را انتخاب کنید تا یک سالاد شیرازی فوق‌العاده درست کنید خردکن بیشل مجهز به تیغه‌های بسیار تیز استیل ضد زنگ از آب انداختن موادی مانند گوجه فرنگی و پیاز جلوگیری می‌کند پس با خیال راحت استفاده کنید.

 

ویژگی های آبمیوه گیری بیشل ۰۱۲

توان : ۸۰۰ وات
بدنه استیل ضد زنگ
دارای صفحه نمایش دیجیتال
دارای تنظیمات سرعت ( ۴ سرعته )
دارای تیغه استیل ضد زنگ
دارای صافی استیل ضد زنگ
دارای دهانه ورودی بزرگ ( به اندازه یک سیب کامل )
دارای درب شیشه ای از جنس پلاستیک شفاف و نشکن
دارای مخزن تفاله
دارای دستگیره قفل کننده ایمن
دارای محافظ گرمای موتور

 

 

کلام آخر

بیشل یکی از برندهایی است که از سال 1385 در بازار ایران فعالیت می کند و به دلیل این که محصولات زیادی به بازار عرضه می کند و در تمامی بخش ها مشغول به کار است، سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل bishel ساخت کجاست ذهن مشتریان را درگیر کرده و بسیاری از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات در مورد قیمت محصولات بیشل نیز هستند که در این مطلب اعتماد کالا به تمامی موارد اشاره کرد.

 


برچسب: بررسی آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012،کیفیت آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012،مشخصات آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012،قیمت آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012فخرید آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012،آبمیوه گیری بیشل مدل BL-JC-012،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۸:۲۱ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)