لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD

اسنوا ساخت کجاست ؟

در ادامه قصد داریم تا سراغ اصل مطلب برویم . شاید این پرسش در ذهن شما باشد که لوازم خانگی اسنوا ساخت کدام کشور می باشد ؟ آیا به موجب اینکه کارخانه در ایران احداث شده است ؛ پس محصولات آن کاملا ایرانی می باشند ؟ آیا کیفیت محصولات لوازم خانگی اسنوا خوب می باشد ؟ و هزاران سوال دیگر در این رابطه.

 

لذا با ما همراه باشید تا پاسخ  این سوالات خود را بیابید. اجازه دهید پیش از پاسخ دادن به این سوالات ، فرایند مونتاژ در صنعت لوازم خانگی را تعریف نماییم : مونتاژ به معنی اتصال دادن قطعه های از پیش ساخته شده می باشد که موجب بوجود آمدن محصولی کامل می شود.

اجازه دهید تا یک مثال بهتر بزنیم، همین حالا ما قصد داریم تا یک یخچال فریزری را بسازیم ؛ لذا به مواردی همچون موتور یخچال فریزر، وکیوم های یخچال فریزر و…. نیاز داریم .  هنگامی که این قطعات آماده باشند در نهایت به یک دیگر مونتاژ نمودن و یک یخچال کامل را ایجاد می کنیم.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50SK600UD

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50SK600UD از سری محصولات با کیفیت و جدید شرکت اسنوا می باشد. قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی، قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و اینترنت از دیگر مشخصه های موجود در این محصول می باشد. وجود سیستم صدای DOLBY Digital از نکات مهم در این محصول به شمار می رود. این مدل از تلویزیون اسنوا از نوع هوشمند بوده و به جدیدترین فناوری های روز دنیا مجهز شده است. کاربران می توانند به واسطه قابلیت هوشمندی آن به دنیای اینترنت متصل شده و از سرگرمی های نامحدود در آن مانند تماشای فیلم و سریال، موسیقی ها، برنامه های کاربردی، بازی و وب گردی بهره ببرند

تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD یکی از محصولات با کیفیت اسنوا است که ساختار آن بسیار زیبا بوده و دوام بالایی دارد. این محصول دارای قابلیت‌های زیادی است که تمامی آن‌ها در نهایت کیفیت تلویزیون را بالا می‌برند. وضوح و شفافیت تصویر تلویزیون با اندازه ۵۰ اینچ ارتباط مستقیمی با میزان کیفیت 4K صفحه نمایش دارد. تلویزیون اسنوا علاوه بر تصویر عالی، صدای واضح و باکیفیتی را نیز پخش می‌کند. این دستگاه دارای 2 بلندگوی دو کاناله است که از هر اسپیکر صدایی به میزان 15 وات خارج می‌شود.

با استفاده از درگاه HDMI می‌توان لپ‌تاپ، کنسول بازی و کیس کامپیوتر را به تلویزیون اسنوا متصل کرد. این دستگاه از سیستم عامل اندروید TV پشتیبانی می‌کند. به طوری که سیستم‌ عامل از نسخه ۹ اندروید تی‌وی بهره می‌برد.  با خرید تلویزیون اسنوا دیگر نیاز نیست دستگاه گیرنده دیجیتال تهیه کرد تا شبکه‌های دیجیتال را پخش کند. به این دلیل که مدل SSD-50SK600UD توانایی دریافت فرکانس شبکه‌های دیجیتالی را دارد.  همچنین، از سیستم قفل کودک می‌توان به عنوان سیستم ایمنی این محصول نام برد. 

با استفاده از قابلیت SCREEN MIRRIORING تلویزیون اسنوا، افراد می‌توانند گوشی موبایل خود را به آن متصل کنند. جالب است بدانید، خروجی 30 وات صدا از 2 بلندگو این تلویزیون بدون هیچ نویزی پخش شده و بسیار شفاف و واضح است. بلندگوهای این محصول از استاندارد صوتی دالبی دیجیتال بهره می‌برد. مدل SSD-50SK600UD می‌تواند تصاویر را در یک حافظه خارجی مثل فلش مموری ضبط کند. همچنین، تلویزیون را می‌توان به دیوار متصل کرد تا اتاق نشیمن جلوه زیبایی به خود بگیرد.

 

 

 

 

کیفیت تصویر


کیفیت 4K به معنای رزولوشن تصویر است و به تعداد پیکسل‌ها در یک تصویر ارجاع دارد. در اینجا "4K" به معنای تقریبی 4000 پیکسل در جهت افقی تصویر است. دقیقاً رزولوشن 4K معمولاً 3840 در 2160 پیکسل است، اما در معنای عمومی، هر رزولوشنی که در حدود 4000 پیکسل در جهت افقی باشد، به عنوان 4K شناخته می‌شود. تصاویر 4K دارای جزئیات بسیار زیادی هستند و برای تلویزیون‌ها، مانیتورها و دیگر وسایل نمایش تصویر، کیفیت تصویر بسیار بهبود یافته است. این کیفیت تصویر برای تجربهٔ تماشای واقعی‌تر و با جزئیات بیشتر در محتواهای ویدئویی، فیلم‌ها، بازی‌ها و محتواهای تفریحی بسیار مناسب است.

 

سیستم صدای قدرتمند در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ 

سیستم صدا تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD حرفه ای می باشد. Dolby Digital از بهترین سیستم های صوتی موجود در تلویزیون های روز دنیا بوده و کیفیت بی نظیری دارد. صدای فراگیر بخش جداناپذیر از تجربه سینمای خانگی بوده و بسیاری از این فرمت ها در تلویزیون های جدید موجود است. این قابلیت صوتی کیفیت و وضوح صدا را تقویت و به واقعی بودن آن در هنگام پخش کمک می کنند. از دیگر سیستم های مهم در تلویزیون 50 اینچ اسنوا می توان به وجود گیرنده دیجیتال قدرتمند از نوع DVBT2، پشتیبانی از ویژگی HBB TV که با فرمان صوتی به تلویزیون فعالیت های آن کنترل می شود اشاره کرد. تلویزیون 50 اینچ اسنوا دارای فناوری پیشرفته HDR10 می باشد. با وجود این فناوری تصاویر و رنگ ها واقعی تر نشان داده شده و رنگ ها ظاهر زنده تری به خود پیدا می کنند. تلویزیون های دارای سیستم HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ های بیشتر به تصاویر، آنها را واقعی تر جلوه داده و عمق تصاویر بیشتر می شود. 

 

سیستم عامل اندروید در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا

سیستم عامل موجود در تلویزیون اسنوا 50 اینچ مدل SSD-50SK600UD از نوع Android 9.0 می باشد که کاربری بالایی در وب گردی و همچنین سرعت تلویزیون دارد. همچنین وجود پردازنده 4 هسته ای سرعت دستورات تلویزیون را بالا برده و عکس العمل آن بسیار سریع و دقیق می باشد. همچنین برای بارگیری فایل های تصویری و صوتی، برنامه در حدود 8 گیگابایت حافظه داخلی برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. از سیستم های پیشرفته و کاربردی موجود در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 50 اینچ می توان به فن آوری Screen Mirroring اشاره کرد. این سیستم کاربری اشتراکی بین گوشی همراه و تلویزیون را ایفا می کند. با این سیستم می توانید تمام کارهای خود با گوشی و محتواهای خود را به تصویر 55 اینچی تلویزیون انتقال داده و از آن طریق کارهایی از قبیل تماشای فیلم و سریال، گوش دادن موسیقی، انجام انواع بازی و وب گردی را با نمایش در تلویزیون انجام دهید. 

 

ماشین زمان

گذشته یا آینده سفر کرد و وقایع را تماشا کرد. این مفهوم در اصل در اثرهای ادبی و سینمایی مختلف استفاده شده است.

اما ارتباط وجودی یا مفهوم علمی ماشین زمان با تلویزیون در واقعیت وجود ندارد. تلویزیون یک وسیله ارتباطی است که امکان پخش تصاویر و صداها را فراهم می‌کند و معمولاً برای پخش برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، خبرها، و محتوای دیگری که برای تماشا مناسب است، استفاده می‌شود.

 


برچسب: بررسی تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD ،قیمت تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD ،خرید تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD ،فروش تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD ،تلویزیون اسنوا مدل SSD-50SK600UD ،تلویزیون اسنوا،تلویزیون 50 اینچ اسنوا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۷:۲۱ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)