لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل2915

بررسی ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل D4S-2915

تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

اکنون برند دوو دارای چند سایت جهانی بوده و در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد همچنین این برند  لوازم خانگی اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنیا بدون محدودیت ارسال می کند و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می دهد .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا با ساید بای ساید دوو مدل2915 بیشتر آشنا شوید.

 

ابعاد یخچال دوو مدل D4S-2915

پارامتر دیگری که به منظوره خرید یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915 سری پارامو باید آن را مورد بررسی قرار دهید، ابعاد این محصول است.

 متاسفانه بارها دیده شده که بسیاری از افراد پس از خرید یخچال مورد نظرشان نتوانستند به راحتی آن را در داخل آشپزخانه قرار دهند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با چالش‌های مختلفی مواجه شوند. در همین راستا و به منظور حل این مشکل پیشنهاد ما این است که حتماً ابعاد ساید بای ساید دوو 2915 را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده تا بتوانید به راحتی این محصول را خریداری و نصب کنید.

به منظور بررسی ابعاد این دستگاه باید گفت که ارتفاع این محصول 181.6 سانتی‌متر، عرض آن 91.6 سانتی‌متر و عمق آن ۷۲ سانتی‌متر است. توجه به این پارامترها به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرآیند نصب این محصول را به راحتی انجام دهید.

 

مشخصات کابین اصلی یخچال دوو مدل D4S-2915

 

بخش اصلی ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915، کابین یخچال این محصول است که باید حتماً در راستای خرید این دستگاه مشخصات این کابین را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در همین راستا و به منظور بررسی این بخش باید گفت که شرکت دوو کابین اصلی این محصول را با تکنولوژی نوفراست به بازار عرضه کرده است و این به آن معنا است که این بخش از محصول به هیچ عنوان برفک نزده و شما می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

پارامتر دیگری که باید آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید، گنجایش این بخش از یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915 سری پارامو است. در همین راستا باید گفت که گنجایش این کابین ۵۰۴ لیتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو کشو و همچنین چهار طبقه بر روی درب هستیم که وجود این موارد در کنار هم باعث می‌شود تا مصرف کنندگان بتوانند سازماندهی مناسبی بر روی مواد غذای خود در داخل این محصول داشته باشند.

 

 

مشخصات کابین فریزر

 

اگر بخواهیم در رابطه با کابین فریزر ساید بای ساید  دوو 2915 صحبت کنیم باید گفت که این بخش از محصول جدید دوو نیز با قابلیت نوفراست به بازار عرضه شده و به هیچ عنوان برفک نمی‌زند. از سوی دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که حجم این بخش از یخچال فریزر دوو ۳۳۶ لیتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو کشو و دو طبقه بر روی درب هستیم.

 

 

فناوری‌ها و تکنولوژی‌های ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915

 

شرکت‌های تولید کننده یخچال فریزر همواره تمام تلاش خود را می‌کنند تا محصولات خود را با مزایای رقابتی گوناگونی به بازار عرضه کنند و در همین راستا نیز با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های خاصی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است که اگر بخواهیم نگاهی به این موارد بیاندازیم می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

 

آبسردکن

 

یکی از بخش‌هایی که در ساید دوو مدل 2915 وجود دارد، آبسردکن است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانید به آب خنک دسترسی پیدا کرده و هر زمان که نیاز داشتید از طریق این بخش لیوان خود پر از آب خنک و سرد کنید.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

 

شرکت دوو ساید بای ساید خود را با کمپرسور اینورتر دیجیتال به بازار عرضه کرده است که وجود این کمپرسور باعث شده تا شاهد راندمان و عملکرد فوق العاده‌ای از این محصول باشیم و قدرت این دستگاه به نسبت سایر محصولات مشابه بسیار بالاتر باشد.

 

مصرف انرژی پایین

 

امروزه مصرف انرژی پایین لوازم الکترونیکی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و در همین راستا نیز در یخچال دوو مدل D4S-2915 شاهد استفاده از قطعات کم مصرفی هستیم. این مسئله باعث شده تا رتبه مصرف انرژی این محصول +A شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که اگر برای شما کم مصرف بودن یخچال اهمیت بسیار زیادی دارد به سراغ این محصول  رفته و آن را خریداری کنید.

 

سامانه خودکار بسته شدن درب ها

 

یکی دیگر از فناوری‌هایی که در ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915 وجود دارد، سامانه بسته شدن خودکار درب‌ها است. این قابلیت باعث می‌شود تا درب این یخچال به صورت خودکار بسته شده و جلوی مصرف انرژی بیش از اندازه و همچنین باز ماندن درب یخچال گرفته شود. این ویژگی را می‌توان یکی از مهم ترین مزایای رقابتی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915 سری پارامو در نظر گرفت.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال دوو مدل D4S-2915

 

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در راستای خرید خود باید به آن توجه داشته باشید گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول است.

به منظور بررسی این موضوع بسیار مهم باید گفت که یخچال دوو مدل D4S-2915 با گارانتی ۱۲۴ ماهه انتخاب سرویس حامی به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید پس از خرید این محصول در طی ۱۲۴ ماه به راحتی از این دستگاه استفاده کرده و هر زمان که با مشکل خاصی مواجه شدید با نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور تماس گرفته و برای حل مشکل خود اقدام کنید.

این مسئله باعث می‌شود تا شما با خیال آسوده بتوانید از این محصول استفاده کرده و نیاز خود را برطرف کنید.

 

 

 


برچسب: بررسی ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل2915، ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل2915، مشخصات ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل2915، کیفیت ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل2915،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۳۲ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)