لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM

تلویزیون 50 اینچ 4K دوو مدل DSL-50S7200EUM

از گذشته تا به امروز تلویزیون ها پیشرفت چشمگیری داشته اند و روز به روز به قابلیت های آنها اضافه می شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم اندروید، حافظه ی داخلی، پردازنده و ... اشاره کرد. در ادامه مطالب با فروشگاه لوازم خانگی اعتماد کالا همراه باشید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50S7200EUM یکی از تلویزیون های هوشمند دوو است که از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت بهره می برد، این حجم از حافظه به کاربر امکان ذخیره کردن تصاویر و فیلم های دلخواه را می دهد. برای این مدل تلویزیون سیستم عامل اندروید 9 تعبیه شده که به وسیله ی آن می توان اپلیکیشن ها و یا بازی های ممکن را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کرد. تکنولوژی HDR10 یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون دوو است که تصاویر را با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد و قابلیت بالاترین تفکیک رنگ ها را دارد.

تلویزیون 50 اینچ 4K دوو سری DSL-50S7200EUM، جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد.

این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۹، با صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل VA امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را فراهم می کند.

همچنین رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می ‌دهد.

تلویزیون LED هوشمند دوو مدل DSL-50S7200EUM یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این مدل دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. 2 پورت USB و 3 پورت HDMI دارد.

از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد.

پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

 

نکات و ویژگی های تلویزیون ال ای دی دوو 

گیرنده ی دیجیتال قوی داخلی DVBT2 و گیرنده ی دیجیتال نسل سوم از گیرنده های تلویزیون محسوب می شود که گیرنده ی دیجیتال نسل سوم از فرمت H265-HEVC پشتیبانی می کند. تلویزیون ال ای دی دوو به سیستم Screen Miroring مجهز است این سیستم قابلیت نمایش محتوای تلفن همراه بر روی تلویزیون را دارد که می توان از اطلاعات آن استفاده کرد. تلویزیون دوو از HbbTV پشتیبانی می کند، HbbTV در واقع سرویس های نوع تله تکست را فعال می کند و مخاطب می تواند به محتوا های بیشتری دسترسی داشته باشد. از درگاه های ارتباطی تلویزیون می توان به دو ورودی USB و سه ورودی HDMI اشاره کرد. ریموت کنترل دستگاه به صورت هوشمند طراحی شده که اتصال آن از طریق بلوتوث است. تلویزیون 50 اینچ دوو مشخصه های دیگری از جمله ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، راهنمای الکترونیکی برنامه ها و سیستم صوتی 30 وات را شامل می شود. 

 

کیفیت تصویر تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM

تلویزیون 50 اینچ 4K دوو سری DSL-50S7200EUM با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد.

این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265(HEVC) در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی ‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون 50 اینچ DSL-50S7200EUM

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدا اپتیکال بوده که مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر بوده و مجهز به صدای دالبی دیجیتال میباشد و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند.

قابلیت های ال ای دی دوو ۵۰ اینچ مدل DSL-50S7200

 این تلویزیون از نوع هوشمند بوده و بر بستر سیستم عامل اندروید طراحی شده است. نسخه اندروید موجود در این ال ای دی هوشمند اندروید نسخه ۹.۰ می باشد. توسط این تلویزیون هوشمند با اتصال به اینترنت به دنیایی از سرگرمی و جذابیت وارد می شوید. گشت و گذار در صفحات وب، دیدن فیلم در پلتفرم های ویدیویی و موسیقی و همچنین استفاده از نرم افزارهای اندروید کاربردی و بازی در تلویزیون دوو ۵۰ اینچ را امکان پذیر کرده است.

از قابلیت های مهم در این محصول می توان به قابلیت اتصال بی سیم Screen mirroring اشاره کرد که توسط آن می توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کنید.  همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی EPG است که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید.

از دیگر امکانات خوبی که در ال ای دی های نسل جدید ارائه شده است، گیرنده دیجیتال داخلی است. تلویزیون هوشمند دوو از گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2 و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC پشتیبانی می کند. قابلیت PVR نیز این اجازه را به شما می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری و یا کارت حافظه ذخیره نمایید.

رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی از سیستم های پیشرفته و بسیار جذاب در این تلویزیون اسمارت دوو ۵۰ اینچ است با این فناوری کاربر می تواند توسط کنترل صوتی، دستورات خود را به تلویزیون داده و تلویزیون هم اجرا کند.

حرف آخر

تلویزیون Ultra-HD دوو مدل DSL-50S7200 یک محصول هوشمند با کیفیت, خوش قیمت از شرکت دوو می باشد .طبیعی است بر اساس مقدار هزینه ای که می خواهید برای خرید تلویزیون بپردازید ، می توانید مدل های بهتر این برند را انتخاب کرده و از ویژگی های جدیدتر و کیفیت بهتری بهره مند شوید .


برچسب: بررسی تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM،کیفیت تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM،مشخصات تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM،قیمت تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM،تلویزیون دوو DSL-50S7200EUM،تلویزیون دوو ،تلویزیون 50 اینچ دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۶:۴۳ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)