لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5

اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6112N

از سری محصولات جدید و با کیفیت شرکت اسنوا اجاق گاز های اسنوا سری والنتینو می باشد که این شرکت تولید و روانه بازار کرده. در این مطلب اعتماد کالا به برسی یکی از این مدل ها یعنی اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-6112N می پردازید. این محصول که به رنگ سفید و با صفحه رویه استیل تولید شده دارای 5 شعله می باشد. از مشخصاتی که در خرید اجاق گاز باید به آن توجه کرد ابعاد آن است، این محصول با ارتفاع 860، عرض 900 و عمق 600 میلی متر تولید شده. ولوم شعله های این محصول از نوع باکلیت (ایتالیایی) است که دارای استحکام بالا و مقاوم در برابر حرارت می باشند. تکنولوژی چربی گریز نانوکلین: لعاب آسان پاک شو در این مدل از اجاق گاز مبله اسنوا، لعابی متفاوت و منحصر به‌ فرد است، با به کارگیری این پوشش لعابی درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزی تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقیقه تمامی چربی ها و دوده ها به راحتی پاک می شود.از برجسته ترین ویژگی های این سری می توان به استفاده از صفحه کاملا دیجیتال و دو شعله زماندار اشاره کرد.پنل دیجیتال نصب شده روی این اجاق گاز اسنوا کمک به سزایی در ارائه اطلاعات کامل از دما، زمانبندی و … به مصرف کنندگان می نماید.

 

عملکرد فوق العاده و قابلیت های مهم اجاق گاز مبله اسنوا سری والنتینو مدل SGC5-6112N

از سری اقلام همراه این فر می توان به شلف فر (میتوان فضای داخلی فر را طبقه بندی کرد)، سینی فر (مخصوص پخت غذا و انواع کیک و شیرینی) و دو سیخ جوجه گردان اشاره کرد. در ادامه به برسی دقیق تر اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112N می پردازیم. از قابلیت های این محصول با کیفیت می توان به این موارد اشاره کرد؛ فن انتقال حرارت: باعث می شود که گرما به خوبی و به طور مساوی در همه ی فضای فر پخش شود و پختی کامل و یکنواخت را عرضه کند. روشن و خاموش کردن لامپ، جوجه گردان،فن Fan ،تایمر و تنظیمات دوشعله زماندار از طریق این صفحه به انجام می رسد. دما سنج دیجیتال: یکی از نکات مهم در هنگام پخت کیک و دیگر غذا ها دمای لازم و دقیق داخل فر می باشد. با استفاده از دما سنج تعبیه شده در این اجاق گاز در هر لحظه می توانید، دمای دقیق داخل فر را اندازه گیری کنید. 2 جوجه گردان همزمان: با استفاده از جوجه گردان این دستگاه می توانید به راحتی و همزمان 2 جوجه را در فر پخت کنید. 

 

چرا اجاق گاز اسنوا را انتخاب نماییم؟

حضور مستمر محصولات و تنوع سبد کالایی اسنوا در فروشگاه و کاربری آسان در هنگام استفاده از بزرگترین مزیت های این برند است.

اجاق گاز اسنوا مدل 6112–SGC5 با استفاده از سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا کیفیت و کارایی خود را بیش از پیش افزایش داده است.این اجاق گاز با اضافه نمودن پنل دیجیتال و حفظ طراحی کلاسیک خود با نام والنتینو جدید، نظر تمام کسانی را که زیبایی، کارایی و عملکرد به یک اندازه برایشان اهمیت دارد به خود جلب نموده و هماهنگی آن با سبک های جدید دکوراسیون آشپزخانه، حس زیبایی شناسی این دسته افراد را برآورده نموده است.

 

امکانات اجاق گاز والنتینو اسنوا مدل 6112-Snowa SGC5 چیست؟

اجاق گاز والنتینو (Valentino) از خانواده اجاق گازهای کلاسیک اسنوا می باشد، اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش میدهد.

طراحی لوکس صفحه رویه یک تکه حرفه ای با تکنولوژی جوش پلاسما که علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو کاهش داده و باعث راحت تر پاک کردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن میشود، صورت گرفته است.

اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5 دارای خصوصیاتی دیگری مثل محفظه فر 90 لیتری، ولوم های باکالیت ایتالیایی (نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر حرارت بالا)، دیواره طبقاتی فر (این سامانه به صورت طبقاتی طراحی شده و شلف و سینی در ریل های آن حرکت می نماید.

 

مزیت استفاده از شعله زماندار چیست؟

شعله زماندار به مصرف کننده این امکان را می دهد که زمان خاموش شدن شعله را تعیین کند تا شعله در زمان مشخص به صورت خودکار خاموش شود.

 

قفل کودک اجاق گاز های اسنوا چیست؟

قفل کودک یک کلید ایمنی است که با فعال کردن آن پنل اجاق گاز غیرفعال شده تا دستگاه از دستکاری کودکان مصون شود.

 

درب کشویی شیشه فر چیست؟

درب کشویی این امکان را برای مصرف کننده فراهم می آورد که چربی های روی درب را درون سینک شسته و به راحتی تمام آنرا پاک نماید.

 

پوشش درون فر اجاق گاز والنتینو چیست؟

لعاب ETC، لعابی متفاوت و منحصر بفرد است که با بکار بردن این لعاب درون فر و سینی اجاق گاز پس از هربار آشپزی تنها با پاشش آب به درون محفظه و پاک نمودن داخل محفظه پس از چند دقیقه با دستمال تمامی چربی ها و دوده ها به راحتی پاک می شوند.

 

جنس ولوم های اجاق گاز والنتینو چیست؟

ولوم ها از جنس باکالیت مقاوم در برابر حرارت ساخت کشور ایتالیا می باشند.

پوشش نرم روی سطح ولوم ها نیز کاربری آن ها را فوق العاده بالا می برد.

 

فن گردش هوای گرم چه کمکی به کاربر می نماید؟

فن گردش هوای گرم فر باعث میشود غذا با سرعت بیشتر و به صورت یکنواخت پخته و تنوری شود.

 

رویه اجاق والنتینو SGC5-6112N :

جنس صفحه :  استیل و به صورت یک تکه طراحی شده است.  کارینوشاپ

تعداد شعله :  5 شعله

شبکه چدن : شبکه چدن با کیفیت و مستحکم میباشد.

 

ولوم و کنترل اجاق والنتینو :

ولوم نسوز : ولوم ها در این اجاق از جنس با کیفیت و نسوز هستند . کارینوشاپ

صفحه کنترل : صفحه کنترل به صورت صفحه لمسی با اندازه بزرگ طراحی شده اند و کار با آنها بسیار آسان است.

صفحه نمایش موجود در این محصول نشان دهنده تنظیمات و منو هاست.

فندک اتوماتیک : ولوم های تعبیه شده در این محصول همگی مجهز به فندک اتوماتیک هستند .

قفل کودک : موجود در این محصول نگرانی شما را از دستکاری شعله ها توسط کودکان رفع خواهد کرد

 

 

فن کانوکشن : 

دیگر نگران این نباشید که غذایتان به طور کامل پخته نشود و بخشی از آن خام بماند. زیرا این محصول اسنوا مجهز به فن پر قدرت کانوکشن میباشد. که حرارت را به میزان یکسان در همه جای فر به گردش در می آورد.و موجب می شود که غذایتان به صورت کاملا یکدست پخته می شود.

 

 


برچسب: بررسی اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،قیمت اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،خرید اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،فروش اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،گارانتی اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،اجاق گاز اسنوا ،اجاق گاز اسنوا سری والنتینو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۰۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)