لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 از سری محصلات جدید شرکت PAKSHOMA می باشد. این محصول تولید جدید این شرکت بوده و از نظر کیفیت ساخت و قابلیت های بروز گام مهمی برداشته شده است. کیفیت قطعات و همچنین مواد اولیه قطعات از استاندادرهای روز دنیا بهره برده و همچنین تکنولوژی های بروز شده در آن تعبیه شده است.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 موتور قدرتمند در ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 از نوع BLDC بوده که بسیار پیشرفته می باشد و علاوه بر قدرت و سرعت بالا ، مصرف انرژی پایینی دارد. دور موتور در این مدل از لباسشویی 1400 دور بر دقیقه بوده و دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و همچنین 5 برنامه کمکی برای شستشوی بهرت البسه می باشد.وجود صفحه نمایشگر از نوع LED نیز علاوه بر زیبایی محصول کاربری آن را آسان کرده و تمام تنظیمات و وضعیت دستگاه در لحظه قابل نمایش است. از قابلیت های مهم در این محصول می توان به قابلیت تاخیر در زمان شستشو از 1 تا 24 ساعت و قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا 1400 دور و همچنین قابلیت تنظیم دما تا 90 درجه ، اشاره کرد. درام تعبیه شده در ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما از نوع الماسه بوده و با طراحی جدید از لرزش و صدای آن کاسته و به قدرت و چرخش آن اضافه شده است.از مهم ترین فاکتورهای موجود در این محصول قابلیت اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو می باشد. صدای دستگاه نیز با کاهش محسوسی روبه رو شده و به 54 دسی بل رسیده است که در نوع خود بسیار کم می باشد. ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 از بهرتین محصولات پاکشوما در حوزه شستشونظافت می باشد و طرفداران فراوانی در بازار لوازم خانگی ایران دارد.

 

لباسشویی 40804 پاکشوما توانایی شستشوی 8 کیلو لباس خیس را با 20 برنامه دارد. گارانتی این محصول جدید، 2 سال و گارانتی تعویض موتور، 12 سال می باشد.موتورهای جدید از طرف پاکشوما روی لباسشویی های پاکشوما قرار داده شده که از جدیدترین نسل موتورهای لباسشویی است. این موتورها کاملا بدون صدا بوده و در صورت تراز بودن محل قرار دادن لباسشویی، هیچ لرزشی را مشاهده نخواهید کرد. دور موتور در این لباسشویی 1400 دور است و تا 90% البسه شما خشک می شود.

 

سایر مشخصات و برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی کاربری دستگاه را بسیارآسان کرده و شما فقط کافی است ولوم تنظیم برنامه ها را چرخانده و در برنامه مورد نظر خود قرار دهید تا دستگاه عملیات ششستشوی انمتخابی شما را با قدرت انجام دهد.از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86402 می توان به: مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی،دارای طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی،قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو1 تا 24ساعتDELAY، قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE، قابلیت تنظیم دمای آب(20درجه تا 90 درجه سانتیگراد) TEMP، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(600 تا 1400دور بر دقیقه)SPIN، قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشوADD GARMENT(RELOAD) ، برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO، برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY، برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR، برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN، برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care، برنامه شستشوی البسه ورزشیSport Wear و... اشاره کرد.

 

دو شیر ورودی آب گرم و سرد

لباسشویی پاکشوما مدل  TFB-86402 دارای دو شیر ورودی است که یک شیر برای آب سرد که با هیتر درون لباسشویی کار می کند و شیر ورودی آب گرم که با آب گرم درون لوله های خانه کار می کند.. در این حالت تا زمانیکه آب گرم درون لوله های جوابگوی نوع شستشو باشد، هیتر دستگاه کار کار نمی کند اما اگر گرمای آب کمتر از گرمای مورد نیاز باشد هیتر به افزایش دمای آب کمک می کند.

قابلیت اضافه و کم کردن لباس ADD GARMENT

در گذشته درب کوچکی روی درب لباسشویی بود که فقط برای اضافه کردن البسه های کوچک مانند جوراب و یا زیرپوش بود اما شرکت پاکشوما با اضافه کردن ADD GARMENT توانسته کاری کند تا درب لباسشویی به طور کامل باز شود تا هم لباس اضافه و کم شود.

شستشوی خیلی سریع

برنامه شستشوی خیلی سریع برای مواقعی است که خیلی عجله دارید و می خواهید همان لباس را در کمترین زمان شسته و بپوشید. با این برنامه می توانید ظرف 15 دقیقه لباس خود را برای پوشیدن آماده کنید. این برنامه روی ولوم لباسشویی وجود دارد.

برنامه duvet, quick و bulky در لباسشویی 40804

برنامه Duvet که روی لباسشویی قرار دارد برای شستن ملحفه و پرده است. برنامه quick نیز برای شستن در زمان کم است. برنامه bulky برای شستن لباسهای خیلی ضخیم و گلفت مانند پالتو و لباسهای پشمی است. با استفاده از این برنامه بهترین شستشو را از لباسشویی خود بخواهید. لازم به ذکر است برای تمیز شستن حتما از برنامه مخصوص لباس استفاده کنید.

برنامه شستن لباسهای رنگی و کودکان

انداختن لباسشویی های رنگی خیلی خطرناک است. گاهی اوقات البسه رنگی هنگام شستشو با آب گرم باعث می شود تا  البسه رنگ دهند و این باعث رنگی شدن سایر لباسها می شود، پس البسه رنگی را جداگانه درون لباسشویی قرار دهید و با خیالی آسوده البسه خود را بشورید. لبا کودکان هم برنامه مخصوص خود را دارد تا به الیاف پارچه آسیبی وارد نشود.

سیستم شستشوی اتوماتیک

برنامه شستشوی اتوماتیک از برنامه هایی است که به نوع لباس توجه ای ندارد و یک ساعت مشخصی برای شستن دارد. کسانی که استفاده از برنامه ها برای آنها سخت است می توانند از برنامه شستشوی اتوماتیک بهره ببرند.

لباسشویی پاکشوما  دارای 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی می باشد . مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی است. همچنین با طلق محافظ روی درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی طراحی شده است.
با برنامه ای به نام delay  می توان  زمان شستشو را 1 ال 24 ساعت به تأخیر انداخت.
 برنامه extra rinse برای آبکشی اضافه البسه است. ویژگی دیگر اینکه  دارای دیگ الماسه است.
با کلید temp تنظیم دمای آب (20 درجه تا 90 درجه سانتیگراد) صورت می گیرد.
کلید spin برای تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400 دور بر دقیقه) است.
با برنامه add garment(reload) در حین شستشو می توان البسه به آن اضافه یا کم کرد. این ماشین لباسشویی  بی نظیر محصول پاکشوما دارای برنامه cotton eco است که برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان را برای شما ارائه می دهد.
 duvet برای برنامه شستشوی ملحفه و روتختی به کار می رود.
 bulky  برنامه شستشوی لباس های حجیم و سبک را برایتان انجام می دهد. 
color wear برای برنامه شستشوی لباس های رنگی به کار می رود.
 drum clean به طور خودکار دیگ را برایتان می شوید.
با برنامه baby care لباس های کودکان خود را می توانید بشویید.
امکان شستشوی لباس های ورزشی خود را با برنامه  sport wear  می توانید انجام دهید.


برچسب: بررسی لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 ،کیفیت لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 ،مشخصات لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 ،قیمت لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402 ،خرید لباسشویی پاکشوما مدل TFB-86402،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۶:۳۲ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)