لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی پاکشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511

ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511 از سری P این برند است که در سال ۱۴۰۲ با این کدل معرفی شد. کد قدیم این ماشین ظرفشویی MDF-15306 بود. مدل معرفی شده این برند دارای طراحی زیبا و ساده ای است. صفحه نمایشی که در این مدل تعبیه شده است از نوع LED است و دارای دکمه برای تنظیم دستگاه است. در دو رنگ سفید و نقره ای ارائه شده است. ظرفیت دستگاه ۱۵ نفره است و مجهز به دو سبد آسانسوری میباشد که کار را برای شما راحت کرده است.

 شستشوی ظروف با ابر و اسکاچ به مرور زمان باعث خش افتادن بر روی ظروف می شود و با استفاده ی طولانی مدت از اسکاچ سبب آلودگی آن می شود و استفاده از آن برای طولانی مدت توصیه نمی شود، از این رو استفاده از ماشین ظرفشویی می تواند ظروف را ضدعفونی کند و احتمال آسیب رسیدن به ظروف بسیار پایین است. ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDA-3511W دارای 8 برنامه ی شستشو است که با توجه به نیاز خود می توانید تنظیمات لازم را روی نمایشگر LED آن انجام دهید.

 

امکانات ماشین ظرفشویی

همانطور که گفته شد دو سبد آسانسوری در این ظرفشویی وجود دارد. در قسمت بالای دستگاه نیز قفسه وجود دارد. قفل کودک در ظرفشویی ۱۵ نفره پاکشوما مدل PDA-3511 وجود دارد تا بتوانید صفحه نمایش دستگاه را قفل کنید. یکی از مشخصات خوبی که ۳۵۱۱ پاکشوما دارد، میزان صدای کم دستگاه است که در حدود ۴۹ دسیبل صدا را تولید میکند. میزان مصرف آب در هر بار شستشوی ظروف در ظرفشویی ۱۰ لیتر آب است که مقدار زیادی نیست.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که ظرفشویی ۱۵ نفره پاکشوما مدل PDA-3511 دارد، قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات است که این مدل به راحتی از پس این شستشو بر می آید. اگر در منزل ظروف حساس و شکننده دارید و نگران آسیب دیدن آنها هستید، با خیال راحت این ظروف را به ظرفشویی پاکشوما بسپارید تا به خوبی آنها را بدون آسیب رساندن به آنها شستشو دهند. همچنین میتوانید ظروفی مانند دیس و قابلمه را هم با این دستگاه شستشو دهید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511 دارای یک ورودی شیر آب است و از این طریق آب به داخل محفظه منتقل میشود. در این مدل دو بازو برای پاشیدن آب به ظروف و همچنین یک آبفشان برای تمیز کردن طرف ها نیز وجود دارد. از برنامه های شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی پاکشوما شستشوی اقتصادی است که با کمترین میزان مصرف انرژی به شستشوی ظرف ها میپردازد. قابلیت شستشو با تاخیر هم برای زمان هایی که عجله ندارید، در این مدل وجود دارد. همینطور اگر ظروف زیادی ندارید میتوانید دستگاه را با نصف ظرفیت هم روشن کرده و از آن استفاده کنید که به شستشوی نصف ظرفیت معروف است. اگر در زمان شستشو و یا بعد از آن نمک دسیتگاه تمام شود، نمایشگر این هشدار را بر روی صفحه نمایش به شما میدهد که نمک و مایع جلادهنده دستگاه رو به اتمام است.

 ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDA-3511W با داشتن برنامه ی شستشوی اقتصادی (ECO) میزان مصرف آب و برق را به حداقل ممکن می‌رساند. ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای مصرف انرژی ++A می باشد که همین امر نشان دهنده ی مصرف کم این دستگاه می باشد. این محصول در عمق 600 میلی متر، ارتفاع 850 میلی متر و پهنا 600 میلی متر آماده ی عرضه به بازار شده است. داشتن نشانگر اتمام نمک و نشانگر اتمام مایع جلا دهنده از ویژگی های دیگر این ماشین ظرفشویی می باشد.

 

برنامه های شستشو متنوع

داشتن برنامه های شستشوی متنوع باعث میشود که ماشین ظرفشویی پاکشوما برای هر نوع استفاده ای مناسب و بهینه باشد. همچنین این مزیت در ماشین ظرفشویی پاکشوما باعث مصرف کمتر آب و برق شده و در کل استفاده از دستگاه را به نهایت بهینه بودن نزدیک میکند. امکان شستشوی خاص که در آن میتوانید سبزی و میوه ها را هم بشویید در سری های مدرن این برند وجود دارد.

 

صدا و لرزش کم

از مزایای ماشین ظرفشویی پاکشوما صدا و لرزش کم این دستگاه است. پاکشوما با استفاده از متریال با کیفیت و طراحی و مهندسی استاندارد در ساخت ماشین های ظرفشویی آلودگی صوتی و لرزش این وسیله را به حداقل رسانده است.

 

ابعاد ماشین ظرفشویی پاکشوما

ارتفاع دستگاه ۸۵ سانتیمتر است و عق ۶۰ سانت که به به خوبی در آشپزخانه شما قرار میگیرد. کمپانی پاکشوما با ارائه محصولات بروز و جدید و مناسب برای خانواده های ایرانی توانسته است جای خوبی را در دل مصرف کنندگان باز کند. در این توضیحات برای شما از سایر مشخصات و امکانات این ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره خواهیم گفت.

 

موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

توان موتور، میزان صدا، میزان لرزش و … همگی جزو عواملی هستند که موجب می شوند تا کیفیت موتور یک ماشین ظرفشویی حائز اهمیت باشد، به همین سبب در این بخش به بررسی این موضوع که موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست می پردازیم.

شرکت پاکشوما همیشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزای ماشین ظرفشویی خود را توسط متخصصین ایرانی تولید کند.

اما این نکته راجب موتور این دستگاه صدق نمی کند، چرا که این برند موتور دستگاه های خود را از برند میدیا که برندی چینی اما با کیفیت است تهیه می کند.

شرکت میدیا یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدات لوازم خانگی در جهان است که ماشین ظرفشویی های میدیا را نیز تولید کرده است.

 

خدمات پس از فروش معتبر شرکت پاکشوما

برند های ایرانی جزو برندهایی هستند که کامل ترین خدمات پس از فروش را دارند به همین دلیل خرید از آن ها خیالی مطمئن را به شما هدیه می دهد.

شرکت خدمات پس از فروش پاکشوما نیز در تلایش است تا با ارائه بهترین خدمات تعمیر ظرفشویی مشتریان را از خود راضی نگه دارد.

 

 

مزایای ماشین ظرفشویی های پاکشوما از نظر مصرف کنندگان این محصول:

·       استفاده از فناوری های ماشین لباس شویی های نوین.

·       مصرف کم آب و برق.

·       طراحی بسیار زیبا.

·       خدمات پس از فروش عالی.میزان صدا و لرزش کم.

·       برنامه های شست و شوی متعدد.

 

 

سخن آخر

ماشین ظرفشویی پاکشوما همانند همه کالاهای دیگر مزایا و معایب مربوط به خود را دارد که به اختصار مزایا ماشین ظرفشویی پاکشوما شامل استفاده از فناوری‌های جدید دنیا، مصرف بهینه آب و برق، طراحی زیبا، خدمات پس از فروش، برنامه‌های شستشو متنوع و صدا و لرزش کم میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 

 


برچسب: بررسی ظرفشویی پاکشوما مدل 3511 ،قیمت ،خرید ظرفشویی پاکشوما مدل 3511،فروش ظرفشویی پاکشوما مدل 3511،کیفیت ظرفشویی پاکشوما مدل 3511،مشخصات ظرفشویی پاکشوما مدل 3511،ظرفشویی پاکشوما مدل 3511،ظرفشویی 15 نفره پاکشوما،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۳۶ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)