لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو

يكي از مباحثي كه بايد در زمان بررسي كيفيت يخچال دوو به طور كامل مورد بررسي قرار بگيرد و شما اطلاعات كافي در مورد آن داشته باشيد، آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده آن مي باشد. به همين خاطر امداد آي پي در اين بخش از مطلب به توضيح آن پرداخته است.

·        برند لوازم خانگي دوو در سال 1967 در شهر سئول كره فعاليت خود را آغاز كرد.

·        شركت دوو تا سال 1997 در قاره آسيا پس از هيوندا به عنوان بزرگ ترين شركت كرده جنوبي به شمار مي آمد.

·        اين برند امروزه بدون هيچ گونه محدوديتي لوازم خانگي خود را به سراسر دنيا ارسال مي كند.

 

يخچال دوو ساخت كجاست؟

قطعا از جمله سوالاتي كه براي شما به عنوان يك خريدار در زمان بررسي كيفيت يخچال دوو پيش مي آيد، يخچال دوو ساخت كجا است مي باشد. امداد آي پي براي اين پرسش شما نيز پاسخي دارد. شما به عنوان يكي از مصرف كنندگان اين محصول بايد بدانيد كه كليه محصولات اين برند از جمله يخچال دوو ساخت كشور كره مي باشد.درادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W  ظرفيت 32 فوت به شمار مي رود كه به دليل داشتن تكميل ترين ويژگي هايش در دسته مدل هاي پرفروش و پرطرفدار اين برند معتبر كه از بهترين مارك يخچال فريزر به شمار مي ‌رود محسوب مي شود، اين مدل در كل داراي ظرفيتي معادل 840 ليتر مي باشد كه اگر بخواهيم در مورد ظرفيت اين دستگاه به صورت جداگانه به شما بگوييم لازم است بدانيد كه يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W داراي گنجايشي معادل 504 ليتر و 336 ليتر گنجايش فريزر آن مي باشد كه با توجه به ظرفيت بسيار بالاي اين مدل مي توانيم بگوييم انتخاب اين سايد باي سايد براي يك خانواده پرجمعيت مي تواند بسيار مناسب باشد، از ديگر ويژگي هاي مهم اين دستگاه مي توان به وجود ميني بار آبريز و يخ ساز تمام اتوماتيك بر روي اين مدل اشاره كنيم كه خود مي تواند از قابليت هاي بسيار مهم در اين دستگاه به شمار رود.

داشتن قابليت‌هاي همچون آبريز ميني بار و يخ ساز بر روي يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W علاوه بر آنكه سهولت استفاده را به مصرف كنندگانش مي ‌دهد باعث مي‌ شود تا از اتلاف انرژي و كار كردن بيش از اندازه موتور در زمان‌ هايي كه نياز نيست كمك بسزايي كند چراكه در طول روز بارها و بارها پيش مي آيد كه براي برداشتن مواد غذايي كوچك، آب و يا يخ درب يخچال و فريزر را به طور كامل باز كنيم باز كردن درب باعث مي ‌شود ميزان سرماي قابل توجهي از داخل دستگاه به بيرون انتقال يابد و همين امر باعث مي ‌شود كه موتور و كمپرسور شما براي تامين اين ميزان سرماي از دست رفته روشن شود تا سرماي از دست رفته را جبران كند همين موضوع مطمئنا باعث افزايش مصرف انرژي و استهلاك دستگاه مي شود كه با وجود اين چنين ويژگي هايي علاوه بر اينكه طول عمر يخچال افزايش پيدا مي كند بلكه مصرف برق آن نيز به طور قابل ملاحظه اي نيز كاهش پيدا مي كند.
يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W علاوه بر امكانت ذكر شده داراي يكي از مهمترين ويژگي ها به نام موتور كمپرسور اينورتور مي باشد اين موتور كه نسلي جديد از كمپرسورهاي قديمي به شمار مي رود با 23 درصد انرژي برق كمتر كار مي‌ كند و با داشتن عملكردي بهينه قابليت كاركرد در 5 سطح مختلف كارايي بسيار بالاتر به نسبت موتورهاي كمپرسور قديمي دارد فعاليت اين كمپرسور در نوسانات دمايي داخل يخچال فريزر به گونه ‌اي تنظيم خواهد شد كه هم مواد غذايي شما در مدت زماني طولاني تر سالم و با طراوت باقي بماند و همين كه از اتلاف انرژي و فشار به موتور شما نيز جلوگيري كند از همين رو اين مدل توانسته برچسب انرژي +A را از آن خود كند، شما عزيزان مي توانيد اين يخچال فريزر سايد باي سايد دوو با داشتن بهترين نوع كمپرسور اينورتر ديجيتال كه به صورت هوشمند كار مي كند را در اختيار داشته باشيد.

در هنگام انتخاب و خريد يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W و هر مدل از يخچال فريزر قطعاً شما به صداي موتور آن نيز فكر مي كنيد لازم است به اين نكته مهم اشاره كنيم كه استفاده از كمپرسور همراه با تكنولوژي هاي جديد روز دنيا در اين برند معتبر باعث شده است كه به هنگام كار كردن دستگاه شما صدايي از يخچال و فريزر احساس نكنيد اما اگر بخواهيم در مورد طبقات و دسته بندي داخلي اين يخچال سايد باي سايد دوو برايتان بگوييم لازم است بدانيد كه 4 طبقه و 2 كشو در قسمت يخچال ايجاد شده است كه به شما امكان گذاشتن مواد غذايي در تفكيك مناسب نسبي را خواهد داد شما عزيزان مي توانيد ميوه و سبزيجات خود را نيز در محفظه مخصوص طراحي شده در اين مدل نگهداري كنيد و زماني بيشتري همراه با طراوت روز اول ميوه و سبزيجات خود را در اختيار داشته باشيد، توجه فرماييد كه وجود طبقات طراحي شده در درب داخلي اين مدل از يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W نيز به شما امكان قرار دادن انواع بطري مواد غذايي كوچك مانند مربا، تخم مرغ، كره پنير و غيره را خواهد داد و كار را براي گذاشتن مواد گوناگون در يخچال تان هرچه ساده تر خواهد.

در قسمت فريزر نيز 3 كشو 3 طبقه طراحي شده است كه به شما اين امكان را مي دهد تا به راحتي مواد غذايي خود را در تفكيكي مناسب در آن قرار دهيد، سيستم نوفراست يا بدون برفك نيز در اين يخچال اين امكان را به شما مي دهد تا در طول استفاده شما شاهد برفك در داخل فريزر و يخچال خود نباشيد كه اين امر يكي ديگر از موارد مهم در اين دستگاه پرفروش به شمار مي ‌رود وجود فيلتر تصفيه آب نور داخلي LED زنگ هشدار كه در هنگام باز بودن درب به صدا در مي آيد صفحه لمسي كه به صورت نمايشگري كاملا حرفه‌ اي بر روي دستگاه طراحي شده است از ديگر ويژگي هاي اين يخچال سايد باي سايد دوو به شمار مي‌ رود.

 

 

 

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، مشخصات سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، كيفيت سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۳:۴۶ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915

بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل D4S-2915

تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو

در ادامه شما را با تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو بيشتر آشنا خواهيم كرد. برند لوازم خانگي دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول كره تاسيس شد و كار خود را آغاز كرد، نام اين برند از نام مدير و مسئول آن گرفته شده است كه به طور كلي شامل دو بخش عالي و woo مي باشد.

شركت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسيا بعد از هيوندا بزرگترين شركت كره جنوبي به حساب مي آمد. اين شركت داراي بيش از ۲۰ زيرمجموعه و شركت تابعه مي باشد كه همگي در مديريت دوو هستند.

اكنون برند دوو داراي چند سايت جهاني بوده و در كشورهاي مختلفي داراي نمايندگي مي باشد همچنين اين برند  لوازم خانگي اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنيا بدون محدوديت ارسال مي كند و با كيفيت ترين محصولات را ارائه مي دهد .در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا با سايد باي سايد دوو مدل2915 بيشتر آشنا شويد.

 

ابعاد يخچال دوو مدل D4S-2915

پارامتر ديگري كه به منظوره خريد يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو بايد آن را مورد بررسي قرار دهيد، ابعاد اين محصول است.

 متاسفانه بارها ديده شده كه بسياري از افراد پس از خريد يخچال مورد نظرشان نتوانستند به راحتي آن را در داخل آشپزخانه قرار دهند و همين مسئله باعث شده تا آن‌ها با چالش‌هاي مختلفي مواجه شوند. در همين راستا و به منظور حل اين مشكل پيشنهاد ما اين است كه حتماً ابعاد سايد باي سايد دوو 2915 را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده تا بتوانيد به راحتي اين محصول را خريداري و نصب كنيد.

به منظور بررسي ابعاد اين دستگاه بايد گفت كه ارتفاع اين محصول 181.6 سانتي‌متر، عرض آن 91.6 سانتي‌متر و عمق آن ۷۲ سانتي‌متر است. توجه به اين پارامترها به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد فرآيند نصب اين محصول را به راحتي انجام دهيد.

 

مشخصات كابين اصلي يخچال دوو مدل D4S-2915

 

بخش اصلي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، كابين يخچال اين محصول است كه بايد حتماً در راستاي خريد اين دستگاه مشخصات اين كابين را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد. در همين راستا و به منظور بررسي اين بخش بايد گفت كه شركت دوو كابين اصلي اين محصول را با تكنولوژي نوفراست به بازار عرضه كرده است و اين به آن معنا است كه اين بخش از محصول به هيچ عنوان برفك نزده و شما مي‌توانيد با خيال آسوده از آن استفاده كنيد.

پارامتر ديگري كه بايد آن را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد، گنجايش اين بخش از يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو است. در همين راستا بايد گفت كه گنجايش اين كابين ۵۰۴ ليتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو كشو و همچنين چهار طبقه بر روي درب هستيم كه وجود اين موارد در كنار هم باعث مي‌شود تا مصرف كنندگان بتوانند سازماندهي مناسبي بر روي مواد غذاي خود در داخل اين محصول داشته باشند.

 

 

مشخصات كابين فريزر

 

اگر بخواهيم در رابطه با كابين فريزر سايد باي سايد  دوو 2915 صحبت كنيم بايد گفت كه اين بخش از محصول جديد دوو نيز با قابليت نوفراست به بازار عرضه شده و به هيچ عنوان برفك نمي‌زند. از سوي ديگر بايد به اين نكته اشاره كنيم كه حجم اين بخش از يخچال فريزر دوو ۳۳۶ ليتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو كشو و دو طبقه بر روي درب هستيم.

 

 

فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915

 

شركت‌هاي توليد كننده يخچال فريزر همواره تمام تلاش خود را مي‌كنند تا محصولات خود را با مزاياي رقابتي گوناگوني به بازار عرضه كنند و در همين راستا نيز با فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي خاصي طراحي، توليد و به بازار عرضه شده است كه اگر بخواهيم نگاهي به اين موارد بياندازيم مي‌توان به نكات زير اشاره كرد:

 

آبسردكن

 

يكي از بخش‌هايي كه در سايد دوو مدل 2915 وجود دارد، آبسردكن است كه به شما اجازه مي‌دهد تا به راحتي بتوانيد به آب خنك دسترسي پيدا كرده و هر زمان كه نياز داشتيد از طريق اين بخش ليوان خود پر از آب خنك و سرد كنيد.

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال

 

شركت دوو سايد باي سايد خود را با كمپرسور اينورتر ديجيتال به بازار عرضه كرده است كه وجود اين كمپرسور باعث شده تا شاهد راندمان و عملكرد فوق العاده‌اي از اين محصول باشيم و قدرت اين دستگاه به نسبت ساير محصولات مشابه بسيار بالاتر باشد.

 

مصرف انرژي پايين

 

امروزه مصرف انرژي پايين لوازم الكترونيكي اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است و در همين راستا نيز در يخچال دوو مدل D4S-2915 شاهد استفاده از قطعات كم مصرفي هستيم. اين مسئله باعث شده تا رتبه مصرف انرژي اين محصول +A شود. به همين دليل پيشنهاد مي‌شود كه اگر براي شما كم مصرف بودن يخچال اهميت بسيار زيادي دارد به سراغ اين محصول  رفته و آن را خريداري كنيد.

 

سامانه خودكار بسته شدن درب ها

 

يكي ديگر از فناوري‌هايي كه در سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 وجود دارد، سامانه بسته شدن خودكار درب‌ها است. اين قابليت باعث مي‌شود تا درب اين يخچال به صورت خودكار بسته شده و جلوي مصرف انرژي بيش از اندازه و همچنين باز ماندن درب يخچال گرفته شود. اين ويژگي را مي‌توان يكي از مهم ترين مزاياي رقابتي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو در نظر گرفت.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش يخچال دوو مدل D4S-2915

 

يكي از موضوعات بسيار مهمي كه در راستاي خريد خود بايد به آن توجه داشته باشيد گارانتي و خدمات پس از فروش اين محصول است.

به منظور بررسي اين موضوع بسيار مهم بايد گفت كه يخچال دوو مدل D4S-2915 با گارانتي ۱۲۴ ماهه انتخاب سرويس حامي به بازار عرضه شده است و شما مي‌توانيد پس از خريد اين محصول در طي ۱۲۴ ماه به راحتي از اين دستگاه استفاده كرده و هر زمان كه با مشكل خاصي مواجه شديد با نمايندگي‌ها و خدمات پس از فروش اين شركت در سراسر كشور تماس گرفته و براي حل مشكل خود اقدام كنيد.

اين مسئله باعث مي‌شود تا شما با خيال آسوده بتوانيد از اين محصول استفاده كرده و نياز خود را برطرف كنيد.

 

 

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، مشخصات سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، كيفيت سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۳۲ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين طرفشويي پاكشوما مدل15308

معرفي ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W

آشنايي با بيوگرافي برند پاكشوما

همه ما ممكن است در هنگام خريد يك كالاي گران قيمت تحقيقات بسياري صورت دهيم. يكي از مواردي كه هنگام انتخاب و خريد ماشين ظرفشويي پاكشوما لازم است به آن توجه كنيد پيشينه و تاريخچه شركت پاكشوما است:

·        برند پاك سرويس يا پاكشوما يكي از برند هاي ايراني توليد لوازم خانگي است كه به صورت گسترده به توليد لوازم برقي منزل مي پردازد، اين برند در كارخانه خود محصولات از قبيل يخچال فريزر، ماشين ظرفشويي،مايكروفر پاكشوما، ماشين لباسشويي و … توليد و روانه بازار مي كند.

·        برند پاكشوما با استفاده از سياست هاي مشتري مداري توانسته سطح بالايي از رضايت مشتري را نسيب خود كند، و با اين تفكر كه رضايت مشتريان در جامعه موجب آشنايي با برند پاكشوما مي شود جلو برود و سعي كند تا مشتريانش تبليغ كنندگان اصلي اين برند باشند.

در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و با اطمينان را تجربه كنيد.

ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W از سري محصولات شستشو و نظافت ساخته شده توسط شركت بزرگ و معتبر PAKSHOMA مي باشد. اين محصول جديد داراي استاندارد قطعات با كيفيت و همچنين كيفيت ساخت بالايي برخوردار است. اين مدل از ظرفشويي 15 نفره با برنامه هاي شستشوي قوي تمام ظروف كثيف و فوق كثيف شما را در زمان كوتاه و با قدرت و سرعت مانند روز اول مي كند. ماشين ظرفشويي وسيله اي كارآمد در آشپزخانه است كه ظروف كثيف را تميز و آبكشي مي كند. در حالت كلي ماشين هاي ظرفشويي به سه دسته توكار، روميزي و ظرفشويي مبله تقسيم مي شوند. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W جزء دسته ي ماشين هاي ظرفشويي مبله محسوب مي شود. اين ماشين ظرفشويي مبله با طراحي مدرن به بازار عرضه شده است و به‌ راحتي مي‌توان آن را با ديگر لوازم برقي داخل آشپزخانه ست كرد. ماشين ظرفشويي 15 نفره پاكشوما گنجايش بالايي براي شستشوي ظرف ها دارد به طوري كه مي توان از آن براي يك مهماني 15 نفره استفاده كرد. متوسط مصرف آب در اين دستگاه 12 ليتر مي باشد كه در نوع خود بسيار مناسب مي باشد. ميزان صداي محصول در حين شستشو 49 دسي بل مي باشد كه بسيار پايين است.

 

قابليت ها و عملكرد ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W

مشخصات ديگري نيز براي دستگاه در نظر گرفته شده كه شامل نمايشگر اتمام نمك، نمايشگر اتمام مايع جلا دهنده ، شستشوي اقتصادي، شستشوي سريع و 7 برنامه شستشو مي شوند. درب اصلي ماشين ظرفشويي پاكشوما همانند ديگر محصولات مشابه، به سمت پايين باز و در نقطه‌ي خاصي متوقف مي‌شود. ارتفاع محل توقف درب نيز كاملاً مناسب است و امكان برخورد آن با كف زمين يا ساير وسايل آشپزخانه وجود ندارد. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W دو قفسه مجزا دارد كه طبقه ي بالاي آن به 3 سبد شستشو مجهز است. صفحه‌ نمايش ماشين ظرفشويي به صورت بزرگ طراحي شده و تمامي تنظيمات دستگاه در اين صفحه نمايش داده مي‌شود. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W قابليت تاخير در زمان شستشو تا 24 ساعت را دارد و از مصرف انرژي A++ نيز برخوردار است در واقع اين ماشين ظرفشويي مصرف انرژي نسبتا بهينه‌اي دارد كه در نتيجه باعث مي‌شود تا برق مصرفي كل خانه هم كمتر شود. اين ظرفشويي 15 نفره مصرف پايين انرژي را دارا مي باشد ، نمايشگر آن از نوع LED مي باشد و علاوه بر زيبايي ، تنظيمات دستگاه براحتي از آن قسمت قابل تغيير است و قابل مشاهده مي باشد. نكته مهم در مورد اين نمايشگر لمسي بودن Touch مي باشد كه كار را براي كاربران بسيار راحت مي كند. وجود سه سبد شستشو نيز از ديگر فاكتورهاي مثبت اين مدل از ظرفشويي حرفه اي مي باشد و از نظر ايمني نيز داراي قفل كودك مي باشد.

 

خدمات پس از فروش شركت توليدي صنعتي پاكشوما

براي شركتي به اين بزرگي و عظمت بايد مراكزي در نظر گرفته شود تا بتوانند خدماتي را براي مشتريان خود در نظر بگيرند به همين دليل اين شركت اقدام به قرار دادن نزديك به 700 مركز خدمات پس از فروش در سرتاسر ايران نموده است. هر كدام از آنها مي توانند قطعات تضمين شده محصولات پاكشوما مانند ماشين ظرفشويي و يخچال را فراهم نمايند. به جز اين مراكز خدمات پس از فروش، تعداي بيشماري به مقدار 4500 عدد مركز فروش محصولات پاكشوما در ايران وجود دارند تا در هر جاي ايران كه باشيد در كمترين زمان ممكن بتوانيد اين نوع محصولات را خريداري كرده و از آنها تا ابد استفاده كنيد.

 

معايب ظرفشويي پاكشوما

در عين حال كه بسياري از مزاياي ظرفشويي هاي پاكشوما را به شما اعلام كرديم بايد بگوييم كه معايبي نيز وجود دارد .

اين معايب در مقايسه با برند هاي بسيار قوي آلماني و چيني مشهود است و در برابر خيلي از برند ها معايب به شمار نميرود .

يكي از اين معايب نبود سيستم auto eject يا همان باز شدن اتومات درب ظرفشويي بعد از اتمام شستشو است كه در دو برند خارجي اين امكان وجود دارد و بسيار پرطرفدار است

 

 

موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست؟

توان موتور، ميزان صدا، ميزان لرزش و … همگي جزو عواملي هستند كه موجب مي شوند تا كيفيت موتور يك ماشين ظرفشويي حائز اهميت باشد، به همين سبب در اين بخش به بررسي اين موضوع كه موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست مي پردازيم.

شركت پاكشوما هميشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزاي ماشين ظرفشويي خود را توسط متخصصين ايراني توليد كند.

اما اين نكته راجب موتور اين دستگاه صدق نمي كند، چرا كه اين برند موتور دستگاه هاي خود را از برند ميديا كه برندي چيني اما با كيفيت است تهيه مي كند.

همچنين برند كرال نيز موتور ماشين ظرفشويي هاي خود را از شركت ميديا تهيه ميكند.

شركت ميديا يكي از بزرگ ترين شركت هاي توليدات لوازم خانگي در جهان است كه ماشين ظرفشويي هاي ميديا را نيز توليد كرده است.

                                                                                                                                        

كيفيت ساخت ظرفشويي هاي پاكشوما
كيفيت ساخت در ظرفشويي پاكشوما با توجه به قدمت 45 ساله و تخصص در توليد محصولات شوينده اين شركت اصلي ترين دليل براي اعتماد به گروه توليدي صنعتي پاكشوما است . و گزينه بعدي ميتوان به مصرف كنندگان راضي از اين برند اشاره كرد .

 

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۵۳ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308

تاريخچه برند پاكشوما

جهت آشنايي با هر برندي و صحبت كردن در مورد محصولاتش بد نيست اگر در ابتدا در مورد تاريخچه آن از آغاز تا كنون آن اطلاعاتي بدست بياوريم. پس بدك نيست اگر در ابتداي اين مقاله توضيحات كوتاهي در باره تاريخچه آن ارائه نماييم.

شركت پاكشوما داراي سابقه چهل ساله مي باشد و از آغاز تاكنون در زمينه توليد لوازم خانگي فعال بوده است. اين شركت در سال 1354 فعاليت صنعتي خود را با توليد ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك آغاز نمود.

در سال 1376 مالكيت و مديريت اين برند تغيير يافت و حوزه فعاليت آن گسترده تر و پيشرفته تر شد و به توليد محصولاتي چون لباسشويي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك درِ جلو و بالا، ظرفشويي، مايكروفر، جاروبرقي و كولر آبي و كولر گازي و يخچال سايد باي سايد روي آورد.

در سال 1393 ساختمان جديد پاكشوما در شهرك صنعتي محمود آباد قم ساخته شد كه داراي وسعت 10 هكتار و 3 هكتار سالن و انبار براي توليد قطعات و دو خط كامل به بهره‌ برداري رسيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

همگي ميدانيم كه وجود يك ماشين ظرفشويي در منزل امروزه به يك دستگاه اصلي هر آشپزخانه اي تبديل شده است و در واقع يكي از الزامات خواهد بود زيرا كه خانم هاي منزل ديگر تايم كافي براي ساعتها ايستادن پاي سينك ظرفشويي و شستشوي ظروف با دست را ندارند و در ضمن كيفيت شستشو با دست به مراتب پايين تر از شستشو با يك ماشين ظرفشويي خوب است، همچنين مصرف آب و انرژي نيز در ماشين ظرفشويي بسيار اقتصادي تر از شستشو با دست خواهد بود. در نتيجه خريد ماشين ظرفشويي مناسب ميتواند اين مسائل را حل كند، ظرفشويي MDF-15308 يكي از گزينه هاي اقتصادي و با كيفيت خواهد بود ، اين ظرفشويي امكان شستشو با نصف ظرفيت ، فن خشك كن جهت خشك كردن ظروف شسته شده و سه سبد مجزا براي شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال را نيز داراست.

مشخصات ظرفشويي MDF-15308 پاكشوما

همانطور كه پيش تر هم گفته شد تمامي عملكرد ها ، امكانات و عمليات ها ي ظرفشويي مدل 15308 توسط يك نمايشگر و پانل تمام لمسي انجام خواهد شد . صفحه نمايشگر LED ، امكان اين را فراهم ميكند كه شما بتوانيد تمامي تنظيمات ها و مراحل شستشو و زمان باقي مانده را تماشا كنيد و خيلي از موارد را به شما آلارم ميدهد مانند اتمام نمك و يا جلا دهنده .

يكي از ويژگي هاي انحصاري اين ظرفشويي برند پاكشوما گريد مصرفي انرژي A+++ خواهد بود كه ميتوان با اين مشخصه ظرفشويي 15308 پاكشوما را در رديف دستگاه هاي مصرف بهينه قرار داد ، كه اين امكان در كاهش مصرف انرژي كمك بسياري ميتواند انجام دهد.

جهت افزايش امنيت دستگاه نيز قفل كودك براي ظرفشويي تعبيه شده است كه زمان شروع به كار ميتواند از آسيب هاي احتمالي به آن توسط كودك شما را جلوگيري كند .
ميزان صداي مزاحم در هنگام شستشو يكي از مهمترين عامل هاي انتخاب يك ماشين ظرفشويي است كه ظرفشويي 15308 پاكشوما در زمان شستشو تنها 49 دسي بل صدا از خود توليد ميكند . ( اين ميزان توسط شركت پس از چندين مرحله تست هاي آزمايشگاهي اعلام ميشود)

جنس كابين داخلي ظرفشويي MDF-15308 كاملا از استيل درجه يك ساخته شده است كه در برابر مواد شيميايي شستشو و رطوبت و زنگ زدگي كاملا مقاوم است و سه سبد جهت شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال شما تعبيه شده است كه امكان تنظيم ارتفاع دو سبد و امكان شستشو با نصف ظرفيت ( نيم شور) جذابيت 15308 را چندين برابر خواهد كرد.

 

 

 

برنامه شستشو ظرفشويي 15308 پاكشوما :

شديد شويي : اين برنامه براي شستشوي ظروف خيلي كثيف مثل قابلمه ، تابه و كاسه هايي كه مقداري غذا به آنها چسبيده است به كار ميرود .
زمان شستشو : 165 دقيقه مصرف آب : 17 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

نرمال : اين برنامه براي شستشوي ظروف با ميزان كثيفي عادي به كار ميرود ، مثل كاسه ، بشقاب ، ليوان و تابه هايي كه كمتر كثيف شده اند .

زمان شستشو : 180 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي اقتصادي (ECO) : اين برنامه شستشوي ظروفي با ميزان كثيفي عادي مثل ظروف كريستالي و ليوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده ميشود و ميزان مصرف انرژي و مواد شوينده تا حدودي كاهش ميابد .
زمان شستشو : 175 دقيقه مصرف آب : 11 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

ظروف شيشه اي : اين برنامه مخصوص شستشوي ظروف شيشه اي ، ليوان ها ، ظروف سفالي است .
زمان شستشو : 115 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي يك ساعته :اين برنامه شستشو مخصوص ظروفي است كه ميزان كثيفي كمتري دارند و نياز به خشك شدن كامل نيز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي سريع : اين برنامه شستشوي براي ظروفي كه با شستشوي كوتاه مدت تميز ميشوند و زمان كافي براي شستشو هاي طولاني نداريد كاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

پيش شستشو يا خيساندن : اين برنامه شستشو براي خيس كردن ظروفي است كه بعدا قصد شستشوي آنها را داريد .
زمان شستشو : 15 دقيقه مصرف آب : 4 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

شستشوي 90 دقيقه اي : همانطور كه از اسم اين برنامه پيداست زمان اين برنامه 90 دقيقه است و براي شستشوي ظروف نسبتا كثيف كاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقيقه مصرف آب : 12.5 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

RINSE يا آبكشي : اين برنامه براي آبكشي مجدد ظروف شسته شده و يا شستشوي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقيقه مصرف آب : 3.5 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۰:۲۵ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308

تاريخچه برند پاكشوما

جهت آشنايي با هر برندي و صحبت كردن در مورد محصولاتش بد نيست اگر در ابتدا در مورد تاريخچه آن از آغاز تا كنون آن اطلاعاتي بدست بياوريم. پس بدك نيست اگر در ابتداي اين مقاله توضيحات كوتاهي در باره تاريخچه آن ارائه نماييم.

شركت پاكشوما داراي سابقه چهل ساله مي باشد و از آغاز تاكنون در زمينه توليد لوازم خانگي فعال بوده است. اين شركت در سال 1354 فعاليت صنعتي خود را با توليد ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك آغاز نمود.

در سال 1376 مالكيت و مديريت اين برند تغيير يافت و حوزه فعاليت آن گسترده تر و پيشرفته تر شد و به توليد محصولاتي چون لباسشويي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك درِ جلو و بالا، ظرفشويي، مايكروفر، جاروبرقي و كولر آبي و كولر گازي و يخچال سايد باي سايد روي آورد.

در سال 1393 ساختمان جديد پاكشوما در شهرك صنعتي محمود آباد قم ساخته شد كه داراي وسعت 10 هكتار و 3 هكتار سالن و انبار براي توليد قطعات و دو خط كامل به بهره‌ برداري رسيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

همگي ميدانيم كه وجود يك ماشين ظرفشويي در منزل امروزه به يك دستگاه اصلي هر آشپزخانه اي تبديل شده است و در واقع يكي از الزامات خواهد بود زيرا كه خانم هاي منزل ديگر تايم كافي براي ساعتها ايستادن پاي سينك ظرفشويي و شستشوي ظروف با دست را ندارند و در ضمن كيفيت شستشو با دست به مراتب پايين تر از شستشو با يك ماشين ظرفشويي خوب است، همچنين مصرف آب و انرژي نيز در ماشين ظرفشويي بسيار اقتصادي تر از شستشو با دست خواهد بود. در نتيجه خريد ماشين ظرفشويي مناسب ميتواند اين مسائل را حل كند، ظرفشويي MDF-15308 يكي از گزينه هاي اقتصادي و با كيفيت خواهد بود ، اين ظرفشويي امكان شستشو با نصف ظرفيت ، فن خشك كن جهت خشك كردن ظروف شسته شده و سه سبد مجزا براي شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال را نيز داراست.

مشخصات ظرفشويي MDF-15308 پاكشوما

همانطور كه پيش تر هم گفته شد تمامي عملكرد ها ، امكانات و عمليات ها ي ظرفشويي مدل 15308 توسط يك نمايشگر و پانل تمام لمسي انجام خواهد شد . صفحه نمايشگر LED ، امكان اين را فراهم ميكند كه شما بتوانيد تمامي تنظيمات ها و مراحل شستشو و زمان باقي مانده را تماشا كنيد و خيلي از موارد را به شما آلارم ميدهد مانند اتمام نمك و يا جلا دهنده .

يكي از ويژگي هاي انحصاري اين ظرفشويي برند پاكشوما گريد مصرفي انرژي A+++ خواهد بود كه ميتوان با اين مشخصه ظرفشويي 15308 پاكشوما را در رديف دستگاه هاي مصرف بهينه قرار داد ، كه اين امكان در كاهش مصرف انرژي كمك بسياري ميتواند انجام دهد.

جهت افزايش امنيت دستگاه نيز قفل كودك براي ظرفشويي تعبيه شده است كه زمان شروع به كار ميتواند از آسيب هاي احتمالي به آن توسط كودك شما را جلوگيري كند .
ميزان صداي مزاحم در هنگام شستشو يكي از مهمترين عامل هاي انتخاب يك ماشين ظرفشويي است كه ظرفشويي 15308 پاكشوما در زمان شستشو تنها 49 دسي بل صدا از خود توليد ميكند . ( اين ميزان توسط شركت پس از چندين مرحله تست هاي آزمايشگاهي اعلام ميشود)

جنس كابين داخلي ظرفشويي MDF-15308 كاملا از استيل درجه يك ساخته شده است كه در برابر مواد شيميايي شستشو و رطوبت و زنگ زدگي كاملا مقاوم است و سه سبد جهت شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال شما تعبيه شده است كه امكان تنظيم ارتفاع دو سبد و امكان شستشو با نصف ظرفيت ( نيم شور) جذابيت 15308 را چندين برابر خواهد كرد.

 

 

 

برنامه شستشو ظرفشويي 15308 پاكشوما :

شديد شويي : اين برنامه براي شستشوي ظروف خيلي كثيف مثل قابلمه ، تابه و كاسه هايي كه مقداري غذا به آنها چسبيده است به كار ميرود .
زمان شستشو : 165 دقيقه مصرف آب : 17 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

نرمال : اين برنامه براي شستشوي ظروف با ميزان كثيفي عادي به كار ميرود ، مثل كاسه ، بشقاب ، ليوان و تابه هايي كه كمتر كثيف شده اند .

زمان شستشو : 180 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي اقتصادي (ECO) : اين برنامه شستشوي ظروفي با ميزان كثيفي عادي مثل ظروف كريستالي و ليوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده ميشود و ميزان مصرف انرژي و مواد شوينده تا حدودي كاهش ميابد .
زمان شستشو : 175 دقيقه مصرف آب : 11 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

ظروف شيشه اي : اين برنامه مخصوص شستشوي ظروف شيشه اي ، ليوان ها ، ظروف سفالي است .
زمان شستشو : 115 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي يك ساعته :اين برنامه شستشو مخصوص ظروفي است كه ميزان كثيفي كمتري دارند و نياز به خشك شدن كامل نيز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي سريع : اين برنامه شستشوي براي ظروفي كه با شستشوي كوتاه مدت تميز ميشوند و زمان كافي براي شستشو هاي طولاني نداريد كاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

پيش شستشو يا خيساندن : اين برنامه شستشو براي خيس كردن ظروفي است كه بعدا قصد شستشوي آنها را داريد .
زمان شستشو : 15 دقيقه مصرف آب : 4 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

شستشوي 90 دقيقه اي : همانطور كه از اسم اين برنامه پيداست زمان اين برنامه 90 دقيقه است و براي شستشوي ظروف نسبتا كثيف كاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقيقه مصرف آب : 12.5 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

RINSE يا آبكشي : اين برنامه براي آبكشي مجدد ظروف شسته شده و يا شستشوي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقيقه مصرف آب : 3.5 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۰:۲۲ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر دوو الكترونيك مدل0020

نقد و بررسي

يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020يكي از محصولات شركت دوو است. دوو برندي است كه در زمينه توليد لوازم خانگي فعاليت مي كند. كيفيت بالا و ماندگاري محصولات دوو باعث شده است تا سهم قابل توجهي از بازار را به خود اختصاص دهد. يخچال فريز يكي از لوازم ضروري براي منزل است. قبل از خريد يك يخچال فريزر مناسب بايد از ويژگي ها و امكاناتي كه دارد، آگاهي پيدا كرد. چرا كه باعث كاهش هزينه هاي بعدي مي شود. در اين مطلب اعتماد كالا يكي از مدل هاي محصولات دوو را مورد بررسي قرار مي دهد.

 

موتور يخچالهاي دوو

يخچال فريزرهاي دوو موتور و قطعاتي كره اي دارند كه در ايران مونتاژ مي شود بنابراين قطعات اصل كره است و نگران كيفيت آن نباشيد.

 

كيفيت يخچال فريزر دوو

با توجه به تحقيقاتي كه ما در تيم بريم خريد انجام داديم متوجه شديم كه كيفيت يخچال فريزر دوو در حد معمولي است. در واقع دوو يكي از برندهاي ايراني است كه با كيفيت نسبتا مطلوب و قيمتي مناسب محصولات خود را توليد مي كند. برند دوو كره اي است و قطعات محصولات اين برند، كره اي هستند اما مونتاژ محصولات دوو هم مانند الجي و سامسونگ و… در ايران انجام مي شود به همين دليل قيمت مناسب تري نسبت به محصولات خارجي دارند چون هزينه مونتاژ قطعات محصولات دوو، الجي و سامسونگ در ايران به مراتب كمتر از خارج از كشور است و قيمت اين محصولات مناسب تر از ساير برندهاست.

يخچال فريزر دوو هم مانند ساير محصولات اين برند با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه مي شود. همچنين محصولات دوو با طراحي ساده و زيبايي توليد مي شوند و ظاهر دكوراتيوي دارند. انواع يخچال فريزر دوو شامل يخچال فريزر سايد باي سايد دوو، يخچال كمبي يا بالا پايين دوو و يخچال فريزر دوقلو دوو مي شود كه با بررسي نظرات در مورد يخچال فريزر دوقلو دوو متوجه شديم كيفيت اين محصول بسيار بالاست و خريداران از يخچال فريزر دوقلوي دوو بسيار راضي هستند چون علاوه بر ظرفيت خوبي كه دارد ظاهر زيبا و امكانات خوبي در اختيار خريداران قرار مي دهد.

 

سامانه كنترل سرمايش

يكي از ويژگي هاي بارز اين محصول اين است كه به سنسورهاي هوشمند مجهز است. وظيفه اين سنسورها اين است كه دما درون يخچال را به صورت مرتب مورد بررسي قرار دهند. داده هاي دريافتي به سامانه كنترل ارسال مي شوند. با توجه به وضعيت يخچال دما به صورت خودكار تنظيم مي شود. به عبارت ديگر سامانه كنترل ديجيتالي داده هاي خود را به كمپرسور ارسال مي كند و كمپرسور دور موتور خود را تنظيم مي كند. كمپرسور اين يخچال فريزر نسبت به كمپرسورهاي معمولي صداي كمتري توليد مي كند.

هر ماده غذايي از ميوه و سبزيجات گرفته تا انواع گوشت، در يخچال فريزر دوو تازه و سالم مي ماند. چرا كه سامانه هاي هوشمند و سيستم طراحي اين يخچال به گونه اي است كه باعث حفظ طراوت مواد غذايي مي شود. ويژگي هاي هوشمندي كه در اين يخچال فريزر است باعث افزايش ميزان محبوبيت آن در بين مشتريان شده است. طراحي زيبا و هوشمندانه يخچال فريزر دوو باعث مي شود تا به خوبي در بين كابينت ها قرار گرفته و نماي جذابي به آشپزخانه بدهد.

آبسرد كن

 آبسرد كن يكي از ويژگي هايي است كه در اين يخچال فريزر ديده مي شود. آبسرد كن يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020به آب شهري متصل مي شود. در نتيجه هر زمان كه خواستيد آب سرد در دسترس خواهد بود. در كنار اين موارد، فيلترهاي تصفيه كننده آب به كار رفته باعث افزايش ميزان كارايي آبسرد كن شده اند. لازم به ذكر است كه علاوه بر آبسرد كن، يخساز نيز در اين يخچال فريزر تعبيه شده است. سامانه يخساز به كار رفته، داراي فيلتر تصفيه است. اين امكان كمك مي كند تا هر زمان كه خواستيد، نوشيدني خنك بنوشيد. بعلاوه شما را از خريدن قالب هاي يخ بي نياز مي كند.

از ديگر ويژگي هايي كه در اين يخچال فريزر ديده مي شود، اين است كه به سامانه گردش هواي چندگانه مجهز است. اين سامانه به صورت سه بعدي هوا را درون يخچال به چرخش در مي آورد. در نتيجه طراوت و تازگي درون يخچال و موادغذايي حفظ مي شود. چرخش ميزان هوا و سرما توسط سامانه سه بعدي يخچال فريزر دوو، باعث مي شود تا سرما به صورت يكنواخت و يكسان به همه جاي يخچال برسد.

 

بوگير قدرتمند يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020/D4LF-0020

در يخچال هايي كه قديمي هستند، درون يخچال بوهاي نامطبوع به دليل وجود انواع موادغذايي به وجود مي آيد. اين بوي نامطبوع باعث مي شود تا همه مواد درون يخچال بو بگيرند. توليد كنندگان يخچال فريزرها از جمله شركت دوو، اين مشكل را حل كردند. براي حل اين مشكل سيستم بوگير هوشمند درون يخچال تعبيه شده است كه باعث مي شود تا هواي يخچال تهويه شده و بوي ناخوشايند ايجاد نشود. بعلاوه مزه غذا هم حفظ مي شود.

شركت دوو يخچال فريزرهاي جديد خود را بسيار هوشمند و فوق العاده ساخته است. يكي از ويژگي هاي فوق العاده به كار رفته در يخچال فريزرهاي دوو اين است كه سامانه سرمايش سريع يخچال دارد. اين سامانه با اين هدف طراحي و تعبيه شده است كه طراوت و تازگي مواد غذايي به حداكثر برسد. اين سامانه باعث كاركردن كمپرسور به صورت يكنواخت و با توان بالا مي شود. تا زماني كه دماي يخچال به درجه مناسب و مطلوب برسد، كاركرد يكسره كمپرسور ادامه دارد.

 

مصرف انرژي كم يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020

ميزان مصرف انرژي وسايل برقي براي هر كسي مهم است. چرا كه هيچ كس دوست ندارد هزينه هاي زيادي براي انرژي پرداخت كند. بنابراين وسيله اي را خريداري مي كند كه كم مصرف باشد. يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020/D4LF-0020 همين ويژگي را دارد. به اين معني ميزان مصرف انرژي آن در كمترين درجه ممكن قرار گرفته است. در كنار همه اين ها، طراحي درون يخچال به شكلي است كه به قسمت هاي مختلف تقسيم بندي شده است. اين ويژگي به دسته بندي مواد كمك مي كند. در نتيجه با يك نگاه مي توان همه چيز را در يخچال پيدا كرد.

ساير امكانات يخچال فريزر دوقلو دوو:

·        مجهز به چشم الكترونيكي هوشمند

·        آبسردكن و يخساز اين دستگاه متصل به آب شهري با فيلتر قوي بوده

·        نشانگر تعويض فيلتر براي تصفيه آب بهتره دارد.

·        قابليت تنظيم دماي يخچال از +1 تا +2 درجه سانتي گراد

·        قابليت تنظيم دماي فريزر از -16 تا -24 درجه سانتي گراد

·        مجهز به سيستم ذوب شدن برفك به صورت اتوماتيك را دارد.

Smart Sense : معروف به سنسور نور كه صداي دستگاه را در هنگام شب با خاموش شدن چراغ ها و لامپ هاي نور به طوري كه نور محيط كم باشه به حداقل مي رساند.

 

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020، كيفيت يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020، مشخصات يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۲۴ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020

بررسي مشخصات و امكانات يخچال و فريزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020 سري Twin:

يكي از شركت‌هاي فعال در اين حوزه برند دوو نام دارد. اين شركت تمام تلاش خود را كرده تا در حوزه‌هاي مختلف محصولات با كيفيت و درجه يكي را به بازار عرضه كند. در همين راستا در اين مطلب قصد داريم تا به سراغ طبقه بندي يخچال و فريزر‌هاي دوو رفته به محصول جديد اين شركت يعني يخچال دوو مدل D4LR-0020 را به شما معرفي كنيم، پس با اعتماد كالا همراه باشيد تا در رابطه با بخش‌هاي مختلف اين محصول توضيحات جامع و كاملي را به شما ارائه دهيم.

 

مشخصات كلي يخچال دوقلو دوو

 

اگر بخواهيم در رابطه با بخش‌هاي ديگر اين محصول توضيحاتي را به شما ارائه دهيم بايد گفت كه حجم كل اين مدل ۶۷۳ ليتر بوده و وزن آن ۱۱۰ كيلوگرم است. توجه به اين نكات كلي به شما اجازه مي‌دهد تا به بهترين شكل ممكن بتوانند اقدام به خريد يخچال دوو مدل D4LR-0020 كرده و از اين محصول جديد استفاده كنيد.

 

مشخصات كابين اصلي يخچال دوو مدل D4LR-0020 

 

يكي از قسمت‌هايي كه در يخچال دوقلو دوو وجود دارد، كابين اصلي اين محصول است. به منظور بررسي كابين اصلي اين دستگاه بايد به اين نكته اشاره كرد كه شركت دوو اين بخش از يخچال فريزر را با تكنولوژي نو فراست به بازار عرضه كرده است. اين به آن معنا است كه كابين اصلي اين يخچال به هيچ عنوان برفك نزده و مي‌توانيد با خيال آسوده از اين محصول استفاده كنيد.

مسئله ديگري كه در راستاي بررسي اين بخش از يخچال فريزر دوقلو دوو مدل 0020 بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه گنجايش اين قسمت ۳۸۳ ليتر بوده و در آن شاهد 4 طبقه، 2 كشو و ۶ طبقه بر روي درب هستيم. وجود اين كشو و طبقات به شما كمك مي‌كند تا مواد غذايي خود را به بهترين شكل ممكن در داخل اين محصول سازماندهي كرده و مديريت مناسبي بر روي آن‌ها داشته باشيد.

يكي از موضوعات بسيار مهم و لازم به ذكر آن است كه در يخچال فريزر دوقلو دوو شاهد استفاده از لامپ ال‌ اي دي هستيم كه وجود اين لامپ باعث مي‌شود تا پس از باز كردن درب يخچال به صورت اتوماتيك فضاي داخلي يخچال روشن شده و بتوانيد ديد كاملي داشته باشيد.

 

بررسي كابين فريزر 

 

بخش بعدي كه در يخچال دوو مدل D4LR-0020 بايد آن را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيم، قسمت فريزر اين محصول است. به منظور بررسي اين بخش بايد به چند مسئله مهم توجه داشته باشيد. اولين نكته اين است كه كابين يخچال دوقلو دوو twin مدل D4LR-0020 نيز با تكنولوژي نوفراست به بازار عرضه شده و اين به آن معنا است كه اين بخش از يخچال جديد شركت دوو نيز به هيچ عنوان برفك نزده و نيازي نيست تا نگراني در رابطه با اين مسئله داشته باشيد. به منظور بررسي ساير پارامترها بايد به اين نكته اشاره كرد كه حجم كل فريزر در اين محصول ۲۹۰ ليتر بوده و در آن شاهد 2 طبقه، ۵ كشو و 2 طبقه بر روي درب هستيم.

 

فناوري‌ها و تكنولوژي‌ها

 

اگر بخواهيم نگاهي به فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل D4LR-0020 انداخته و در رابطه با اين مسئله توضيحاتي را به شما ارائه دهيم، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

سامانه سرمايش سريع در فريزر

 

يكي از فناوري‌هايي كه در يخچال دوقلو دوو وجود دارد، سامانه سرمايش سريع در فريزر است. وجود اين سامانه باعث مي‌شود تا فضاي داخلي فريزر به سرعت سرد شده و بتوانيد به بهترين شكل ممكن مواد غذايي خود را از اين طريق منجمد كنيد.

 

 

سيستم كاهش صدا در شب

 

يكي از نكات مهمي كه به منظور خريد يخچال دوقلو دوو بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه شركت دوو تلاش كرده تا اين محصول را با فناوري خاص و منحصر فردي به بازار عرضه كند. اين فناوري كه سيستم كنترل كاهش صدا در شب است باعث مي‌شود تا با فرارسيدن شب صداي يخچال به طرز چشمگيري كاهش پيدا كرده و بتوانيد بدون هيچ نويز اضافي اقدام به استفاده از اين محصول كنيد.

 

زنگ هشدار باز بودن درب

 

در صورتي كه شما پس از باز كردن درب يخچال سهوا اقدام به بستن آن نكنيد، يخچال فريزر دوقلو دوو مدل 0020 به نحوي طراحي و توليد شده كه به صورت اتوماتيك شما را با هشدار دادن از باز بودن درب آگاه كرده و به شما اخطار مي‌دهد كه بايد اقدام به بستن درب اين محصول كنيد. وجود اين قابليت باعث مي‌شود تا در صورتي كه درب يخچال را باز بگذاريد، بتوانيد از وجود اين مشكل مطلع شده و براي رفع آن اقدام كنيد.

 

سامانه گردش هوا چندگانه

 

به منظور بهبود عملكرد يخچال و كاهش دما در فضاي داخلي آن شاهد قابليتي به نام سامانه ي گردش هواي چندگانه هستيم. اين ويژگي باعث مي‌شود تا به بهترين شكل ممكن بتوانيد از يخچال خود استفاده كرده و شاهد راندمان و عملكرد فوق العاده از اين محصول باشيد.

 

مصرف انرژي با حالت ذخيره سازي انرژي هوشمند

 

يكي ديگر از فناوري‌ها و تكنولوژي‌هايي كه در يخچال دوو مدل D4LR-0020 شاهد آن هستيم، سيستم كاهش مصرف انرژي و حالت ذخيره انرژي هوشمند است كه باعث مي‌شود تا مصرف انرژي اين دستگاه به طرز چشمگيري كاهش پيدا كرده و بتوانيد با كمترين ميزان برق، بالاترين راندمان و عملكرد را از اين محصول شاهد باشيد.

نكته ديگري كه در رابطه با اين محصول بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه شركت دوو در راستا طراحي و توليد يخچال فريزر دوقلو دوو، اين محصول را با قطعات فوق العاده كم مصرف توليد و به بازار عرضه كرده است و همين مسئله باعث شده تا مصرف انرژي اين محصول و رتبه آن A+ شود. در نتيجه اگر به دنبال يك محصول كم مصرف هستيد پيشنهاد ما اين است كه به سراغ اين محصول آمده و آن را از شركت دوو خريداري كنيد.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش

 

يكي از پارامترهاي بسيار مهمي كه در راستاي خريد يخچال بايد با توجه به شرايط گارانتي و خدمات پس از فروش است. وجود اين گارانتي باعث مي‌شود تا با خيال آسوده از محصول استفاده كرده و نگراني در رابطه با خراب شدن آن نداشته باشيد. در همين راستا يخچال دوو مدل D4LR-0020 با گارانتي طولاني مدت 124 ماهه انتخاب سرويس حامي به بازار عرضه كرده است و اين يعني شما مي‌توانيد به راحتي از آن استفاده كرده و در صورت بروز مشكل از خدمات پس از فروش اين برند استفاده كنيد.

 

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020، كيفيت يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020، مشخصات يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۱۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540

لباسشويي دوو

ماشين لباسشويي دوو، يكي از برند هاي معروف و به نام در بين ماشين هاي لباسشويي در بازار ميباشد. همانند رنگ ها و طرح ها قابليت هاي لباسشويي ها نيز با يكديگر بسيار متفاوت هستند.

ماشين لباسشويي دوو داراي ويژگي هاي بسيار كاربردي و خوبي مي باشد كه باعث شده طرفداران زيادي در بين مصرف كنندگان و همچنين خريداران داشته باشد. لباسشويي هاي دوو در مدل ها و انواع مختلف لباسشويي خشك كن، لباسشويي دو قلو و لباسشويي درب از جلو ساخته و به بازار در خدمت مصرف كنندگان و خريداران قرار گرفته است.

براي خريد يك ماشين لباسشويي با آپشن ها و همچنين بالاترين كيفيت، ماشين لباسشويي دوو پيشنهاد مي‌شود. كيفيت لباسشويي دوو در مرتبه اي بالا قرار دارد و مي توان با خيال راحت از لباسشويي هاي دوو نهايت كاركرد و لذت را ببريد. در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد و خريدي آسان را تجربه كنيد.

 

ماشين لباسشويي 8 كيلوگرمي دوو سري پريمو مدل DWK-8540

ماشين لباسشويي 8 كيلوگرمي دوو سري پريمو مدل DWK-8540 يكي از محبوبترين لباسشويي هاي موجود در بازار است.

اين لباسشويي با استفاده از موتورهاي دايركت درايو (Direct Drive) و با حذف تسمه و طراحي فوق پيشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش (كه در طراحي آن ديوارهاي جانبي به طور ويژه تغيير يافته اند) موجب ثبات بيشتر دستگاه و همچنين عملكرد بي صداي لباسشويي در حين كار مي گردد.

همچنين رتبه مصرف انرژي ماشين لباسشويي دوو سري پريمو مدل DWK-8540 در پايين ترين سطح و در رده انرژي +++ A قرار گرفته است‌.

اين محصول در رنگ هاي سفيد و نقره اي عرضه مي گردد.

 

موتور Direct Drive دايركت درايو چيست؟

موتور Direct Drive مستقيما به ديگ متصل شده و آن را حركت داده، لرزش و صداي دستگاه را پايين آورده و عمر ماشين لباسشويي را بيشتر مي كند.

از سويي ديگر با حذف تسمه و تجهيزات جانبي، علاوه بر كاهش انرژي مصرفي، فضاي داخلي ماشين لباسشويي بيشتر شده و در نتيجه مي توان ظرفيت ماشين لباسشويي و ديگ آن را نيز افزايش داد.

ظرفيت شستشوي بالاتر اين امكان را فراهم مي كند تا در هر بار استفاده از ماشين لباسشويي، بتوانيد حجم بيشتري از لباس را با اندازه هاي بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژي كمتر، بشوييد.

لباسشويي دوو (Daewoo) سري پريمو، كه موتورهاي بدون تسمه يا همان دايركت درايو ها هستند داراي مزاياي مختلفي  مي باشند، از جمله:

·        بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·        كاهش لرزش لباسشويي باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·        با توجه به قطر زياد سيم پيچ و جريان مستقيم DC احتمال خرابي اين موتورها بسيار كم است

 

 

 

ديگ زمردي (Emerald Drum) چيست ؟ 

محفظه‌ي استوانه‌اي شكل (Drum) اين ماشين لباسشويي كامل‌ترين و پيشرفته ترين نوع اين محصول است و مهمترين ويژگي آن صرفه‌جويي در آب مصرفي است.

اين درام داراي برآمدگي هاي بيضي شكل است و به همين‌خاطر Emerald Drum (درام زمردي) نام‌ گرفته است.

اين برآمدگي شست و شويي همانند اثرانگشت را ايجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الياف البسه در هنگام شستشو، كيفيت شستشوي را بالا مي برد.

طراحي منحصر به فرد ديگ شستشو (درام زمرد) در اين محصول موجب افزايش سطح تماس البسه و مواد شوينده شده و علاوه بر افزايش كيفيت شستشو، از صدمه ديدن الياف لباس ها جلوگيري مي كند.

 

اسپري مستقيم آب و مواد شونده بر روي البسه (Clean jet shower)

اسپري مستقيم تركيبي از آب و مواد شوينده توسط يك نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوينده به كليه قسمت هاي محفظه شستشو رسيده و علاوه بر افزايش عملكرد شستشو موجب صرفه جويي در مصرف انرژي و كاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

سيستم حباب ساز جهت افزايش كيفيت شستشو (Air Bubble)

آب و مواد شوينده پس از تركيب بصورت ميليون ها حباب هوا درآمده وارد مخزن شستشو مي گردد.

به سبب اينكه حباب ها قدرت پاك كنندگي بالايي دارند علاوه بر افزايش قدرت پاكيزگي، امكان شستشوي لباس ها در آب سرد نيز ميسر مي شود كه موجب كاهش مصرف انرژي مي گردد.

 

عملكرد تكنولوژي نانو سيلور (Nano Silver) در لباسشويي چگونه است؟

ماشين لباسشويي 8 كيلوگرمي دوو سري پريمو مدل DWK-8540 هاي ساخته شده با استفاده از اين تكنولوژي، قادر به از بين بردن بيش از 650 نوع باكتري است.

اين تكنولوژي در ماشين لباسشويي حدود 400 ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن 99 درصد است.

جالب است بدانيد اين خاصيت ضد باكتري تا 30 روز پس از شستشو در لباس باقي مي‌ماند.

 

هيتر سراميكي

هيتر سراميكي تعبيه شده در اين لباسشويي باعث سريعتر گرم شدن و حفظ طولاني مدت حرارت در دستگاه مي شود كه در كاهش مصرف انرژي نيز تاثير چشمگيري خواهد داشت.

همچنين بالانس اتوماتيك، باعث تراز البسه پيش از شستشو و دور خشك كن شده و مانع از توليد صدا و لرزش در حين شستشو مي گردد.

 

 

اتو كشي آسان

دوو يك آپشن جديد در اين لباسشويي سري ذن يانگ قرار داده كه موجب كاهش چروكيدگي كمتر لباسها گرديده و ديگر نيازي نيست براي اتوكشي زمان بسياري را به آنها اختصاص داد.

همچنين فناوري نانو سيلور موجب ضدعفوني لباسها شده و عوامل بيماري زا را تا 99/9 از بين مي برد.

 

سيستم شست و شوي پاششي (Clean Jet Shower)

از ويژگي هاي مهم ديگر اين سري مي توان به سيستم شستشوي پاششي براي شستشوي بهتر البسه اشاره كرد.

اما مهمترين نكته در مورد طراحي اين سري از لباسشويي ها ، مصرف كم انرژي آن است. درجه مصرف انرژي اين دستگاه ها A+++(-35%) است.

اين لباسشويي سري ذن لايف به دليل داشتن ظرفيت 8 كيلويي، براي منازل متوسط و يا پرجمعيت مناسب خواهد بود و بطور كلي، محصولي مناسب با عملكرد و بهر‌ه‌ وري مناسب به شمار مي رود.

 

 

فناوري نانو سيلور (NANO SILVER)

در اين لباسشويي سري ذن لايف سيستم بهداشتي نانو سيلور، با توليد ذرات يون هاي نقره مي تواند 99% از باكتري هاي و قارچ ها را حتي در آب سرد از بين مي برد، اين تكنولوژي با ايجاد يك محافظ نامرئي، از البسه و لباسشويي در برابر بوهاي ناخواسته نيز محافظت مي يابد.

 

رتبه مصرف انرژي در لباسشويي به چه معناست؟

اين رتبه بندي به صورت انگليسي از +++A تا G انجام مي شود و به ترتيب +++A بهترين و G ضعيف ترين رتبه را در ليست به خود اختصاص داده است. در واقع هرچه به G نزديك مي شويم ميزان مصرف انرژي بالاتر مي رود.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540، قيمت ماشين لباسشويي دوو مدل8540، كيفيت ماشين لباسشويي دوو مدل8540، مشخصات ماشين لباسشويي دوو مدل8540،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۱۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540

ماشين لباسشويي دوو ساخت كجاست؟

يكي از سوالاتي كه خريداران ماشين لباسشويي دوو زياد مي پرسند اين است كه ماشين لباسشويي دوو ساخت كجاست؟

دوو يك شركت كره‌اي مي‌باشد و كارخانه توليدي محصولاتش نيز در كره قرار دارد. لباسشويي هاي دوو قبلا ساخت كشور كره بود كه كامل در آنجا توليد و مونتاژ و وارد ايران مي شد.

ولي در سالهاي اخير گروه انتخاب با همكاري دوو خط توليد محصولات دوو را در شهرك صنعتي مورچه خورت اصفهان راه اندازي نمود و اكثر قطعات ساخت داخل مي باشد و برخي قطعاتي نيز از كشور چين و كره وارد مي شود پس مي توان گفت كه لباسشويي دوو ساخت كشور ايران مي باشد. در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

موتور ماشين لباسشويي دوو ساخت كجاست؟

موتور لباسشويي دوو در محصولات جديد ساخت كشور چين مي باشد البته اين نكته را نيز بايد گوشزد نماييم كه كيفيت اين موتور بسيار بالا بوده و از بهترين نوع مي باشد تمامي لوازم چيني از نظر كيفيت متفاوت بوده و درجه بندي دارد موتور ماشين لباسشويي دوو از نظر كيفيت از بهترين نوع مي باشد.

اين نكته را بايد بدانيد كه موتور ماشين لباسشويي دوو در توليدات قبلي يونيورسال بوده و اين موتورها با يك تسمه به پولي ديگ متصل مي شدند.

اما در توليدات جديد اين شركت از موتورهاي BLDC يا دايركت درايو استفاده كرده است اين موتورها در مقايسه با موتورهاي قبلي داراي خرابي و سر و صداي كمتر و طول عمر بالايي بوده و همچنين نياز به تعمير لباسشويي به حداقل رسيده است.

 

نقد و بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-8540 ظرفيت 8 كيلوگرم

ماشين لباسشويي ۸ كيلويي سفيد دوو مدل DWK-8540 امكانات گوناگوني دارد كه با توجه به استانداردهاي به روز طراحي شده و در موقعيت‌هاي مختلف به كار شما مي‌آيد. 14 برنامه‌ي شستشوي اين دستگاه از تنوع در فناوري‌ها حكايت مي‌كند.

شايد تا كنون در ماشين‌هاي لباسشويي شما سيستم حباب ساز به كار نرفته باشد، اين سيستم جهت افزايش كيفيت شستشو استفاده مي‌شود و بسيار در روند شستشو مفيد واقع خواهد شد. بدنه به شكل ويژه‌اي طراحي شده و به منظور كاهش لرزش دستگاه (Eco Body) در اين مدل تعبيه شده است. علاوه بر اين اسپري مستقيم آب و مواد شوينده روي البسه از ديگر قابليت‌هاي پركاربرد اين ماشين لباسشويي به حساب مي‌آيد. دور موتور اين مدل 1400 دور بر دقيقه بوده كه امكان شستشو با سرعت بالايي را فراهم مي‌كند.

درب از جلو

ماشين‌هاي لباسشويي درب از جلو  در طي دهه‎ گذشته از محبوبيت زيادي برخوردار شده‎اند. اين نوع از لباسشويي‏ها در مقايسه با مدل‌هاي درب از بالا مي‎توانند ميزان بيشتري از لباس‎ها را با مصرف انرژي كمتري شستشو نمايند. در اين نوع از لباسشويي‎ها تا حدي از آب پر مي‌شوند و برخلاف مدل‌هاي درب از بالا نيازي نيست كه محفظه از آب پر شود. سيستم شستشوي لباس در آن‌ها به روش بلند كردن آن‌ها به بالاي مخزن آب و پرتاب درون آب تميز انجام مي‌شود. در اين مدل ماشين لباسشويي، كليدهاي كنترل و صفحه نمايش در ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-8540 ظرفيت 8 كيلوگرم در قسمت جلو قرار گرفته و طراحي آن‎ها به‎گونه‎اي است كه استفاده از آن‌ها براي كاربر آسان است.

برنامه‌هاي شست‌وشو ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-8540 ظرفيت 8 كيلوگرم

با وجود انواع مختلف ماشين لباسشويي، شستن لباس‌ها فقط به ريختن لباس‌ها در يك لگن بزرگ و فشردن يك كليد خلاصه نمي‌شود. لباس‌هاي متفاوت دراي جنس، رنگ و حساسيت‏هاي مختلفي هستند و به همين جهت نيازمند شست‌وشوي مناسب هستند و نمي‎توان همه آن‎ها را به يك صورت شست. براي  مثال استفاده از آب گرم در شستشوي لباس‎هاي سفيد و ملحفه مي‌تواند نقش به‌سزايي در تميزتر شدن آن‌ها داشته باشد؛ اما از طرفي بسياري از لباس‌هاي رنگي در اثر شستشو با آب گرم از خود رنگ پس مي‎دهند و ظاهر لباس‎هاي ديگر را  تغيير مي‎دهند. بايد همه‌چيز طبق برنامه و روي اصول پيش برود تا خروجي نهايي لباسي باشد كه به همان كيفيت روز خريد باقي بماند. ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-8540 ظرفيت 8 كيلوگرم داراي برنامه‎هاي متعددي است كه در ادامه به بعضي از مهم‎ترين ويژگي‎هاي آن‎ اشاره مي‎كنيم.

شست وشوي سريع با ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-8540 ظرفيت 8 كيلوگرم

با توجه به اينكه امروزه مشغله كاري زياد شده است، وقت كمتري براي شستن لباس‌ها وجود دارد.  به اين ترتيب  نياز به داشتن يك ماشين لباس‌شويي كه بتواند اين كار را در زمان كمتري انجام دهد،  بيش از پيش احساس مي‌شود. با استفاده از شستشوي سريع، سيكل شستشو در ۱۵ دقيقه انجام مي‎شود. انتخاب اين برنامه علاوه بر شست وشوي سريع، سبب مي‌شود از آب و برق كمتري استفاده شود. البته براي استفاده از اين برنامه، بايد ميزان كمتري لباس داخل مخزن قرار بگيرد.

تأخير در زمان شست‌وشو

يكي از رايج‌ترين ويژگي‌هاي ماشين لباسشويي داشتن تايمر متغير است كه به شما اجازه مي‌دهد مدت‌زمان برنامه شستشو را كنترل كنيد و همچنين زمان شستشو با تأخير را تنظيم كنيد. باوجود قابليت Delay  يا شست‌وشوي با تأخير كه با نام امكان تنظيم زمان شروع كار هم مشهور است، مي‌توانيد زمان آغاز شست‌وشو را به تعويق بيندازيد. به‌اين‌ترتيب انعطاف كار دستگاه بسيار بيشتر شده و مي‌توانيد با توجه به برنامه‌ي روزانه‌ي خود كاركرد دستگاه را هماهنگ كنيد. اگر ساعات پيك مصرف برق را بدانيد، به كمك اين ويژگي مي‌توانيد هزينه‌هاي مصرف برق خود را كاهش دهيد. و يا باموكول كردن شروع شست‌وشو به زمان دلخواه مي‌توانيد پايان كار دستگاه را تشخيص داده و به‌طور مثال آن را با زمان بيدارشدن از خوابتان هماهنگ كنيد و با خيال راحت پهن كردن لباس‌ها را به صبح موكول كنيد.

قابليت اضافه كردن لباس حين كار

اگر بعد از روشن كردن دستگاه متوجه شويد كه فراموش كرده‌ايد پيراهن محبوبتان را در ماشين بيندازيد چه مي‌كنيد؟ در مدل‌هاي قديمي‌تر چاره‌اي نبود جز اينكه منتظر پايان چرخه‌ي شست‌وشو شويد و بعد يك‌بار ديگر دستگاه را روشن كنيد. اين موضوع هم باعث هدر رفت انرژي مي‌شد و هم وقت زيادي مي‌گرفت. ويژگي جالبي براي اين ماشين لباس‌شويي وجود دارد كه مي‌تواند براي افراد فراموش‌كار مناسب باشد. با كمك امكان اضافه كردن لباس حين كار مي‌توانيد در هر زماني و در هر مرحله‌اي از شست‌وشو، كار ماشين لباس‌شويي را متوقف كرده و لباس موردنظر را درون ماشين اضافه كنيد.

 

 

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540، قيمت ماشين لباسشويي دوو مدل8540، كيفيت ماشين لباسشويي دوو مدل8540، مشخصات ماشين لباسشويي دوو مدل8540،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۰۰ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540PRIMO

بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540primo تاريخچه • شركت دوو شركتي خوشه اي در كره جنوبي است كه در سال 1967 تاسيس شد و قبل از بحران مالي آسيا در سال 1997 بعد از هيونداي كره قدرتمند ترين برند آسيا بود. • دوو در ابتدا به توليدات پوشاك مشغول بود، پس از آن با افزايش دستمزد ها به صنعت الكترونيك، كشتي سازي، تسليهات، خودروسازي و استفاده از تكنولوژي هاي نوين در لوازم خانگي رو آورد. • حتما نام شركت خودروسازي دوو را بسيار شنيده ايد. • اين برند 20 شركت را در زير مجموعه خود جاي داده كه امروزه هر كدام از آن ها به صورت مستقل در حال فعاليت هستند. • برند الجي، سامسونگ و دوو را مي توان سه غول كره اي بازار لوازم خانگي ايران دانست كه سخت با يكديگر در حال رقابت هستند و كيفيتي بسيار نزديك به هم دارند. ماشين لباسشويي دوو چه امكاناتي دارند؟ • استفاده ازموتور اينورتر براي پايين آوردن سطح صدا و لرزش. • بدنه اي ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگي. • استفاده از ورودي هاي آب گرم و آب سرد. • برنامه هاي شست و شو ماشين لباسشويي دوو متعدد است. • به كار بردن خشك كن هاي كاربردي. • داراي برنامه شست و شو با تاخير. • داراي امكان شست و شو سريع 15 دقيقه اي. • داراي امكان اضافه كردن لباس در حين كار. بررسي، قيمت و خريد ماشين لباسشويي 8 كيلويي دوو سري پريمو مدل DWK-8540 فلسفه‌ي دوو الكترونيك اين است كه فناوري‌هاي جديد و همچنين محصولات دوستدار محيط زيست، خانواده و سلامت خلق نمايد. يكي از ضروري‌ ترين و پركاربرد ترين محصولات اين شركت، ماشين لباسشويي دوو سري پريمو است. ماشين لباسشويي 8 كيلويي دوو سري پريمو مدل DWK-8540 تحت عنوان مجموعه White Land طراحي شده اند. اين ماشين لباسشويي با امكانات به روز و كاربردي همچون برنامه‌ هاي شست و شوي متنوع، حالت عملكرد eco، پنل پيشرفته و رتبه مصرف انرژي A+++ توانسته جاي خود را در ميان مخاطبان به خوبي باز كند. در ادامه اعتماد كالا به بررسي ابعاد فني و ظاهري، كمي بيشتر با اين سري از ماشين لباسشويي‌ هاي دوو آشنا مي ‌شويم. برنامه‌هاي شست‌وشوي متنوع از ويژگي هاي ماشين لباسشويي‌ دوو سري پريمو مي ‌توان به تعبيه 14 برنامه شست ‌و شو در آن‌ ها اشاره نمود، برنامه ‌هاي مخصوصي براي انواع لباس ‌هاي شما از كتان و جين گرفته تا پشمي، پتو و ساير لباس ‌ها و پارچه ‌هاي شما. اين برنامه‌ها براساس جنس لباس و پارچه طراحي شدند و براي هر نوع دور موتور و دماي آب مخصوصي تعبيه كرده است تا از خراب شدن لباس ‌ها و دغدغه اين كه اين لباس را با چه آبي بايد شست خلاص كند. برنامه ويژه كوئيك‌واش Quick 22 اين برنامه براي وقتي كه شما زمان كمي براي شستن لباس‌ ها داريد يا اينكه لباس‌ ها آنقدري كثيف نيستند كه نياز به شست‌ و شوي زياد داشته باشند تعبيه شده است. با استفاده از اين قابليت لباس‌ هاي شما در 22 دقيقه شسته و تحويل مي‌شود . COTTON همانطور كه در شكل هم مشخص است، اين دستگاه داراي برنامه‌ي cotton براي انواع لباس‌هاي پنبه‌اي، كتاني، ملحفه و لباس‌هاي رنگ ثابت مي‌باشد. DELICATE شست و شوي لباس هاي ظريف ديگر لازم نيست نگران لباس‌هاي ظريف و حساس خود باشيد، چرا كه لباسشويي دوو سري پريمو با برنامه‌ي delicate به كمك شما آمده است. عملكرد اقتصادي ECO SUPER همچنين حالت صرفه جويي در اين محصولات وجود دارد كه باعث ميشود ميزان انرژي برق و آب كمتر شود. شما ميتوانيد از پنل دستگاه زمان آن را انتخاب كنيد. ساير برنامه هاي ماشين لباسشويي دوو سري پريمو سيستم شستشوي ضد آلرژي، سيستم پاكسازي دستگاه، برنامه شستشو لباسهاي كودك، برنامه ي شستشوي لباس هاي ورزشي، سيستم شستشوي سريع، شستشوي لباسهاي مصنوعي، شستشوي لباس هاي پشمي، سيستم شستشو و خشك كن هوشمند و شستشوي دستي از ديگر برنامه هاي اين دستگاه است. سيستم عيب ياب هوشمند از طرفي وجود كنترل الكترونيكي هوشمند مجهز به سيستم عيب ياب كار تعميرات و عيب يابي دستگاه را سريع‌تر كرده و ديگر لازم نيست انرژي، وقت و هزينه‌ي زيادي صرف رفع مشكلات احتمالي ماشين لباسشويي خود كنيد. رتبه مصرف انرژي A+++ يكي از مواردي كه در خريد وسايل برقي بزرگ بايد به آن دقت كنيد، رتبه انرژي آن است. چرا كه عدم توجه به آن در طولاني مدت مي‌تواند آثار مخربي بر روي هزينه‌هاي جاري زندگي شما بگذارد. موتورهاي پر قدرت دايركت درايو(Direct Drive) موتورهاي دايركت درايو استفاده شده در ماشين لباسشويي دوو سري پريمو بدون تسمه محسوب مي‌شوند، يعني موتور مستقيماً به ديگ شست‌وشو متصل است. اين موضوع باعث كاهش لرزش وسيله، مصرف كمتر، اصطلاك كمتر و قدرت بيشتر آن مي‌شود. همچنين به دليل سيم پيچي كمتري كه در اين مدل موتورهاي استفاده شده احتمال خرابي آن كمتر است. وجود اين نوع از موتورهاي پرقدرت باعث مي‌شود در زمان استفاده از منوي خشك‌كن لباس‌هاي شما با امكان 1400 دور دقيقه به راحتي خشك شوند. كم صدا با ماشين لباسشويي دوو سري پريمو آرامش را به خانه خود بياوريد چرا كه در اين سري محصولات ، ميزان تعادل و ثبات دستگاه افزايش يافته و باعث شده است تا لرزش و صداي كمي در مراحل شستشو داشته باشد. اسپري مستقيم آب و مواد شوينده بر روي البسه (Clean jet shower) يكي ديگر از ويژگي هاي كاربردي ماشين لباسشويي دوو سري پريمو اسپري مستقيم تركيبي از آب و مواد شوينده توسط يك نازل قدرتمند است كه باعث مي شود مواد شوينده به كليه قسمت هاي محفظه شستشو به خوبي برسد و علاوه بر افزايش عملكرد شستشو موجب صرفه جويي در مصرف انرژي و كاهش زمان شستشو مي شود. درام زمردي (EMERALD DRUM) بي‌شك يكي از مهمترين بخش‌هاي هر ماشين لباسشويي، ديگ آن‌ها است. ديگ تعبيه شده در ماشين لباسشويي دوو سري پريمو ظرفيت قابل ملاحظه‌اي دارد و از نسل جديد درام (EMERALD DRUM) است. استفاده از اين ديگ مخصوص، باعث مي‌شود تا لباس‌هايتان صدمه نبيند و اصطحكاك ميان لباس‌هاي در حال شستشو و ديواره دستگاه، به حداقل ميزان ممكن برسد. سيستم حباب ساز جهت افزايش كيفيت شستشو (Air Bubb) در اين سيستم آب و مواد شوينده به وسيله يك ژنراتور با فرمولي خاص با يكديگر تركيب مي شوند و بصورت حباب وارد ديگ مي شوند. به كمك اين ويژگي تا 70 درصد كاهش مصرف انرژي را خواهيم داشت ( چرا كه ديگر نياز به استفاده از هيتر به منظور گرم كردن آب نيست و شست و شوي كامل با آب سرد ميسر مي شود.) همچنين الياف لباس به دليل داشتن كمترين تماس با سطح ديگ آسيب نخواهند ديد.


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل8540، قيمت ماشين لباسشويي دوو مدل8540، كيفيت ماشين لباسشويي دوو مدل8540، مشخصات ماشين لباسشويي دوو مدل8540،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۴۶ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)