لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809

معرفی سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809

سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809 یکی از دستگاه‌های با کیفیتی است که بدون نیاز به روغن انواع غذاها و خوراکی‌ها را سرخ خواهد کرد.  اساس کار در این سرخ کن از طریق تکنولوژی جریان همرفتی و چرخش 360 درجه هوای گرم بوده، که امکان سرخ کردن مواد غذایی را با کمترین میزان روغن فراهم آورده است. سرخ‌کن رژیمی NS-809 کاملاً رژیمی بوده و استفاده از روغن آن بسیار بسیار کم در حد یک قاشق یا کمتر می‌باشد و غذاهایی مثل سیب‌زمینی یا گوشت و مرغ را به‌صورت کاملاً سالم و با حفظ مواد مغذی سرخ‌کرده و برای شما آماده می‌سازد. این سرخ کن با توان مصرفی 1500 وات و ظرفیت 4.4 لیتر، از توان بالایی برخوردار بوده و قابلیت سرخ کردن حجم زیادی از مواد را در مدت زمانی کوتاه دارد. این سرخ‌کن رژیمی مجهز به نمایشگر لمسی جهت تنظیم مدت‌ زمان و نوع پخت می‌باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گردیده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

مشخصات ظاهری سرخ کن ناسا الکتریک NS-809

سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809 در دو رنگ سفید و نارنجی و مشکی و سفید تولید شده است، که هر دو رنگ بسیار پر طرفدار می‌باشند. سرخ‌کن رژیمی ناساالکتریک مدلNS-809 مجهز به نمایشگر لمسی جهت تنظیم مدت‌ زمان و نوع پخت می‌باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گردیده است. همچنین به دلیل شیشه‌ی به‌کاررفته در درب سرخ‌کن شما امکان مشاهده کار دستگاه در حین سرخ شدن مواد غذایی را خواهید داشت. هنگامی که کار سرخ شدن غذا به اتمام برسد، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش خواهد شد. این سرخ کن از محفظه‌ای برای سرخ کردن و تابه نچسب و درپوش و بدنه اصلی تشکیل شده است. بر روی بدنه دکمه‌ای برای باز کردن درپوش تعبیه شده است، که با فشار دادنش درپوش تا اندازه‌ای باز خواهد شد و سپس با کمک چفت درپوش می‌توان درپوش را برداشت.

 

سرخ کن دینامیکی NS-809 و جریان همرفتی

سرخ کن رژیمی در واقع نوع خاصی از سرخ کن است، که با بهره‌گیری از فناوی خاصی امکان سرخ کردن مواد غذایی را بدون فراهم آورده است. اساس کار این سرخ کن دینامیکی بر پایه جریان همرفتی هوای داغ بوده، که قابلیت چرخش 360 درجه دارد. در این سری از سرخ کن های ناسا الکتریک از تکنولوژی Rapid Air بهره گرفته شده است، که یک فن و المنت حرارتی در آن نقش اصلی را دارند. در واقع المنت حرارتی با ساختاری حلزونی باعث ایجاد هوای گرم شده و فنی که بر بالای این المنت قرار گرفته، هوای داغ را بصورت 360 درجه به چرخش درمی‌آورد. این هوای داغ با فشار زیاد فن به سمت مواد غذایی رفته و در تماس مستقیم و برخورد با مواد غذایی قرار می‌گیرد. در واقع این تکنولوژی با کمک قابلیت انتقال هوای داغ با فشار زیاد، قطرات روغن را از سطح مواد غذایی عبور می‌دهد و اجازه نشستن قطرات روغن و جذب آنها را نمی‌دهد. به این دلیل است که مواد غذایی بصورت سالم و کم روغن سرخ خواهند شد.

 

عملکردهای ویژه سرخ کن رژیمی ناسا مدل NS-809

سرخ کن NS-809 دارای توان مصرفی 1500 وات بوده که قدرت و سرعت بسیار زیادی را برای این سرخ کن به ارمغان آورده است. این سرخ کن رژیمی از قابلیت تنظیم دما ودرجه حرارت بهره می‌برد وامکان پختی یکنواخت و ایده‌آل را فراهم می‌آورد. این دستگاه کاربردهای فراوانی داشته که ازجمله می‌توان سرخ کردن، پختن کیک، کباب کردن و گریل کردن انواع مواد غذایی مانند ماهی، مرغ و غیره را نام برد. در ضمن این دستگاه دارای گریل چرخشی است که دو طرف غذا را به طور همزمان پخت می‌نماید. همچنین به همراه سرخ کن رژیمی NS-809 یک ظرف مخصوص پخت کیک، انبرک و جداکننده عرضه می‌شود.

 

 

خاموش شدن خودکار

مجهز بودن به تایمر از دیگر ویژگی‌های سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک NS-809 می‌باشد. برای تنظیم مدت زمان پخت باید دکمه تایمر را فشار دهید و سپس از طریق دکمه‌های افزایش و کاهش زمان را زیاد یا کم کنید. این سرخ کن قابلیت تنظیم زمان از 1 تا 59 دقیقه را دارد و شما هم این در انتخاب این بازه زمانی قارد به انتخاب هستید. با تنظیم نمودن زمان مورد نظر طی 3 ثانیه شمارش معکوس اغاز خواهد شد و سرخ کن شروع به کار می‌کند. با تمام شدن زمان پخت صدای هشدار پایان پخت به صدا درمی‌آید و شما از اتمام کار سرخ کن مطلع می‌شوید.

 

بدنه و طراحی سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809

بدنه ی سرخ کن ناسا محکم می باشد و بر روی بدنه ی سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 کلید مربوط به روشن کردن سرخ کن راه اندازی شده است. همچنین سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 به صورت الکترونیکی کار می کند و سر این سرخ کن جنسی از شیشه دارد که غذای در حال پخت را باتوجه به سر شیشه ای ان  می توان نگاه کرد.

سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 کلید مربوط به درجه ی حرارت را دارد که می توان زمان پخت را بر اساس این مورد مشخص کرد. سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است و می توان گفت تمام کارایی و عملکرد را با توجه به حرکات دستان کاربران تعیین می نماید.

 

توان مصرفی سرخ کن بدون روغن ناسا

سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 دارای توان 1500 وات و ظرفیت 4.4 لیتر برخوردار است. که به راحتی حجم زیادی از غذا را می توان یک جا آماده کرد. همانگونه که اشاره کرده ایم سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 تنها با کمی روغن عمل سرخ کردن را انجام می دهد و عملکرد آن بدین گونه است که با تولید هوای گرم و چرخش سریع هوا غذا ها را سرخ می کند.

 

ویژگی های سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809

سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809 علاوه بر سرخ کردن سیب زمینی و چیپس های ترد و خوشمزه کار هایی دیگری چون پخت کیک انجام می دهد. بر روی بدنه ی این دستگاه صفحه نمایش دیجیتالی لمسی طراحی شده استو که به وسیله ی آن تنظیمات را انجام می دهیم. قابلیت تنظیم درجه حرارت تا 360 درجه و قابلیت تنظیم زمان تا 60 دقیقه را دارد و می توانید با خیال راحت به کار های دیگر خانه برسید.زیرا از یک آلارم برخوردار است که به هنگام تمام شدن عمل پخت به شما هشدار می دهد.

درب شیشه ای آن باعث می شود تا مراحل پخت را مشاهده کنید و از نحوه ی پخت مطلع شوید همچنین این دستگاه برای از بین بردن بوی غذا از یک فیلتر بهره می برد که از پخش شدن بوی غذا جلوگیری می کند.


برچسب: بررسی سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809،کیفیت سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809،مشخصات سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809،خرید سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809،سرخ کن بدون روغن ناسا مدل NS-809،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۵۴ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)