لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620

آشنایی با برند جی پلاس

شرکت گلدیران در گذشته به صورت انحصاری نماینده شرکت ال جی محصول کشور کره بود. با شدت گرفتن تحریم ها و کمرنگ شدن حضور این برند کره ای در ایران شرکت گلدیران با نام تجاری جی پلاس وارد عرصه تولید شد و به صورت گسترده به تولید لوازم خانگی اعم از تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و… پرداخت. این برند با طراحی های زیبا و مناسبی که داشت توانست تمایل مردم را به آشنایی و خرید برند جی پلاس بیشتر کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

موتور یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟

همیشه در هنگام بحث در مورد برند های ایرانی رایج ترین سوالی که برای خریداران پیش می آید این است که این برند قطعات خود را از کدام کشور تهیه می کند، این که موتور یخچال جی پلاس ساخت کجاست هم در هنگام خرید از این برند همیشه پرسشی اساسی بوده.

 

شرکت ایرانی جی پلاس در محصولات اخیر خود نشان داده که توانایی بالایی در تولید ساید بای ساید های با کیفیت دارد و می تواند محصولاتی در حد محصولات روز جهان تولید کند. ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل GSS-M7625 یکی از جدیدترین محصولات جی پلاس در زمینه یخچال های ساید بای ساید است که کیفیت بسیار بالایی هم در ساخت و هم در مواد اولیه دارد و به دلیل طراحی زیبای آن، استقبال بسیار خوبی را از سوی مصرف کنندگان تجربه نموده و این محصول به یکی از پرفروش ترین محصولات جی پلاس تبدیل شده است.

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 در سه رنگ سفید و سیلور و تیتانیوم تولید و عرضه شده است. این 3 رنگ به راحتی با هر دکوراسیونی همخوانی  و با هر سلیقه‌ای تناسب دارد. یخچال‌های نوع ساید بای ساید بدین صورت میبادش که یخچال و فریزر به صورت چسبیده به همدیگر عرضه میشوند. این یخچالها بسیار جادار است. مدل M7625S و مدل M7625W و مدل M7625BS به معنی رنگهای سفید و سیلور و تیتانیوم است که در انتهای کد آنها نوشته شده است. قسمت یخچال این محصول دارای 4 طبقه برای قراردادن موادغذایی و 2 عدد کشو است. یکی از این کشوها مخصوص نگهداری سبزی و میوه است که دمای آن با دمای کل یخچال متفاوت است.

ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل GSS-M7625

جی پلاس در طراحی این محصول تمام تلاش خود را به کار بسته تا یخچالی زیبا و با ظرافت تولید کند. ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل GSS-M7625 در سه رنگ سفید، سیلور و تیتانیوم به بازار عرضه می شود که هر سه رنگ جذاب و زیبا هستند. این محصول دارای رده مصرف انرژی A+ است که نشان دهنده کم مصرف بودن آن است.

ارتفاع یخچال ۱۷۷ سانتی متر و عمق آن ۶۷ سانتی متر است که گنجایش کلی ۴۷۲ لیتری را برای این یخچال به ارمغان آورده است. این میزان ظرفیت برای خانواده های متوسط و پرجمعیت به خوبی پاسخگوست و امکان ذخیره سازی انواع مواد غذایی را در حجم های بالا فراهم می کند.

فریزر یخچال از تکنولوژی نوفراست برای مقاومت در برابر برفک زدگی استفاده می کند و همین باعث می شود که تمیز کردن یخچال آسان باشد و نیاز به پاکسازی آن به حداقل برسد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فیلتر تصفیه آب و استفاده از سیستم جریان هوای چندگانه اشاره کرد. علاوه بر این امکان سرمایش سریع نیز در این یخچال فراهم شده است تا بتوانید در مدت زمان بسیار کمی مواد غذایی را فریز کرده و نگهداری نمایید. به همه این ویژگی های فوق العاده باید یخساز اتوماتیک که متصل به آب شهری است را نیز اضافه کرد. در مجموع ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 یک یخچال با ظرفیت بالا و پیشرفته است که برای تمامی خانواده ها یک انتخاب ایده آل به شمار می رود.

این مدل از یخچال فریزر دارای آبریز متصل به شیر آب شهری رو قسمت درب فریزر و یخساز اتوماتیک میباشد و در عوض میتوانید از یخساز اتوماتیک استفاده کنید. قسمت یخچال این محصول دارای قابلیت سرمایش سریع است. این قابلیت به شما کمک میکند تا موادغذایی را که داخل یخچال قرار میدهید خیلی سریع سرد شود تا تازه‌تر باقی بمانند. قسمت یخچال این محصول دارای ظرفیت 315 لیتر است.

 

قسمت فریزر این محصول نیز دارای ظرفیت 157 لیتر است که تعداد طبقات این نیز 4 عدد است. ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7625 دارای 2 عدد کشو برای مجزا کردن مواد غذایی است. این قسمت نیز دارای قابلیت انجماد سریع برای تازه‌تر نگهداشتن گوشت و سبزیجات یخ زده شما است. هر دو قسمت این محصول نیز دارای قابلیت Nofrost و یا همان بدون برفک است که باعث میشود موادغذایی شما دیرتر فاسد شوند.

ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620 دارای گرید انرژی ++A است که کمترین میزان برق و انرژی را صرف نگهداشتن موادغذایی شما میکند. کمپرسور اینورتر این محصول هنگام رسیدن یخچال به دمای مناسب خاموش میشود و هنگام نیاز مجدد شروع به کار میکند.

مزایا و معایب یخچال های جی پلاس از نظر مصرف کنندگان این محصول

 

می توان گفت که بهترین راه برای فهم کیفیت یک برند استفاده از تجربه مصرف کنندگان آن است. در این بخش از مقاله “یخچال جی پلاس بخریم؟” ما دیدگاه های مثبت و منفی کسانی را که از این برند یخچال خریداری کرده اند را در اختیار شما می گذاریم.

مزایای یخچال های جی پلاس از نظر مصرف کنندگان:

·       طراحی فوق العاده زیبا.

·       استفاده از فناوری های روز دنیا مانند فرش باکس.

·       زنگ هشدار دهنده تغییرات دما که در نظر مصرف کنندگان بسیار کاربردی محسوب می شود.

·       موتور هوشمند که با جلوگیری از قطع و وصل جریان برق به صورت ناگهانی از سوختن موتور جلوگیری می کند.

·       قیمت مناسب این کالا در برابر کیفیت بالای آن بسیاری از مشتریان خود را خرسند کرده.

·       سیستم پخش هوای تازه درون فضای یخچال موجب این شده که بو و عطر داخل یخچال همیشه لذت بخش باشد و مواد غذایی با طراوت باقی بمانند.

این برند دارای محصولاتی با تنوع بالا هست و توانسته تمام سلایق را در بر گیرد.

 

معایب یخچال های جی پلاس از نظر مصرف کنندگان:

·       تعداد نمایندگی های کم.

·       عدم برخوردای از یخ ساز اتوماتیک در غالب محصولات.

·       شکننده بودن بدنه کشو ها به علت کیفیت نا مناسب و ضخامت کم.

·       داغ بودن بدنه یخچال در هنگام فعالیت موتور.

·       صدای نسبتا زیاد.

·       نداشتن نمایشگر لمسی.

 


برچسب: بررسی ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620،قیمت ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620،خرید ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620،کیفیت ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620،مشخصات ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620،ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-M7620،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۵۴ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)