لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM

 تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50S7200EUM

از گذشته تا به امروز تلویزیون ها پیشرفت چشمگیری داشته اند و روز به روز به قابلیت های آنها اضافه می شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم اندروید، حافظه ی داخلی، پردازنده و ... اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 50 اینچ مدل DSL-50S7200EUM یکی از تلویزیون های هوشمند دوو است که از حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت بهره می برد، این حجم از حافظه به کاربر امکان ذخیره کردن تصاویر و فیلم های دلخواه را می دهد. برای این مدل تلویزیون سیستم عامل اندروید 9 تعبیه شده که به وسیله ی آن می توان اپلیکیشن ها و یا بازی های ممکن را بر روی تلویزیون نصب و اجرا کرد. تکنولوژی HDR10 یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون دوو است که تصاویر را با جزئیات دقیق تری نمایش می دهد و قابلیت بالاترین تفکیک رنگ ها را دارد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 تلویزیون مدل DSL-50S7200EUM دوو با سایز ۵۰ اینچ که به تازگی وارد بازار شده است با مشخصات منحصر به فرد خود به سرعت توانسته است در میان کاربران محبوبیت لازم را ایجاد کند. این دستگاه دارای کیفیت نمایش تصاویر Ultra-HD و قابلیت هوشمند است که با این قابلیت امکان برقراری ارتباط میان دستگاه های دیگر و اینترنت به تلویزیون وجود دارد. قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، اشتراک گذاری موزیک با بلوتوث، ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی و پشتیبانی از HBB TV از قابلیت های اساسی تلویزیون هوشمند دوو ۵۰ اینچ هستند. برای مشاوره و خرید تلویزیون های دوو می توانید با فروشگاه اعتماد کالا در تماس باشید. این تلویزیون دارای امکانات و ویژگی هایی است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

نکات و ویژگی های تلویزیون ال ای دی دوو 

گیرنده ی دیجیتال قوی داخلی DVBT2 و گیرنده ی دیجیتال نسل سوم از گیرنده های تلویزیون محسوب می شود که گیرنده ی دیجیتال نسل سوم از فرمت H265-HEVC پشتیبانی می کند. تلویزیون ال ای دی دوو به سیستم Screen Miroring مجهز است این سیستم قابلیت نمایش محتوای تلفن همراه بر روی تلویزیون را دارد که می توان از اطلاعات آن استفاده کرد. تلویزیون دوو از HbbTV پشتیبانی می کند، HbbTV در واقع سرویس های نوع تله تکست را فعال می کند و مخاطب می تواند به محتوا های بیشتری دسترسی داشته باشد. از درگاه های ارتباطی تلویزیون می توان به دو ورودی USB و سه ورودی HDMI اشاره کرد. ریموت کنترل دستگاه به صورت هوشمند طراحی شده که اتصال آن از طریق بلوتوث است. تلویزیون 50 اینچ دوو مشخصه های دیگری از جمله ماشین زمان، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR، راهنمای الکترونیکی برنامه ها و سیستم صوتی 30 وات را شامل می شود. 

 

مشخصات تلویزیون ال ای دی دوو ۵۰ اینچ

تلویزیون ۵۰ اینچ دوو سری DSL-50S7200 با قابلیت انطباق تصویر ۶۰ هرتز، رزولوشن ۲۱۶۰ *۳۸۴۰  و نسبت تصویر ۱۶:۹ تصویری با کیفیت مناسب را برای شما به همراه دارد. این مدل از تلویزیون دوو از پنل VA برخوردار است. طراحی این تلویزیون بسیار زیبا بوده و متخصصان دوو برای این ال ای دی هوشمند طراحی بدون فریم را در نظر گرفته اند. کیفیت تصویر در این محصول ۸.۳ میلیون پیکسل بوده و دارای کیفیت تصویر Ultra- HD می باشد.

سیستم صوتی تلویزیون DSL-50S7200

سیستم‌صوتی این تلویزیون دو کاناله است و دارای دو بلندگوی ۱۵ واتی می باشد. سیستم‌صوتی تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200 دوکاناله است و به‌واسطه سیستم‌های صوتی بسیار قدرتمند Surround و Dolby Digital Plus می‌تواند کیفیت صدای بسیار مطلوبی را تولید کند.

پورت های ارتباطی تلویزیون S7200

از دیگر ویژگی های این مدل تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو ۵۰ اینچ ، وجود درگاه های ارتباطی متعدد می باشد. این درگاه های ارتباطی عبارتند از  ۳ ورودی HDMI و ۲ ورودی USB که از طریق آنها می توان فلش مموری یا هارد اکسترنال و یا اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون متصل کرد. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت ۴K به صفحه‌نمایش منتقل کند. این مدل دارای خروجی AV و ورودی کامپوزیت و کامپوننت نیز می باشد. خروجی هدفون از دیگر پورت های این تلویزیون ۵۰ اینچ دوو می باشد.

قابلیت های ال ای دی دوو ۵۰ اینچ مدل DSL-50S7200

 این تلویزیون از نوع هوشمند بوده و بر بستر سیستم عامل اندروید طراحی شده است. نسخه اندروید موجود در این ال ای دی هوشمند اندروید نسخه ۹.۰ می باشد. توسط این تلویزیون هوشمند با اتصال به اینترنت به دنیایی از سرگرمی و جذابیت وارد می شوید. گشت و گذار در صفحات وب، دیدن فیلم در پلتفرم های ویدیویی و موسیقی و همچنین استفاده از نرم افزارهای اندروید کاربردی و بازی در تلویزیون دوو ۵۰ اینچ را امکان پذیر کرده است.

از قابلیت های مهم در این محصول می توان به قابلیت اتصال بی سیم Screen mirroring اشاره کرد که توسط آن می توانید تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کنید.  همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی EPG است که جهت اطلاع کاربر از زمان پخش برنامه های مورد علاقه تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید.

از دیگر امکانات خوبی که در ال ای دی های نسل جدید ارائه شده است، گیرنده دیجیتال داخلی است. تلویزیون هوشمند دوو از گیرنده دیجیتال داخلی DVBT2 و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265-HEVC پشتیبانی می کند. قابلیت PVR نیز این اجازه را به شما می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری و یا کارت حافظه ذخیره نمایید.

رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی از سیستم های پیشرفته و بسیار جذاب در این تلویزیون اسمارت دوو ۵۰ اینچ است با این فناوری کاربر می تواند توسط کنترل صوتی، دستورات خود را به تلویزیون داده و تلویزیون هم اجرا کند.

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H265(HEVC) در این تلویزیون دوو، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی ‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 


برچسب: تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM ، بررسی تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،قیمت تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،خرید تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،فروش تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،تلویزیون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،تلویزیون دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۴:۵۸ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)