لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین لباسشویی کنوود مدل WDM1160

ماشین لباسشویی کنوود ۱۱ کیلویی مدل WDM۱۱۶۰۰SL نقره ای

ماشین لباسشویی کنوود ۱۱ کیلویی مدل WDM۱۱۶۰۰SL از لباسشویی های بسیار قدرتمند موجود در بازار می باشد که توسط موتور بدون تسمه و گیربکسی BLDC خود را از بسیاری از رقبای خود متمایز میکند. این لباسشویی کنوود همچنین به واسطه موتور قدرتمند خود حجم صدا را تا حد بسیار قابل توجهی و حدود ۵۵ دسی بل کاهش داده است. لباسشویی سری Brit ظاهری بسیار مینیمالیستیک و زیبا دارد و توسط خبره ترین مهندسان در شرکت کنوود طراحی و ساخته شده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

مدل WDM11600 از محصولات جدید کنوود است که دارای قابلیت خشک کن 6 کیلویی می باشد. لباسشویی های جدید برند های معتبر در اروپا دارای این قابلیت هستند و خشک کن دارند. دنیای پر مشغله امروز ، شستشوی لباس و خشک کردن آن در فاصله زمانی کم میتواند کاربردی باشد. شرکت کنوود نیز با افزودن این قابلیت توانسته نظر کاربران را به خود جلب نماید.

خشک کن در لباسشویی ها به دو صورت است، یک خشک کن که که در پایان شستشو با چرخش با دور بالا انجام می شود و کار آن آبگیری لباس ها است و یک نوع خشک کن که توسط هیتر و گرما انجام می شود. در لباسشویی کنوود زمانی که کار شستشو و آبگیری انجام شد هیتر فعال شده و لباس را به صورت 100% خشک می کند و آماده اتو کشی است. چنین ویژگی را هر لباسشویی ندارد.

لباسشویی کنوود مدل WDM11600 دارای ظرفیت شستشوی 11 کیلو است. در لباسشویی ها منظور از ظرفیت کیلو این نیست که 11 کیلو لباس خشک را درون لباسشویی قرار دهید بلکه منظور این است که وزن لباس با آب ، 11 کیلو شود. در تمام مدل های لباسشویی وزن لباس آبگیری شده مد نظر هست. این کار با سنسور وزن که درون لباسشویی تعبیه شده انجام می شود. لباسشویی 11 کیلویی کنوود دارای 21 برنامه شستشو است که 15 برنامه روی ولوم و الباقی از ترکیب با برنامه های پنل بدست می آید و برای انواع لباس ها برنامه وجود دارد. با لباسشویی 11 کیلویی کنوود می توان پتو دو نفره هم به راحتی شست.

لباسشویی کنوود دارای دور خشک کن اولیه 1400 دور در دقیقه است. صدای لباسشویی در زمان شستشو 58 دسیبل و صدای خشک کن با 1400 دور 77 دسیبل می باشد. محصولات کنوود در ایران دارای 2 سال گارانتی تمام قطعات و 12 سال وارانتی موتور می باشد که توسط شرکت پاک سرویس انجام می شود.

ماشین لباسشویی کنوود 11 کیلویی مدل WDM11600SL از سری محصولات جدید شرکت کنوود می باشد. این محصول دارای طراحی زیبا و منحصربفرد بوده و جذابیت بالایی به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد. این محصول دارای ظرفیت 11 کیلویی بوده و در حدود 6 کیلو نیز برای خشک کردن البسه فضا دارد. این محصول مخصوص خانواده های پر جمعیت بوده و انتخاب مناسبی می باشد. لباسشویی های جدید در اروپا تولید شده اند که خشک کن مجزا دارند و برای این کار یک مخزن جداگانه برای آن در نظر می گیرند تا قابلیت خشک کردن البسه را براحتی انجام دهند. دنیای امروز در حال پیشرفت تکنولوژی می باشد و افراد در بیشتر زمان ها در حال کار هستند. شستشوی البسه و خشک کردن آن در فاصله زمانی کم یکی از نیاز های اساسی هر خانه ای می باشد.شرکت کنوود با آوردن این تکنولوژی توانست بازار اروپا را به دست بگیرد.   دور موتور در ر در حدود 1400 دور در دقیقه می باشد. این لباسشویی مجهز به خشک کن 100 درصد می باشد. میزان لباس برای خشک کردن 6 کیلو می باشد. ماشین لباسشویی کنوود 11 کیلویی مدل WDM11600SL یکی از لباسشویی های کم صدا در بازار می باشد. میزان صدای لباسشویی 55 دسی بل بوده و صدای  خشک کن موتور 77 دسی بل می باشد.  از دیگر قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی 11 کیلویی کنوود مدل WDM11600SL می توان به نمایشگر دیجیتالی که می توان تنظیمات دستگاه را تغییر داد و یا مشاهده کرد. نوع درب از نوع بزرگ و فضایی می باشد. سیستم شستشوی سریع در این محصول 15 دقیقه بوده که زمان بسار کمی می باشد. همچنین شستشوی کامل 45 دقیقه ای نیز از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی کنوود 11 کیلویی مدل WDM11600SL بشمار می رود. موتور موجود در این محصول از نوع BLDC inverter می باشد. موتتوری قدرتمند و در عین حال کم مصرف می باشد. 

منظور از خشک کن لباسشویی یعنی چی؟

خشک کن در لباسشویی دو معنا دارد. یک خشک کن همان خشک کنی است که که در آخر شستشو با دور بالا انجام می دهد و کار آن آبگیری البسه است. یک نوع خشک کن هم وجود دارد که توسط هیتر انجام می شود. زمانی که کار شستشو و آبگیری انجام شد هیتر روشن شده و لباس را به صورت 100% خشک می کند و آماده اتو کشی است. این ویژگی را هر لباسشویی ندارد. اگر لباسشویی پیشرفته با وزن کمتر هم بخواهید می توانید لباسشویی کنوود 9 کیلویی را خرید کنید.

ماشین لباسشویی کنوود 11 کیلویی

کنوود لباسشویی کنوود مدل WDM11600 دارای ظرفیت شستشوی 11 کیلو لباس خیس است. منظور از 11 کیلویی این نیست که 11 کیلو لباس خشک را درون لباسشویی قرار دهید بلکه منظور این است که وزن لباس با آب، 11 کیلو شود. این کار با سنسور وزن که درون لباسشویی وجود دارد انجام می شود. لباسشویی 11 کیلویی دارای 21 برنامه شستشو برای همه انواع لباس ها دارد. با این لباسشویی می توانید پتو دو نفره هم به راحتی شست.

 

ویژگی های ماشین لباسشویی کنوود ۱۱ کیلویی مدل WDM۱۱۶۰۰SL نقره ای

·       لباسشویی ۱۱ کیلویی مناسب برای خانواده های کم جمعیت

·       قابلیت Reload که شما را قادر به افزودن لباس در حین شستشو می کند.

·       دارای صفحه نمایشگر تمام لمسی

·       دارای ۲۱ برنامه شستشو

·       دارای رده انرژی ++A جهت مصرف بهینه برق

·       سیستم شستشوی اتوماتیک

·       میزان لباس برای خشک کردن ۶ کیلو

·       نوع موتور : اینورتر

·       ابعاد : ۶۰۰×۵۵۰×۸۵۰ سانتیمتر

 

 

امکانات لباسشویی کنوود ۱۱ کیلویی مدل WDM۱۱۶۰۰SL نقره ای

·       قابلیت Reload

·       دارای قفل کودک

·       دارای قابلیت انتخاب دما

·       دارای قابلیت Diamond drum

·       دارای قابلیت Easy spray function

·       قابلیت چرخش تا ۱۴۰۰ دور در دقیقه

·       دارای قابلیت انتخاب سرعت چرخش

·       شستشوی کاملا بی صدا به واسطه موتور گیربکسی

·       دارای قابلیت پیش شستشو(آبکشی قبل از شستشو)

·       موتور BLDC (موتور های بدون تسمه و گیربکسی فوق العاده کم صدای دایرکت درایو)

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی کنوود مدل WDM1160،خرید ماشین لباسشویی کنوود مدل WDM1160،فروش ماشین لباسشویی کنوود مدل WDM1160،کیفیت ماشین لباسشویی کنوود مدل WDM1160،ماشین لباسشویی کنوود مدل WDM1160،ماشین لباسشویی کنوود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۲:۰۷ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)