لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512

ماشین ظرفشویی پاکشوما ۱۵ نفره

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512 یکی از محصولات جدید کمپانی پاکشوما است که با ظرفیت ۱۵ نفر معرفی شده است. این مدل از سری Josephine Series است که در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه شده است. مدل PDB-3512 سه سبده عرضه شده است. در طراحی ظاهری این محصول یک صفحه نمایش تمام لمسی وجود دارد که در قسمت وسط دستگاه نصب شده است و کارکردی راحت دارد. توضیحاتی که در ادامه به آن میپردازیم، در مورد مشخصات و امکانات بروز این مدل است. نحوه خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما ۱۵ نفره و قیمت محصول را با تماس با فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا مطلع شوید.

 ماشین ظرفشویی دستگاهی کاربردی در آشپزخانه است که برای شستن ظروف کثیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماشین‌های ظرفشویی عموما به دو دسته مبله و رومیزی تقسیم می‌شوند. ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل PDB 3512 W  محصولی متفاوت و کاربردی است که به صورت مبله طراحی شده و جلوه ویژه‌ای به آشپزخانه شما می‌بخشد. این محصول از 3 سبد اصلی تشکیل شده و حجم بالایی از ظروف را درون خود جای می‌دهد. داشتن سبدهای قابل تنظیم امکان قرار دادن انواع ظروف و حتی ظروف بزرگ را فراهم می‌آورد. بدنه‌ی این ماشین ظرفشویی از اندازه استانداردی بهره می‌برد و دارای ارتفاع 85، عرض 60 و عمق 60 است. پس اگر کابینت‌های منزلتان استاندارد باشد، نباید نگران جا شدن این محصول درون آن باشید. این محصول علاوه بر کیفیت بالا و امکانات ویژه‌ای که دارد، با رنگ سفید و ظاهر لوکس خود، نمای زیبایی به آشپزخانه شما می‌دهد؛ بنابراین این دستگاه یک گزینه خوب برای خرید به عنوان جهیزیه است. درِ اصلی این ماشین ظرفشویی مانند دیگر محصولات مشابه، رو به پایین باز و در نقطه‌ خاصی متوقف می‌شود. ارتفاع محل توقف در، کاملاً مناسب است و امکان برخورد آن با کف زمین یا سایر وسایل آشپزخانه وجود ندارد.

- دغدغه بسیاری از دارندگان ماشین‌های لباسشویی این است که باید منتظر شوند تا ظرفیت ماشین تکمیل شود و بعد اقدام به روشن ‌کردن آن کنند. این مشکل را شرکت پاکشوما توانسته به‌ خوبی حل کند. به شکلی که برنامه‌ شستشوی اقتصادی برای شستشوی تنها یکی از قفسه‌ها (نصف ظرفیت) توسط ماشین فراهم‌ شده است.  2- این ماشین ظرفشویی از مصرف انرژی ++A برخوردار است؛ بنابراین مصرف انرژی نسبتا بهینه‌ای دارد و در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه کمتر شود. 3- نمایشگر این ماشین ظرفشویی از نوع LED بوده که علاوه بر زیبایی، تنظیمات آن به راحتی از این قسمت قابل تغییر و قابل مشاهده است. 4- محفظه داخلی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB 3512 W از جنس استیل ضد زنگ است که در برابر دمای بالای آب و شوینده‌های قوی مقاومت بالایی دارد. 5- این محصول با داشتن 7 برنامه شست و شو توانایی شستن پاکیزه ظروف با درجات مختلف کثیفی را دارد. از این محصول می‌توان علاوه بر شست و شوی ظروف، در شستن میوه‌ها و سبزیجات نیز استفاده کرد. 8- برنامه تاخیر در شست‌وشوی یکی از برنامه‌های کاربردی است که برای خانوار شاغل کاربرد زیادی دارد. شما می‌توانید از 1 تا 24 ساعت به ظرفشویی تایم داده تا در یک ساعت مشخص دستگاه شروع به کار کند. افرادی که کارمند هستند، می‌توانند طوری زمان‌بندی کنند که در زمان ورود به خانه، ظروف را شسته شده تحویل بگیرید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDB-3512W

اگر فردی حساس هستید و روی ظروف خود حساسید ماشین ظرفشویی گزینه ی مناسبی برای شما می باشد زیرا این مدل از ماشین ظرفشویی پاکشوما تا دمای 70 درجه ی سانتی گراد ظروف را ضدعفونی می کند. با ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDB-3512W در مصرف آب، برق و مواد شوینده صرفه جویی کنید. مصرف انرژی این محصول ++A است. لازم به ذکر است که این محصول دارای نمایشگر اتمام نمک و مایع جلادهنده هم می باشد که میزان مصرف مواد شوینده را متوجه شوید.

مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDB-3512W

ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل PDB-3512W محصولی کاربردی با ظاهری زیبا است در ابعاد 600x600x850 mm طراحی شده است و به بازار ماشین ظرفشویی عرضه شده است. این ماشین ظرفشویی دارای صفحه نمایشگر تمام لمسی LED می باشد و دارای قابلیت شستشو با تاخیر تا 24 ساعت می باشد تا هر زمانی که مایل هستید دستگاه شروع به کار کند. مدل PDB-3512W دارای قفل کودک نیز می باشد. این محصول دارای 7 برنامه ی شستشو می باشد و 3 سبد شستشو هم دارد. داشتن 3 جت آب فشان با پوشش تمام نواحی قابل شستشو، از قابلیت های این مدل می باشد.

 

امکانات ماشین ظرفشویی

یکی از امکاناتی که ظرفشویی PDB-3512 لمسی دارد، قفل کودک است که میتوانید صفحه نمایش دستگاه را قفل کرده و از دسترس کودکان دور نگه دارید. تعداد ۷ برنامه شستشوی ظروف هم در این مدل وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید. میزان مصرف آب در هر بار شستشو در ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512 در حدود ۱۲ لیتر آب است که میزان بسیار مناسبی میباشد. از دیگر امکانات این دستگاه شستشوی شدید است که ظروف را با قدرت بالاتری شستشو میدهد. شستشوی اقتصادی است که خیلی کاربردی میباشد و خیال شما را از بابت هزینه های اضافه راحت میکند. از خصوصیات این ماشین ظرفشویی مبله، تنظیم ارتفاع سبد هست که برای مواقعی که ظروف قد بلند تر دارید کاربرد دارد.طبقه قاشق و چنگال و همچنین قابلیت شستشوی ظروف بزرگ از هم از دیگر امکانات این ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره پاکشوما میباشد.

 

ماشین ظرفشویی لمسی پاکشوما مدل PDB-3512 دارای بازروهای آبپاش است. که در هر بار فرایند شستشو به میزان ۱۲ لیتر آب را مصرف میکند. این ظرفشویی با موتور کم مصرفی که دارد رتبه مصرف انرژی ظرفشویی را در ++A قرار داده است. تعداد ۷ برنامه شستشو هم در این ماشین ظرفشویی وجود دارد تا تا بتوانید ظروف را با برنامه خاص خود شستشو دهید.یکی دیگر از ویژگی های ماشین ظرفشویی ۳۵۱۲ پاکشوما میزان صدای بسیار کم آن موقع شستشو میباشد که در حدود ۴۹ دسیبل صدا ایجاد میکند. برنامه تاخیر در زمان شستشو و نیز شستشوی سریع و قدرتمند و همچنین شستشوی نصف ظرفیت هم از دیگر امکانات این محصول خوش خرید است. بعد از اتمام فرایند شتشو هم ظروف با قابلیت خشک کن، خشک میشوند.

 

با سیستم کاهش مثرف انرژی در ماشین ظرفشویی میتوانید هزینه های اضافه را هم کاهش دهید و یک شستشوی اقتصادی را رقم بزنید.ماشین ظرفشویی پاکشوما ۱۵ نفره مدل ۳۵۱۲ دارای نشانگر اتمام نمک و مایع جلادهنده نیز میباشند که شما را از این بابت مطلع سازد. اگر قصد شستشوی میوه و سبزی را هم دارید ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل ۳۵۱۲ این امکان را به شما میدهد تا این محصولات را در داخل دستگاه شستشو دهید.

 


برچسب: بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512،کیفیت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512،مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512،قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDB-3512،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۲۵ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)