لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461

 ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461

اگر شستن ظرف ها برای شما به یک کار کسل کننده تبدیل شده و یا زمان لازم برای شستن ظرف های خود را ندارید می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. در زمان خرید این وسیله ی کاربردی حتما به ظرفیت و تعداد اعضای خانواده ی خود توجه نمایید. ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 برای خانواده هایی که جمعیت بالایی دارند گزینه ی مناسبی می باشد. مخزن شستشوی دستگاه از جنس استیل ساخته شده که پنل آن دارای صفحه نمایش LED است در واقع صفحه نمایش LED برای نمایش زمان و تنظیمات کاربرد دارد. ماشین ظرفشویی دوو مجهز به ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.این محصول دارای 6 برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.

ماشین ظرفشویی دوو سری Star مدل DDW-3461 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی 3461 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.

داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله  علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.

مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو سری استار مدل DDW-3461 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

 


مشخصات فنی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره 

با استفاده از برنامه شستشوی تاخیری در محصول می توانید زمان شستن ظروف را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. شستشو با نصف ظرفیت در ماشین ظرفشویی دوو شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. اگر ظرف های بسیار کثیفی دارید می توانید از برنامه Extra cleaning تعبیه شده در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو به شمار می آید کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد. سیستم خشک کن اضافی، نیم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودری کتابی، سه بازوی آبپاش و قابلیت تغییر در جا نمایی داخلی سبد پایین از امکانات دیگر ماشین ظرفشویی هستند. 

 این ظرفشویی ۶ برنامه اصلی و ۵ برنامه کمکی دارد که شما می توانید ظروف خود را بر حسب میزان نیاز به شستشو و نوع آن شستشو دهید. برنامه ها عبارتند از برنامه Eco، برنامه ۹۰ Min، برنامه Normal، برنامه Rapid، برنامه Intensive، برنامه Glass.

در ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3461 قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، شستشو را در سبد بالا و یا سبد پایین متمرکز می کند که این کار باعث صرفه جویی در آب و برق می شود. اگر ظرف های بسیار کثیفی دارید می توانید از برنامه Extra cleaning تعبیه شده در ماشین ظرفشویی استفاده کنید. سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر مشخصه های ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دوو به شمار می آید کاربر با این برنامه می تواند مشکل دستگاه خود را پیدا کرده و برای حل مشکل به تکنسین مربوطه اطلاع دهد.

این مدل ماشین ظرفشویی از سه طبقه شستشو تشکیل شده که ارتفاع سبد بالایی آن را می توانید به صورت دستی تنظیم نمایید. سبد سوم ماشین ظرفشویی مدل DDW-3461 برای قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است. قابلیت شستشوی قوی یکی از فناوری های شستشوی پیشرفته ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دوو است که برای ظروف بسیار کثیف، ظروفی که غذای سوخته یا ته مانده های چرب دارند، بسیار کاربردی است. قفل کودک در ظرفشویی ۱۴ نفره دوو مدل DDW-3461 وجود دارد تا بتوانید صفحه نمایش دستگاه را قفل کنید. یکی از مشخصات خوبی که ۳۴۶۱ دوو دارد، میزان صدای کم دستگاه است که در حدود ۴۹ دسی‌بل است.

 

ابعاد دستگاه

ابعاد ماشین ظرفشویی دوو مدل ۳۴۶۱ شامل عرض ۵۹۸ و عمق حدودی ۶۱۰ میلی متر بوده و ارتفاع آن نیز ۸۴۵ میلی متر می باشد. وزن این دستگاه بدون بسته بندی ۴۸ کیلو گرم و با بسته بندی حدود ۵۲ کیلوگرم اعلام شده است. این ظرفشویی در هر بار شستشو به ۱۱ لیتر آب احتیاج خواهد داشت. طراحی ظرفشویی دوو ۳۴۶۱ به گونه ‌ای است که قابلیت شستن ظروف شیشه ای و حساس را نیز دارد.

 

 

بررس امکانات

·       صفحه نمایش تمام لمسی

·       نمایشگر LED جهت نمایش زمان باقی مانده

·       امکان تنظیم ارتفاع سبد بالایی و جابجایی سبد پایینی

·       مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند

·       مخزن داخلی دستگاه از جنس استیل با کیفیت و یک تکه

·       قابلیت انعطاف در سبد سوم

·       نیم طبقه جهت شستشوی فنجان در سبد دوم

·       امکان شستشو با نصف ظرفیت

·       دارای سیستم EXTRA CLEANNING جهت شستشوی ظروف بسیار کثیف

·       مجهز به سیستم خشک کن بسیار قوی EXTRA DRYING

·       امکان شستشوی سریع

·       برنامه پیش شستشو Pre-Rinse

·       شستشوی اقتصادی

 

 

برنامه شستشو های ظرفشویی DDW-3461

Intensive: شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است

Normal: شستشوی بشقابها، لیوانها و … با کثیفی معمولی و کم

Eco: برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط )شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی(

Glass: شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای بالا حساس هستند .

0 Min9: جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه

Rapid: شستشوی کوتاه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوان ها که نیاز به خشک کردن ندارد.

 

 

آپشن ها

امکان شستشو با نصف ظرفیت

دارای سیستم Extra Cleaning جهت شستشوی ظرفهای بسیار کثیف

مجهز به سیستم خشک کن اضافی ( Extra Drying )

قابلیت راه اندازی دستگاه با تاخیر از 1 تا 24 ساعت

دارای قفل ایمنی کودک

 

مزایا ماشین ظرفشویی های دوو از نظر مصرف کنندگان این محصول:

عمر مفید نسبتا طولانی.

کیفیت عمومی بالا.

صدا و لرزش کم.

برنامه های شست و شوی متعدد.

بروز کم مشکلات.

گارانتی قابل قبول.

 

 

نتیجه‌گیری

 

شرکت دوو یکی از بهترین ارائه دهندگان لوازم خانگی در دنیاست. برند دوو شناخته‌شده‌ترین برند و پر مصرف‌ترین برندی است که می‌توانید در بیشتر کشورها سراغ بگیرید. محصولات شرکت دوو در ایران نیز معروف و مشهور است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی حداقل یک دستگاه لوازم خانگی برند دوو را در منزل دارند و مطابق با آمار مصرف‌کنندگان کمال رضایت را از این برند لوازم خانگی و نحوه کارکرد آن‌ها دارند.برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت با اعتماد کالا در تماس باشید.

 

 

 


برچسب: بررسی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461،قیمت ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461،خرید ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461، ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3461، ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۴۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)