لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

تلويزيون دوو مدل 50M6200EUM

 تلويزيون ال اي دي دوو 50 اينچ مدل DLE-50M6200EUM

امروزه ما براي تماشا كردن فيلم، اخبار، ورزش، مستند و ... از تلويزيون استفاده مي كنيم در واقع مي توان گفت كه يك وسيله ي سر گرم كننده در زندگي روزمره ماست. بنابراين برند هاي مختلفي، تلويزيون ها را در سايز و طرح هاي متفاوت وارد بازار كرده اند. يكي از اين برندها، برند دوو است كه در زمينه توليد لوازم خانگي فعاليت دارد اين برند تلويزيون ال اي دي دوو 50 اينچ مدل DLE-50M6200EUM توليد كرده كه از كيفيت 4K برخوردار است. گيرنده ي ديجيتال قوي داخلي DVBT2 براي اين مدل تلويزيون در نظر گرفته شده كه براي دريافت كانال هاي داخلي كارايي دارد. 

اين محصول با قابي به رنگ مشكي داراي ظاهري باريك و زيبا بوده كه حتي قابليت نصب بر روي ديوار را دارد.صفحه تلويزيون 50 اينچ دوو از نوع تخت بوده و زاويه ديد گسترده اي را برايتان فراهم مي كند.

اين محصول به ماشين زمان (Time Shift) مجهز است و به شما اين امكان را مي دهد تا برنامه در حال پخش را ذخيره كرده و در آينده هر زمان كه خواستيد آن را تماشا كنيد. علاوه بر آن توان خروجي سيستم صوتي اين مدل 20 وات بوده و توان هر بلندگو نيز 10 وات مي باشد.

اين دستگاه داراي 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI است كه با استفاده از اين ها مي توانيد هر وسيله اي را به آن متصل كرده و از كيفيت خوب آن بهره مند شويد.

همچنين مجهز به گيرنده ديجيتال قوي داخلي DVB-T2 و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265-HEVC است تا شما نياز به خريد يك دستگاه جداگانه نداشته باشيد و به راحتي تمام شبكه ها را دريافت كنيد.

قابليت ضبط تصاوير بر روي حافظه جانبي و راهنماي الكترونيكي برنامه ها از ديگر قابليت هاي تلويزيون 50 اينچ دوو است. 

 

امكانات ديگر تلويزيون ال اي دي 50 اينچ دوو

تكنولوژي HDR يكي ديگر از قابليت هاي تلويزيون دوو محسوب مي شود تكنولوژي HDR قابليت بالاترين تفكيك رنگ را دارد و تصاوير را واضح تر نمايش مي دهد. اين مدل تلويزيون 50 اينچ دوو به گيرنده ديجيتال نسل سوم مجهز است كه امكان پشتيباني از فرمت HEVC-H265 را دارد. سه ورودي HDMI و دو ورودي USB از درگاه هاي ارتباطي تلويزيون ال اي دي دوو به شمار مي آيند. بر روي ريموت كنترل تلويزيون دوو دكمه ي PVR طراحي شده كه امكان ضبط تصاوير بر روي حافظه ي جانبي را به شما مي دهد. با استفاده از راهنماي الكترونيكي برنامه ها در تلويزيون مي توانيد از زمان پخش برنامه ها تا چند ساعت آينده و يا چند بعد از آن اطلاع داشته باشيد

 

 

طراحي ظاهري

با بررسي به عمل آمده از تلويزيون ال اي دي 50 اينچ دوو مدل DLE-50M6200EUM به قطع مي توان گفت اين محصول دوو طراحي بسيار زيبايي هم دارد و مي‌ تواند افزونه‌ي مناسبي براي دكوراسيون خانه باشد.

پايه‌ ها طوري طراحي شده‌اند كه تلويزيون از رو به رو ظاهر جالبي داشته باشد.همچنين طراحي قاب اين تلويزيون بدون فريم تصوير بي نهايت را براي بيننده تداعي مي كند.

 

كيفيت تصوير

اين محصول داراي صفحه نمايش تخت همچنين رزولوشن 2160 در 3840 مي باشد.نسبت تصوير اين تلويزيون 16:9 مي باشد كه در كلاس جهاني استانداردي قابل قبول است.

تلويزيون دوو مدل DLE-50M6200EUM به دليل صفحه نمايش تخت و زاويه ديد 178 درجه مي تواند شما را در مركز صفحه خود قرار دهد.

 

پورت هاي خروجي تلويزيون

تلويزيون دوو DLE-50M6200EUM داراي دو عدد درگاه USB نسل 2 است. همچنين بر روي بدنه دستگاه، ورودي آنتن براي اتصال كابل هاي كواكسيال طراحي شده است. نهايتا، پشتيباني از 3 عدد درگاه HDMI قابليت اتصال طيف وسيعي از لوازم الكترونيكي به تلويزيون دوو DLE-50M6200EUM را ممكن ساخته است. براي مشاهده بيشتر محصولات دوو به سايت اعتماد كالا مراجعه نماييد.

 

قابليت ضبط برنامه

ضبط برنامه‌ها يك قابليت نه چندان جديد در تلويزيون‌ها محسوب مي‌شود. سال‎هاي قبل با كمك دستگاه هاي گيرنده مي‌توانستيم فيلم‌ها يا برنامه‌ها را ضبط كنيم اما حالا بدون نياز به آن دستگاه‌ها و فقط با اتصال يك فلش مموري كم حجم، مي‌توانيم ساعت‌ها برنامه و سريال ضبط كنيم.

 

 

گيرنده ديجيتال  DVB-T2

نصب و تعبيه گيرنده‌ي ديجيتال داخلي در تلويزيون ال اي دي دوو مدل DLE-50M6200EUM، مصرف كنندگان را از تهيه‌ي يك دستگاه گيرنده‌ي جداگانه بي‌ نياز مي‌ كند.

گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

فرمت هاي صوتي وتصويري تلويزيون Daewoo مدل DLE-50M6200EUM

اين محصول در كنار پخش تصاوير، يك مديا پلير نيز است و از فرمت هاي صوتي و تصويري مختلف پشتيباني مي نمايد.

درگاه هاي ورودي و خروجي مختلف اين امكان را به كاربر مي دهد تا براي اتصال دستگاه هاي ديگر و استفاده از امكانات آن بهره مند گردد.از طريق پورت USB مي‌توان يك درايو حافظه مانند فلش مموري را به تلويزيون متصل كرد و از فايل‌هاي خود استفاده كرد.

 

 

امكانات و مشخصات فني تلويزيون ال اي دي دوو DLE-50M6200EUM

·       امكان ضبط فيلم‌ها و تصاوير در حال پخش.

·       ذخيره سازي تصاوير ضبط شده بر روي حافظه جانبي(مانند فلش).

·       داراي فناوري HDR

·       پنل: LED

·       نوع پنل: IPS

·       صفحه نمايش: 4K

·       وضوح صفحه نمايش: Ultra HD

·       ابعاد صفحه نمايش: 50 اينچ

·       درجه مصرف انرژي: A

·       پايه روميزي: دارد

·       قابليت تنظيم كيفيت تصوير به صورت دستي: دارد

·       تراكم پيكسل: 2160*3840

 

 

ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

ضمانت نامه تلويزيون دوو مدل DLE-50M6200EUM سايز50 اينچ 24 ماه است و برند دوو اين محصول را نيز همانند تمامي تلويزيون‌هايش توسط شركت انتخاب سرويس ضمانت كرده است. اگر پس از مدتي استفاده از اين محصول  مشكلي پيش آمد مي‌توانيد با نمايندگي هاي آيوا تماس گرفته و مشكل را حل كنيد.

 

 

سخن پاياني

امروزه تلويزيون از لوازم خانگي ضروري و سرگرم كننده به شمار آمده و در مكان هاي ديگري مانند محيط كار، موسسات، بانك ها و … قابل استفاده است. ال اي دي هاي دوو با مدل هاي مختلف و متفاوت در بازار موجود است. تلويزيون ها در سايز هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند و شما مي توانيد با توجه به نياز خود، متراژ سالن و كاربرد، تلويزيون مناسب خود را انتخاب و خريداري نماييد. براي خريدي راحت و مطمئن به فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا مراجعه نماييد.

 


برچسب: بررسي ال اي دي دوو مدل 50M6200EUM،قيمت ال اي دي دوو مدل 50M6200EUM،خريد ال اي دي دوو مدل 50M6200EUM،فروش ال اي دي دوو مدل 50M6200EUM،گارانتي ال اي دي دوو مدل 50M6200EUM،ال اي دي دوو مدل 50M6200EUM،تلويزيون 50 اينچ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۵۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

تلويزيون ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U

 

تلويزيون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA1580U

تلويزيون ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U يك تلويزيون هوشمند با رابط اندرويد ۹.۰ مي باشد. با اين رابط هوشمند مي‌توانيد بازي و يا بسياري از برنامه‌هاي كاربردي كه در سيستم‌عامل اندرويد قابل‌اجرا هستند را نصب كنيد و از آن‌ها استفاده نماييد. قابليت ضبط تصاوير در حافظه خارجي، راهنماي الكترونيك برنامه ها، تلتكست، قابليت ARC و ارتباط بدون سيم AirPlay از قابليت هاي اين تلويزيون ۵۰ اينچي مي باشد.

اين تلويزيون از تكنولوژي LED برخوردار است. تصوير تلويزيون SSD-50SA1580U با كيفيت تصوير 4K است. اين تلويزيون داراي دو درگاه USB است كه مي‎توان از طريق آن فايل‎هاي صوتي و تصويري را از طريق فلش و هارد اكسترنال روي تلويزيون اجرا كرد و يا برنامه‎هاي تلويزيوني را روي آن‎ها ذخيره كرد. اين تلويزيون همچنين از 3 درگاه HDMI هم بهره مي‌برد كه براي اتصال لپ‌تاپ، كنسول بازي و ساير لوازم ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. گيرنده ديجيتال داخلي، شما را از خريد يك دستگاه جداگانه معاف مي‌سازد و مي‌توانيد از شبكه‌هاي ديجيتالي صداوسيما به‌راحتي استفاده كنيد. براي سهولت در استفاده از اين مدل، به همراه آن يك عدد ريموت‌ كنترل ارائه مي‌شود

 

 

مشخصات تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا ۵۰ اينچ

تلويزيون SSD-50SA1580U اسنوا داراي طراحي Frame Less، پنل VA، تكنولوژي HDR10 و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ مي‌باشد. با استفاده از پنل VA نرخ كنتراست و دقت تشخيص رنگ بالاتر خواهد رفت و در زماني حدود ۵ ميلي‌ثانيه تصوير را پردازش و رنگ‌ها را تشخيص داده و تصوير را به نمايش خواهد گذاشت. نسبت تصوير در اين تلويزيون ۱۶:۹ است و تصوير را با ابعاد متناسبي به پخش مي‌گذارد. كيفيت‌ تصوير اين تلويزيون ۴K است و تصاوير را با وضوح و شفافيت بسيار بالايي نمايش مي‌دهد. زاويه‌ديد ۱۷۰ درجه امكان تماشاي صفحه‌نمايش را از محدوده‌ وسيعي فراهم مي‌كند.

اين ال اي دي 50 اينچ اسنوا از فرمت هاي صوتي تصويري متنوعي پشتيباني مي كند كه به راحتي ميتوانيد فايل دلخواه خود را به وسيله درگاه هاي ارتباطي پخش كنيد.   همراه اين ال اي دي يك ريموت هوشمند ارائه مي شود كه كارايي بسيار بالايي دارد. گفتني است كه اين محصول شگفت انگيز داراي حافظه ي داخلي 8 گيگابايت نيز مي باشد كه با تمامي اين ويژگي ها امكانات يك تلويزيون كامل را در اختيار شما قرار ميدهد.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

پورت‌هاي تلويزيون ۵۰SA1580U

 تمامي تلويزيون هاي نسل جديد از انواع پورت ها و خروجي ها پشتيباني مي كنند. تلويزيون اسنوا مدل SSD-50SA1580U داراي ۲ درگاه USB و همچنين ۳ درگاه HDMI مي‌باشد كه براي اتصال انواع كنسول‌هاي بازي و دستگاه‌هاي پخش‌كننده صوتي و تصويري مورد استفاده قرار مي گيرد. اين پورت ها كيفيت تصوير و صدا را بسيار بهتر از كابل هاي قديمي منتقل مي كنند. درگاه LAN، خروجي آنتن، خروجي صداي ديجيتال Coaxial و همچنين خروجي هدفون از ديگر پورت هاي اين تلويزيون ۵۰ اينچ اسنوا مي باشد.

سيستم ماشين زمان

اين سيستم در تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 50 اينچ  SSD-50SA1580U ،به كاربر اين امكان را ميدهد كه در صورت تمايل در هر لحظه تصاوير قبلي را روئيت نمايد و دوباره به زمان پخش زنده برگردد .البته اين سيستم به شرط اتصال حافظه جانبي به تلويزيون قابل استفاده است.حتما براي شما اين اتفاق افتاده كه زمان پخش يك سريال جالب ، بيرون از منزل باشيد يا زمان پخش فوتبال مورد علاقه شما با ساعت امتحانتان تداخل داشته باشد وياحتي دو برنامه مورد علاقه شما همزمان در 2 كانال متفاوت پخش شود . 

 

 سيستم صوتي تلويزيون SA1580U

 اين تلويزيون داراي دو عدد بلندگو مي باشد كه توان خروجي صداي هر يك از بلندگو ها برابر با ۱۵ وات است در نتيجه مجموع توان خروجي صدا در اين دو بلندگو به ۳۰ وات مي رسد. براي افزايش كيفيت صدا در اين تلويزيون ۴K از فناوري دالبي، دالبي ديجيتال پلاس و صداي فراگير سوراند استفاده شده است تا بيننده از تماشاي تصاوير با صدايي كاملا زنده و طبيعي لذت ببرد.

 

 

قابليت هاي‌ تلويزيون ال اي دي اسنوا ۵۰ اينچ مدل SA1580U

اين تلويزيون داراي قابليت اتصال به واي فاي مي باشد. شما مي توانيد با اتصال به واي فاي هم به وب گردي بپردازيد و هم اتصال بي سيم با دستگاه هاي مختلف برقرار كنيد. در اين تلويزيون به راحتي مي توانيد با استفاده از قابليت Mirroring، محتويات موبايل را در صفحه تلويزيون تماشا كنيد. از ديگر قابليت‌هاي اين مدل مي‌توان به قابليت ماشين زمان اشاره كرد. قابليت Time Shift يكي از قابليت‌هاي جذابي است كه در اكثر تلويزيون‌هاي هوشمند وجود دارد. با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد برنامه‌ها را در حافظه فلش يا هارد ذخيره كنيد و هيچ برنامه‌اي را از دست ندهيد. به هر حال همانطور كه از اسم اين قابليت مشخص است، مي‌توانيد در زمان سفر كنيد و تمام برنامه‌هاي مورد علاقه خود را ببينيد.

قابليت PVR اين اجازه را به شما مي دهد تا برنامه هاي مورد علاقه خود را بر روي فلش مموري و يا كارت حافظه ذخيره نماييد. گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

 

تكنولوژي EPG در تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا

اين مدل از تلويزيون اسنوا داراي تكنولوژي EPG  است كه جهت اطلاع كاربر از زمان پخش برنامه هاي مورد علاقه تعبيه شده است و در صورتيكه اين قابليت از طرف فرستنده در شبكه وجود داشته باشد برنامه ها اعلام ميشود. EPG از كنار هم قرار گرفتن حروف اول عبارت Electronic Program Guide شكل گرفته است. اين عبارت يعني برنامه راهنماي الكترونيك. فناوري EPG فناوري جديدي مي باشد كه به صورت يك گزينه بر روي ريموت كنترول تلويزيون شما قرار دارد. عملكرد اين دكمه اين است كه كاربران را راهنمايي مي كند. همانگونه كه شما در خريد وسايل خودتان معمولا كاتالوگ يا راهنمايي را دريافت مي كنيد، اين دكمه دقيقا كار همان كاتالوگ يا راهنماي برنامه ها را دارد. اين راهنما باعث مي شود كه شما بدانيد در چه زماني چه برنامه هايي پخش خواهند شد.

ابعاد ال اي دي اسنوا

ابعاد SSD-50SA1580U :

ابعاد بسته بندي

ارتفاع: 725

ضخامت: 136

عرض: 1214

ابعاد محصول با پايه

ارتفاع: 700

ضخامت: 228

عرض: 1112

ابعاد محصول بدون پايه

ارتفاع: 642

ضخامت: 70

عرض: 1112

 

 

حرف آخر

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا ۵۰ اينچ مدل SA1580U با قابليت‌هايي نظير AirPlay و ARC مي‌تواند نيازهاي كاربر را به خوبي برطرف كند. فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا  براي شما كه به دنبال خريد تلويزيون ۵۰ اينچي باكيفيت هستيد، پيشنهاد مي‌كند كه به سايت اعتماد كالا مراجعه كنيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد .

 


برچسب: بررسي ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U،قيمت ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U،خريد ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U،فروش ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U،كيفيت ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U،مشخصات ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U، ال اي دي اسنوا مدل SSD-50SA1580U، ال اي دي اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۲۰ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

ماشين ظرفشويي پاكشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511

ماشين ظرفشويي پاكشوما

ماشين ظرفشويي پاكشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511 از سري P اين برند است كه در سال ۱۴۰۲ با اين كدل معرفي شد. كد قديم اين ماشين ظرفشويي MDF-15306 بود. مدل معرفي شده اين برند داراي طراحي زيبا و ساده اي است. صفحه نمايشي كه در اين مدل تعبيه شده است از نوع LED است و داراي دكمه براي تنظيم دستگاه است. در دو رنگ سفيد و نقره اي ارائه شده است. ظرفيت دستگاه ۱۵ نفره است و مجهز به دو سبد آسانسوري ميباشد كه كار را براي شما راحت كرده است.

 شستشوي ظروف با ابر و اسكاچ به مرور زمان باعث خش افتادن بر روي ظروف مي شود و با استفاده ي طولاني مدت از اسكاچ سبب آلودگي آن مي شود و استفاده از آن براي طولاني مدت توصيه نمي شود، از اين رو استفاده از ماشين ظرفشويي مي تواند ظروف را ضدعفوني كند و احتمال آسيب رسيدن به ظروف بسيار پايين است. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل PDA-3511W داراي 8 برنامه ي شستشو است كه با توجه به نياز خود مي توانيد تنظيمات لازم را روي نمايشگر LED آن انجام دهيد.

 

امكانات ماشين ظرفشويي

همانطور كه گفته شد دو سبد آسانسوري در اين ظرفشويي وجود دارد. در قسمت بالاي دستگاه نيز قفسه وجود دارد. قفل كودك در ظرفشويي ۱۵ نفره پاكشوما مدل PDA-3511 وجود دارد تا بتوانيد صفحه نمايش دستگاه را قفل كنيد. يكي از مشخصات خوبي كه ۳۵۱۱ پاكشوما دارد، ميزان صداي كم دستگاه است كه در حدود ۴۹ دسيبل صدا را توليد ميكند. ميزان مصرف آب در هر بار شستشوي ظروف در ظرفشويي ۱۰ ليتر آب است كه مقدار زيادي نيست.

يكي از ويژگي هاي بسيار خوبي كه ظرفشويي ۱۵ نفره پاكشوما مدل PDA-3511 دارد، قابليت شستشوي ميوه و سبزيجات است كه اين مدل به راحتي از پس اين شستشو بر مي آيد. اگر در منزل ظروف حساس و شكننده داريد و نگران آسيب ديدن آنها هستيد، با خيال راحت اين ظروف را به ظرفشويي پاكشوما بسپاريد تا به خوبي آنها را بدون آسيب رساندن به آنها شستشو دهند. همچنين ميتوانيد ظروفي مانند ديس و قابلمه را هم با اين دستگاه شستشو دهيد.

ماشين ظرفشويي پاكشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511 داراي يك ورودي شير آب است و از اين طريق آب به داخل محفظه منتقل ميشود. در اين مدل دو بازو براي پاشيدن آب به ظروف و همچنين يك آبفشان براي تميز كردن طرف ها نيز وجود دارد. از برنامه هاي شستشوي ظروف در ماشين ظرفشويي پاكشوما شستشوي اقتصادي است كه با كمترين ميزان مصرف انرژي به شستشوي ظرف ها ميپردازد. قابليت شستشو با تاخير هم براي زمان هايي كه عجله نداريد، در اين مدل وجود دارد. همينطور اگر ظروف زيادي نداريد ميتوانيد دستگاه را با نصف ظرفيت هم روشن كرده و از آن استفاده كنيد كه به شستشوي نصف ظرفيت معروف است. اگر در زمان شستشو و يا بعد از آن نمك دسيتگاه تمام شود، نمايشگر اين هشدار را بر روي صفحه نمايش به شما ميدهد كه نمك و مايع جلادهنده دستگاه رو به اتمام است.

 ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل PDA-3511W با داشتن برنامه ي شستشوي اقتصادي (ECO) ميزان مصرف آب و برق را به حداقل ممكن مي‌رساند. ماشين ظرفشويي پاكشوما داراي مصرف انرژي ++A مي باشد كه همين امر نشان دهنده ي مصرف كم اين دستگاه مي باشد. اين محصول در عمق 600 ميلي متر، ارتفاع 850 ميلي متر و پهنا 600 ميلي متر آماده ي عرضه به بازار شده است. داشتن نشانگر اتمام نمك و نشانگر اتمام مايع جلا دهنده از ويژگي هاي ديگر اين ماشين ظرفشويي مي باشد.

 

برنامه هاي شستشو متنوع

داشتن برنامه هاي شستشوي متنوع باعث ميشود كه ماشين ظرفشويي پاكشوما براي هر نوع استفاده اي مناسب و بهينه باشد. همچنين اين مزيت در ماشين ظرفشويي پاكشوما باعث مصرف كمتر آب و برق شده و در كل استفاده از دستگاه را به نهايت بهينه بودن نزديك ميكند. امكان شستشوي خاص كه در آن ميتوانيد سبزي و ميوه ها را هم بشوييد در سري هاي مدرن اين برند وجود دارد.

 

صدا و لرزش كم

از مزاياي ماشين ظرفشويي پاكشوما صدا و لرزش كم اين دستگاه است. پاكشوما با استفاده از متريال با كيفيت و طراحي و مهندسي استاندارد در ساخت ماشين هاي ظرفشويي آلودگي صوتي و لرزش اين وسيله را به حداقل رسانده است.

 

ابعاد ماشين ظرفشويي پاكشوما

ارتفاع دستگاه ۸۵ سانتيمتر است و عق ۶۰ سانت كه به به خوبي در آشپزخانه شما قرار ميگيرد. كمپاني پاكشوما با ارائه محصولات بروز و جديد و مناسب براي خانواده هاي ايراني توانسته است جاي خوبي را در دل مصرف كنندگان باز كند. در اين توضيحات براي شما از ساير مشخصات و امكانات اين ماشين ظرفشويي ۱۵ نفره خواهيم گفت.

 

موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست؟

توان موتور، ميزان صدا، ميزان لرزش و … همگي جزو عواملي هستند كه موجب مي شوند تا كيفيت موتور يك ماشين ظرفشويي حائز اهميت باشد، به همين سبب در اين بخش به بررسي اين موضوع كه موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست مي پردازيم.

شركت پاكشوما هميشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزاي ماشين ظرفشويي خود را توسط متخصصين ايراني توليد كند.

اما اين نكته راجب موتور اين دستگاه صدق نمي كند، چرا كه اين برند موتور دستگاه هاي خود را از برند ميديا كه برندي چيني اما با كيفيت است تهيه مي كند.

شركت ميديا يكي از بزرگ ترين شركت هاي توليدات لوازم خانگي در جهان است كه ماشين ظرفشويي هاي ميديا را نيز توليد كرده است.

 

خدمات پس از فروش معتبر شركت پاكشوما

برند هاي ايراني جزو برندهايي هستند كه كامل ترين خدمات پس از فروش را دارند به همين دليل خريد از آن ها خيالي مطمئن را به شما هديه مي دهد.

شركت خدمات پس از فروش پاكشوما نيز در تلايش است تا با ارائه بهترين خدمات تعمير ظرفشويي مشتريان را از خود راضي نگه دارد.

 

 

مزاياي ماشين ظرفشويي هاي پاكشوما از نظر مصرف كنندگان اين محصول:

·       استفاده از فناوري هاي ماشين لباس شويي هاي نوين.

·       مصرف كم آب و برق.

·       طراحي بسيار زيبا.

·       خدمات پس از فروش عالي.ميزان صدا و لرزش كم.

·       برنامه هاي شست و شوي متعدد.

 

 

سخن آخر

ماشين ظرفشويي پاكشوما همانند همه كالاهاي ديگر مزايا و معايب مربوط به خود را دارد كه به اختصار مزايا ماشين ظرفشويي پاكشوما شامل استفاده از فناوري‌هاي جديد دنيا، مصرف بهينه آب و برق، طراحي زيبا، خدمات پس از فروش، برنامه‌هاي شستشو متنوع و صدا و لرزش كم ميشود. براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت به فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا مراجعه نماييد.

 

 


برچسب: بررسي ظرفشويي پاكشوما مدل 3511 ،قيمت ،خريد ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،فروش ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،كيفيت ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،مشخصات ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،ظرفشويي 15 نفره پاكشوما،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۳۶ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

ماشين ظرفشويي پاكشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511

ماشين ظرفشويي پاكشوما

ماشين ظرفشويي پاكشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511 از سري P اين برند است كه در سال ۱۴۰۲ با اين كدل معرفي شد. كد قديم اين ماشين ظرفشويي MDF-15306 بود. مدل معرفي شده اين برند داراي طراحي زيبا و ساده اي است. صفحه نمايشي كه در اين مدل تعبيه شده است از نوع LED است و داراي دكمه براي تنظيم دستگاه است. در دو رنگ سفيد و نقره اي ارائه شده است. ظرفيت دستگاه ۱۵ نفره است و مجهز به دو سبد آسانسوري ميباشد كه كار را براي شما راحت كرده است.

 شستشوي ظروف با ابر و اسكاچ به مرور زمان باعث خش افتادن بر روي ظروف مي شود و با استفاده ي طولاني مدت از اسكاچ سبب آلودگي آن مي شود و استفاده از آن براي طولاني مدت توصيه نمي شود، از اين رو استفاده از ماشين ظرفشويي مي تواند ظروف را ضدعفوني كند و احتمال آسيب رسيدن به ظروف بسيار پايين است. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل PDA-3511W داراي 8 برنامه ي شستشو است كه با توجه به نياز خود مي توانيد تنظيمات لازم را روي نمايشگر LED آن انجام دهيد.

 

امكانات ماشين ظرفشويي

همانطور كه گفته شد دو سبد آسانسوري در اين ظرفشويي وجود دارد. در قسمت بالاي دستگاه نيز قفسه وجود دارد. قفل كودك در ظرفشويي ۱۵ نفره پاكشوما مدل PDA-3511 وجود دارد تا بتوانيد صفحه نمايش دستگاه را قفل كنيد. يكي از مشخصات خوبي كه ۳۵۱۱ پاكشوما دارد، ميزان صداي كم دستگاه است كه در حدود ۴۹ دسيبل صدا را توليد ميكند. ميزان مصرف آب در هر بار شستشوي ظروف در ظرفشويي ۱۰ ليتر آب است كه مقدار زيادي نيست.

يكي از ويژگي هاي بسيار خوبي كه ظرفشويي ۱۵ نفره پاكشوما مدل PDA-3511 دارد، قابليت شستشوي ميوه و سبزيجات است كه اين مدل به راحتي از پس اين شستشو بر مي آيد. اگر در منزل ظروف حساس و شكننده داريد و نگران آسيب ديدن آنها هستيد، با خيال راحت اين ظروف را به ظرفشويي پاكشوما بسپاريد تا به خوبي آنها را بدون آسيب رساندن به آنها شستشو دهند. همچنين ميتوانيد ظروفي مانند ديس و قابلمه را هم با اين دستگاه شستشو دهيد.

ماشين ظرفشويي پاكشوما ۱۵ نفره مدل PDA-3511 داراي يك ورودي شير آب است و از اين طريق آب به داخل محفظه منتقل ميشود. در اين مدل دو بازو براي پاشيدن آب به ظروف و همچنين يك آبفشان براي تميز كردن طرف ها نيز وجود دارد. از برنامه هاي شستشوي ظروف در ماشين ظرفشويي پاكشوما شستشوي اقتصادي است كه با كمترين ميزان مصرف انرژي به شستشوي ظرف ها ميپردازد. قابليت شستشو با تاخير هم براي زمان هايي كه عجله نداريد، در اين مدل وجود دارد. همينطور اگر ظروف زيادي نداريد ميتوانيد دستگاه را با نصف ظرفيت هم روشن كرده و از آن استفاده كنيد كه به شستشوي نصف ظرفيت معروف است. اگر در زمان شستشو و يا بعد از آن نمك دسيتگاه تمام شود، نمايشگر اين هشدار را بر روي صفحه نمايش به شما ميدهد كه نمك و مايع جلادهنده دستگاه رو به اتمام است.

 ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل PDA-3511W با داشتن برنامه ي شستشوي اقتصادي (ECO) ميزان مصرف آب و برق را به حداقل ممكن مي‌رساند. ماشين ظرفشويي پاكشوما داراي مصرف انرژي ++A مي باشد كه همين امر نشان دهنده ي مصرف كم اين دستگاه مي باشد. اين محصول در عمق 600 ميلي متر، ارتفاع 850 ميلي متر و پهنا 600 ميلي متر آماده ي عرضه به بازار شده است. داشتن نشانگر اتمام نمك و نشانگر اتمام مايع جلا دهنده از ويژگي هاي ديگر اين ماشين ظرفشويي مي باشد.

 

برنامه هاي شستشو متنوع

داشتن برنامه هاي شستشوي متنوع باعث ميشود كه ماشين ظرفشويي پاكشوما براي هر نوع استفاده اي مناسب و بهينه باشد. همچنين اين مزيت در ماشين ظرفشويي پاكشوما باعث مصرف كمتر آب و برق شده و در كل استفاده از دستگاه را به نهايت بهينه بودن نزديك ميكند. امكان شستشوي خاص كه در آن ميتوانيد سبزي و ميوه ها را هم بشوييد در سري هاي مدرن اين برند وجود دارد.

 

صدا و لرزش كم

از مزاياي ماشين ظرفشويي پاكشوما صدا و لرزش كم اين دستگاه است. پاكشوما با استفاده از متريال با كيفيت و طراحي و مهندسي استاندارد در ساخت ماشين هاي ظرفشويي آلودگي صوتي و لرزش اين وسيله را به حداقل رسانده است.

 

ابعاد ماشين ظرفشويي پاكشوما

ارتفاع دستگاه ۸۵ سانتيمتر است و عق ۶۰ سانت كه به به خوبي در آشپزخانه شما قرار ميگيرد. كمپاني پاكشوما با ارائه محصولات بروز و جديد و مناسب براي خانواده هاي ايراني توانسته است جاي خوبي را در دل مصرف كنندگان باز كند. در اين توضيحات براي شما از ساير مشخصات و امكانات اين ماشين ظرفشويي ۱۵ نفره خواهيم گفت.

 

موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست؟

توان موتور، ميزان صدا، ميزان لرزش و … همگي جزو عواملي هستند كه موجب مي شوند تا كيفيت موتور يك ماشين ظرفشويي حائز اهميت باشد، به همين سبب در اين بخش به بررسي اين موضوع كه موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست مي پردازيم.

شركت پاكشوما هميشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزاي ماشين ظرفشويي خود را توسط متخصصين ايراني توليد كند.

اما اين نكته راجب موتور اين دستگاه صدق نمي كند، چرا كه اين برند موتور دستگاه هاي خود را از برند ميديا كه برندي چيني اما با كيفيت است تهيه مي كند.

شركت ميديا يكي از بزرگ ترين شركت هاي توليدات لوازم خانگي در جهان است كه ماشين ظرفشويي هاي ميديا را نيز توليد كرده است.

 

خدمات پس از فروش معتبر شركت پاكشوما

برند هاي ايراني جزو برندهايي هستند كه كامل ترين خدمات پس از فروش را دارند به همين دليل خريد از آن ها خيالي مطمئن را به شما هديه مي دهد.

شركت خدمات پس از فروش پاكشوما نيز در تلايش است تا با ارائه بهترين خدمات تعمير ظرفشويي مشتريان را از خود راضي نگه دارد.

 

 

مزاياي ماشين ظرفشويي هاي پاكشوما از نظر مصرف كنندگان اين محصول:

·       استفاده از فناوري هاي ماشين لباس شويي هاي نوين.

·       مصرف كم آب و برق.

·       طراحي بسيار زيبا.

·       خدمات پس از فروش عالي.ميزان صدا و لرزش كم.

·       برنامه هاي شست و شوي متعدد.

 

 

سخن آخر

ماشين ظرفشويي پاكشوما همانند همه كالاهاي ديگر مزايا و معايب مربوط به خود را دارد كه به اختصار مزايا ماشين ظرفشويي پاكشوما شامل استفاده از فناوري‌هاي جديد دنيا، مصرف بهينه آب و برق، طراحي زيبا، خدمات پس از فروش، برنامه‌هاي شستشو متنوع و صدا و لرزش كم ميشود. براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت به فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا مراجعه نماييد.

 

 


برچسب: بررسي ظرفشويي پاكشوما مدل 3511 ،قيمت ،خريد ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،فروش ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،كيفيت ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،مشخصات ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،ظرفشويي پاكشوما مدل 3511،ظرفشويي 15 نفره پاكشوما،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۷:۳۲ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI

يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل S3-0275TI

يخچال فريزر يكي از وسايل ضروري منزل به شمار مي آيد كه از آن براي نگهداري مواد غذايي، ميوه و سبزيجات و ... استفاده مي شود. شركت اسنوا با سالها تجربه كاري در زمينه توليد لوازم خانگي با كيفيت اقدام به توليد يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل S3-0275TI كرده است. يخچال فريزر بالا 27 فوت اسنوا با ظرفيت 571 ليتر حجم زيادي از مواد غذايي را در خود جاي مي دهد. برچسب انرژي اين يخچال +A است كه نشان از مصرف انرژي پايين آن مي باشد كه هزينه هاي اضافي را براي شما حذف مي كند. يخچال فريزر بالا اسنوا داراي سيستم بدون برفك (نوفراست) است كه مواد غذاي را بدون كوچكترين برفكي تازه و خنك نگهداري مي كند.يخچال فريزر اسنوا سري نيو مورانو 27 فوت مدل S3-0275TI داراي طراحي بسيار زيبايي مي باشد. اين طراحي جذاب علاوه بر زيبا كردن فضاي آشپزخانه ، دكوراسيون خاصي را براي آشپزخانه بوجود مي آورد. براي اين يخچال نوار درزگير آنتي باكتريال با قابليت تعويض تعبيه شده است تا سلامت صد درصد براي مواد موجود در يخچال حفظ شود. همچنين براي صرفه جويي در مصرف انرژِ و همچنين طولاني شدن عمر يخچال درب هاي آن به سامانه خودكار بسته شدن مجهز مي باشد.صفحه نمايش LED Tuoch ال اي دي لمسي و دستگيره زيباي طراحي شده بصورت بيروني از ديگر جذابيت هاي طراحي يخچال فريزر اسنوا سري نيو مورانو 27 فوت مدل S3-0275TI مي باشد.

يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI با داشتن سيستم بدون برفك نوفراست مي ‌تواند مواد غذايي شما را بدون كوچكترين برفكي هميشه تازه و خنك نگه دارد علاوه بر آن اين يخچال با داشتن جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا توانسته برچسب انرژي +A را كسب نمايد و از ديگر ويژگي هاي اين يخچال فريزر بالا پايين اسنوا مي توانيم به سيستم گردش هواي چند گانه، سامانه سرمايش هوشمند و فيلتر بو اشاره كنيم

حالا اگر بخواهيم نگاهي به داخل و بيرون يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI داشته باشيم بايد بگوييم همان طور كه در ابتدا نيز به آن اشاره داشتيم داراي ظرفيتي معادل 400 ليتر است كه داراي 3 طبقه و 2 كشوي بزرگ مي باشد كه قابليت نگهداري ميوه و سبزيجات را به مدت طولاني داراست از طرف ديگر اين مدل با داشتن فريزر بالا داراي 2 طبقه بسيار عميق و بزرگ مي باشد كه داراي ظرفيتي معادل 171 ليتر است و مي تواند حجم زيادي از مواد غذايي را براي شما فريز كند و حال اگر بخواهيم نگاهي به بيرون اين يخچال و فريزر بالا پايين اسنوا داشته باشيم بايد بگوييم اين مدل با داشتن طراحي بسيار زيبا و رنگ تيتانيومي خود مي تواند نظر هر خريداري را به خود جلب از طرف ديگر اين يخچال با داشتن پنلي لمسي بر روي درب فريزر امكان استفاده از آن را بسيار آسان مي كند، لازم به ذكر است كه بگوييم اين پنل لمسي داراي قفل كودك نيز مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد تا بعد از اعمال تنظيمات مورد نياز خود براي يخچال و فريزر پنل را غير فعال نماييد .

 

سيستم هاي پيشرفته در يخچال فريزر اسنوا سري نيو مورانو 27 فوت مدل S3-0275TI

اگر بخواهيم به ديگر ويژگي هاي يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275TI بپردازيم مي توانيم به سامانه گردش هواي چند گانه اشاره كنيم، در اين سيستم، دريچه هاي متعددي به منظور جريان هوا داخل يخچال تعبيه شده است كه موجب چرخش دائمي هوا در تمام سطوح به صورت يكپارچه و در نهايت تازگي و طراوت هر چه بيشتر مواد غذايي مي گردد. همچنين مجهز شدن اين يخچال به سيستم سرمايش هوشمند يكي ديگر از مزيت هاي آن است كه باعث مي شود سرماي يكنواخت همه‌ي نقاط يخچال را به يك اندازه سرد كند و مواد غذايي در هر نقطه اي از يخچال كه قرار داشته باشند تازه باقي مي مانند. از ديگر ويژگي هاي اين يخچال اسنوا مي توان به صداي بسيار پايين، سرمايش سريع، قفسه هاي شيشه اي مقاوم، لامپ ال اي دي كم مصرف، هشدار باز ماندن درب، صفحه نمايش LED لمسي و آبسرد كن اشاره كرد.

ابعاد كالا

يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI با رنگ تيتانيوم در دسته يخچال فريزر بالا پايين شركت اسنوا قرار مي گيرد كه داراي فريزر بالا مي باشد اين مدل با داشتن ابعادي همچون 180 سانتي متر ارتفاع عمق 75 سانتيمتر و عرض 86 سانتي متر يكي از بزرگترين يخچال و فريزر هاي بالا پايين شركت اسنوا محسوب مي شود كه ظرفيتي معادل 570 ليتر را در اختيار شما قرار مي دهد كه 400 ليتر آن براي يخچال و 171 ليتر ديگر به فريزر اختصاص داده شده است .

 

كابين يخچال 

در قسمت يخچال تعداد ۳ طبقه بسيار جادار به همراه دو عدد كشو در اختيار داريد كه حجم خوبي از مواد غذايي در اين قسمت ها قرار ميگيرد. كشو هاي يخچال يك تكه ميباشد. درب يخچال نيز ۳ طبقه دارد كه براي قرار دادن بطري هاي نوشيدني جاي بسيار خوبي است و در دسترستان است. درب يخچال را كه باز ميكنيد سيستم روشنايي زيباي LED را مشاهده ميكنيد كه به صورت يكنواخت تمام قسمت هاي كابين را روشن كرده است.

 

 

كابين فريزر 

قسمت فريزر فضاي زيادي ندارد چرا كه بيشتر فضا به كابين يخچال اختصاص داده شده است. دو طبقه نسبتا پهن براي قرار دادن مواد منجمد شونده در اختيار داريد. همينطور از سيستم روشنايي LED در اين قسمت استفاده شده است تا ديد كافي را در زمان شب داشته باشيد. روي درب فريزر هم دو قفسه داريد كه براي نگهداري ساير مواد غذايي كاربرد دارد.

 

 

كمپرسور 

كمپرسور استفاده شده در يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 از نوع High Efficiency ميباشد كه بسيار پر بازده است و قدرت بالايي دارد. طبقات شيشه اي Framed تعبيه شده در يخچال فريزر از نوع نشكن هستند كه مقاومت بالايي را در برابر وزن مواد غذايي از خود نشان ميدهند.

 

 

امكانات ويژه:

·       27 فوت

·       سيستم تصفيه هواي نانو سيلور كه باعث نگهداري طولاني مدت مواد غدايي ميشود

·       كشوي Cool Select Zone براي نگهداري بهتر مواد گوشتي و پروتئيني

·       كنترل ديجيتال لمسي به همراه نمايشگر با نور بسيار زيبا

·       سيستم سرمايش سريع

·       سيستم گردش هواي سه بعدي


كلام آخر

حال كه تا حدودي با مشخصات و امكانات يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI فريزر بالا آشنا شده ايد اگر قيمت اين محصول و امكانات آن مي تواند جوابگوي نيازهاي خانواده ‌تان باشد شما مي توانيد اين محصول را با ضمانت انتخاب سرويس گارانتي اصلي شركت اسنوا و ضمانت خريد بهترين قيمت از فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا تهيه نماييد، توجه داشته باشيد كه اين فروشگاه يك فروشگاه تخصصي تنها در زمينه لوازم خانگي مي باشد.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI ،قيمت يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI ،خريد يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI ،فروش يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI ،گارانتي يخچال فريزر اسنوا مدل S3-0275 TI ،يخچال فريزر اسنوا ،يخچال فريزر بالا اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۳:۳۴ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461

 ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461

اگر شستن ظرف ها براي شما به يك كار كسل كننده تبديل شده و يا زمان لازم براي شستن ظرف هاي خود را نداريد مي توانيد از ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. در زمان خريد اين وسيله ي كاربردي حتما به ظرفيت و تعداد اعضاي خانواده ي خود توجه نماييد. ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461 براي خانواده هايي كه جمعيت بالايي دارند گزينه ي مناسبي مي باشد. مخزن شستشوي دستگاه از جنس استيل ساخته شده كه پنل آن داراي صفحه نمايش LED است در واقع صفحه نمايش LED براي نمايش زمان و تنظيمات كاربرد دارد. ماشين ظرفشويي دوو مجهز به ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461 يكي از محصولات خوش ساخت و پرفروش شركت دوو (Daewoo) مي باشد.

ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461 با گنجايش شستشوي بالايي كه دارد مي تواند به راحتي پاسخگوي ظروف خانواده هاي پر جمعيت باشد.اين محصول داراي 6 برنامه متنوع شستشو مي باشد كه مي تواند ظروف را با كيفيت بالايي بشويد.

ماشين ظرفشويي دوو سري Star مدل DDW-3461 داراي 3 طبقه مجزا براي چيدن مرتب ظروف مي باشد.

ماشين ظرف شويي 3461 دوو علاوه بر بالابردن كيفيت شستشو، از مصرف انرژي ++A بهره مي برد كه نشان بر مصرف انرژي پايين دارد.

داشتن يك ماشين ظرفشويي مبله  علاوه بر صرفه جويي در وقت، كمك شايان در مهماني ها و بعد مهموني ها مي كند تا ميزبان زحمت شستن ظرف ها رو نكشد.

مخزن شستشوي ماشين ظرفشويي دوو سري استار مدل DDW-3461 تمام استيل مي باشد.

با استفاده از ويژگي شستشو تاخير مي توان ظروف در زمان هايي كه مصرف انرژي پايين تر هست يا زماني هايي كه در منزل نيستيد بشوييد.

 


مشخصات فني ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره 

با استفاده از برنامه شستشوي تاخيري در محصول مي توانيد زمان شستن ظروف را از 1 تا 24 ساعت به تاخير بيندازيد. شستشو با نصف ظرفيت در ماشين ظرفشويي دوو شستشو را در سبد بالا و يا سبد پايين متمركز مي كند كه اين كار باعث صرفه جويي در آب و برق مي شود. اگر ظرف هاي بسيار كثيفي داريد مي توانيد از برنامه Extra cleaning تعبيه شده در ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. سيستم عيب ياب هوشمند از ديگر مشخصه هاي ماشين ظرفشويي 14 نفره دوو به شمار مي آيد كاربر با اين برنامه مي تواند مشكل دستگاه خود را پيدا كرده و براي حل مشكل به تكنسين مربوطه اطلاع دهد. سيستم خشك كن اضافي، نيم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودري كتابي، سه بازوي آبپاش و قابليت تغيير در جا نمايي داخلي سبد پايين از امكانات ديگر ماشين ظرفشويي هستند. 

 اين ظرفشويي ۶ برنامه اصلي و ۵ برنامه كمكي دارد كه شما مي توانيد ظروف خود را بر حسب ميزان نياز به شستشو و نوع آن شستشو دهيد. برنامه ها عبارتند از برنامه Eco، برنامه ۹۰ Min، برنامه Normal، برنامه Rapid، برنامه Intensive، برنامه Glass.

در ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-3461 قابليت شستشو با نصف ظرفيت، شستشو را در سبد بالا و يا سبد پايين متمركز مي كند كه اين كار باعث صرفه جويي در آب و برق مي شود. اگر ظرف هاي بسيار كثيفي داريد مي توانيد از برنامه Extra cleaning تعبيه شده در ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. سيستم عيب ياب هوشمند از ديگر مشخصه هاي ماشين ظرفشويي ۱۴ نفره دوو به شمار مي آيد كاربر با اين برنامه مي تواند مشكل دستگاه خود را پيدا كرده و براي حل مشكل به تكنسين مربوطه اطلاع دهد.

اين مدل ماشين ظرفشويي از سه طبقه شستشو تشكيل شده كه ارتفاع سبد بالايي آن را مي توانيد به صورت دستي تنظيم نماييد. سبد سوم ماشين ظرفشويي مدل DDW-3461 براي قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است. قابليت شستشوي قوي يكي از فناوري هاي شستشوي پيشرفته ماشين ظرفشويي ۱۴ نفره دوو است كه براي ظروف بسيار كثيف، ظروفي كه غذاي سوخته يا ته مانده هاي چرب دارند، بسيار كاربردي است. قفل كودك در ظرفشويي ۱۴ نفره دوو مدل DDW-3461 وجود دارد تا بتوانيد صفحه نمايش دستگاه را قفل كنيد. يكي از مشخصات خوبي كه ۳۴۶۱ دوو دارد، ميزان صداي كم دستگاه است كه در حدود ۴۹ دسي‌بل است.

 

ابعاد دستگاه

ابعاد ماشين ظرفشويي دوو مدل ۳۴۶۱ شامل عرض ۵۹۸ و عمق حدودي ۶۱۰ ميلي متر بوده و ارتفاع آن نيز ۸۴۵ ميلي متر مي باشد. وزن اين دستگاه بدون بسته بندي ۴۸ كيلو گرم و با بسته بندي حدود ۵۲ كيلوگرم اعلام شده است. اين ظرفشويي در هر بار شستشو به ۱۱ ليتر آب احتياج خواهد داشت. طراحي ظرفشويي دوو ۳۴۶۱ به گونه ‌اي است كه قابليت شستن ظروف شيشه اي و حساس را نيز دارد.

 

 

بررس امكانات

·       صفحه نمايش تمام لمسي

·       نمايشگر LED جهت نمايش زمان باقي مانده

·       امكان تنظيم ارتفاع سبد بالايي و جابجايي سبد پاييني

·       مجهز به سيستم عيب ياب هوشمند

·       مخزن داخلي دستگاه از جنس استيل با كيفيت و يك تكه

·       قابليت انعطاف در سبد سوم

·       نيم طبقه جهت شستشوي فنجان در سبد دوم

·       امكان شستشو با نصف ظرفيت

·       داراي سيستم EXTRA CLEANNING جهت شستشوي ظروف بسيار كثيف

·       مجهز به سيستم خشك كن بسيار قوي EXTRA DRYING

·       امكان شستشوي سريع

·       برنامه پيش شستشو Pre-Rinse

·       شستشوي اقتصادي

 

 

برنامه شستشو هاي ظرفشويي DDW-3461

Intensive: شستشوي ظروف بسيار كثيف كه مدتي غذاي خشك شده روي آن بوده است

Normal: شستشوي بشقابها، ليوانها و … با كثيفي معمولي و كم

Eco: برنامه اي استاندارد براي ظروف با كثيفي متوسط )شستشوي بهينه با صرفه جويي در آب و انرژي(

Glass: شستشوي ظروف حساس شيشه اي و چيني با كثيفي كم كه به دماي بالا حساس هستند .

0 Min9: جهت شستشوي سريع ظروف با كثيفي كم و متوسط در 90 دقيقه

Rapid: شستشوي كوتاه ظروف با كثيفي كم مثل كريستال و ليوان ها كه نياز به خشك كردن ندارد.

 

 

آپشن ها

امكان شستشو با نصف ظرفيت

داراي سيستم Extra Cleaning جهت شستشوي ظرفهاي بسيار كثيف

مجهز به سيستم خشك كن اضافي ( Extra Drying )

قابليت راه اندازي دستگاه با تاخير از 1 تا 24 ساعت

داراي قفل ايمني كودك

 

مزايا ماشين ظرفشويي هاي دوو از نظر مصرف كنندگان اين محصول:

عمر مفيد نسبتا طولاني.

كيفيت عمومي بالا.

صدا و لرزش كم.

برنامه هاي شست و شوي متعدد.

بروز كم مشكلات.

گارانتي قابل قبول.

 

 

نتيجه‌گيري

 

شركت دوو يكي از بهترين ارائه دهندگان لوازم خانگي در دنياست. برند دوو شناخته‌شده‌ترين برند و پر مصرف‌ترين برندي است كه مي‌توانيد در بيشتر كشورها سراغ بگيريد. محصولات شركت دوو در ايران نيز معروف و مشهور است كه بسياري از خانواده‌هاي ايراني حداقل يك دستگاه لوازم خانگي برند دوو را در منزل دارند و مطابق با آمار مصرف‌كنندگان كمال رضايت را از اين برند لوازم خانگي و نحوه كاركرد آن‌ها دارند.براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت با اعتماد كالا در تماس باشيد.

 

 

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461،قيمت ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461،خريد ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461، ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461، ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۴۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5

اجاق گاز مبله اسنوا سري والنتينو مدل SGC5-6112N

از سري محصولات جديد و با كيفيت شركت اسنوا اجاق گاز هاي اسنوا سري والنتينو مي باشد كه اين شركت توليد و روانه بازار كرده. در اين مطلب اعتماد كالا به برسي يكي از اين مدل ها يعني اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-6112N مي پردازيد. اين محصول كه به رنگ سفيد و با صفحه رويه استيل توليد شده داراي 5 شعله مي باشد. از مشخصاتي كه در خريد اجاق گاز بايد به آن توجه كرد ابعاد آن است، اين محصول با ارتفاع 860، عرض 900 و عمق 600 ميلي متر توليد شده. ولوم شعله هاي اين محصول از نوع باكليت (ايتاليايي) است كه داراي استحكام بالا و مقاوم در برابر حرارت مي باشند. تكنولوژي چربي گريز نانوكلين: لعاب آسان پاك شو در اين مدل از اجاق گاز مبله اسنوا، لعابي متفاوت و منحصر به‌ فرد است، با به كارگيري اين پوشش لعابي درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزي تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقيقه تمامي چربي ها و دوده ها به راحتي پاك مي شود.از برجسته ترين ويژگي هاي اين سري مي توان به استفاده از صفحه كاملا ديجيتال و دو شعله زماندار اشاره كرد.پنل ديجيتال نصب شده روي اين اجاق گاز اسنوا كمك به سزايي در ارائه اطلاعات كامل از دما، زمانبندي و … به مصرف كنندگان مي نمايد.

 

عملكرد فوق العاده و قابليت هاي مهم اجاق گاز مبله اسنوا سري والنتينو مدل SGC5-6112N

از سري اقلام همراه اين فر مي توان به شلف فر (ميتوان فضاي داخلي فر را طبقه بندي كرد)، سيني فر (مخصوص پخت غذا و انواع كيك و شيريني) و دو سيخ جوجه گردان اشاره كرد. در ادامه به برسي دقيق تر اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112N مي پردازيم. از قابليت هاي اين محصول با كيفيت مي توان به اين موارد اشاره كرد؛ فن انتقال حرارت: باعث مي شود كه گرما به خوبي و به طور مساوي در همه ي فضاي فر پخش شود و پختي كامل و يكنواخت را عرضه كند. روشن و خاموش كردن لامپ، جوجه گردان،فن Fan ،تايمر و تنظيمات دوشعله زماندار از طريق اين صفحه به انجام مي رسد. دما سنج ديجيتال: يكي از نكات مهم در هنگام پخت كيك و ديگر غذا ها دماي لازم و دقيق داخل فر مي باشد. با استفاده از دما سنج تعبيه شده در اين اجاق گاز در هر لحظه مي توانيد، دماي دقيق داخل فر را اندازه گيري كنيد. 2 جوجه گردان همزمان: با استفاده از جوجه گردان اين دستگاه مي توانيد به راحتي و همزمان 2 جوجه را در فر پخت كنيد. 

 

چرا اجاق گاز اسنوا را انتخاب نماييم؟

حضور مستمر محصولات و تنوع سبد كالايي اسنوا در فروشگاه و كاربري آسان در هنگام استفاده از بزرگترين مزيت هاي اين برند است.

اجاق گاز اسنوا مدل 6112–SGC5 با استفاده از سيستم سوخت رساني كامل ساباف ايتاليا، فندك و ترموكوپل ساباف ايتاليا كيفيت و كارايي خود را بيش از پيش افزايش داده است.اين اجاق گاز با اضافه نمودن پنل ديجيتال و حفظ طراحي كلاسيك خود با نام والنتينو جديد، نظر تمام كساني را كه زيبايي، كارايي و عملكرد به يك اندازه برايشان اهميت دارد به خود جلب نموده و هماهنگي آن با سبك هاي جديد دكوراسيون آشپزخانه، حس زيبايي شناسي اين دسته افراد را برآورده نموده است.

 

امكانات اجاق گاز والنتينو اسنوا مدل 6112-Snowa SGC5 چيست؟

اجاق گاز والنتينو (Valentino) از خانواده اجاق گازهاي كلاسيك اسنوا مي باشد، اضافه شدن سيستم سوخت رساني كامل ساباف ايتاليا، فندك و ترموكوپل ساباف ايتاليا در اين اجاق گاز رضايت از خريد شما را افزايش ميدهد.

طراحي لوكس صفحه رويه يك تكه حرفه اي با تكنولوژي جوش پلاسما كه علاوه بر زيبايي، وجود درز و منفذ را در صفحه رو كاهش داده و باعث راحت تر پاك كردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن ميشود، صورت گرفته است.

اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5 داراي خصوصياتي ديگري مثل محفظه فر 90 ليتري، ولوم هاي باكاليت ايتاليايي (نوعي پلاستيك فشرده و مقاوم در برابر حرارت بالا)، ديواره طبقاتي فر (اين سامانه به صورت طبقاتي طراحي شده و شلف و سيني در ريل هاي آن حركت مي نمايد.

 

مزيت استفاده از شعله زماندار چيست؟

شعله زماندار به مصرف كننده اين امكان را مي دهد كه زمان خاموش شدن شعله را تعيين كند تا شعله در زمان مشخص به صورت خودكار خاموش شود.

 

قفل كودك اجاق گاز هاي اسنوا چيست؟

قفل كودك يك كليد ايمني است كه با فعال كردن آن پنل اجاق گاز غيرفعال شده تا دستگاه از دستكاري كودكان مصون شود.

 

درب كشويي شيشه فر چيست؟

درب كشويي اين امكان را براي مصرف كننده فراهم مي آورد كه چربي هاي روي درب را درون سينك شسته و به راحتي تمام آنرا پاك نمايد.

 

پوشش درون فر اجاق گاز والنتينو چيست؟

لعاب ETC، لعابي متفاوت و منحصر بفرد است كه با بكار بردن اين لعاب درون فر و سيني اجاق گاز پس از هربار آشپزي تنها با پاشش آب به درون محفظه و پاك نمودن داخل محفظه پس از چند دقيقه با دستمال تمامي چربي ها و دوده ها به راحتي پاك مي شوند.

 

جنس ولوم هاي اجاق گاز والنتينو چيست؟

ولوم ها از جنس باكاليت مقاوم در برابر حرارت ساخت كشور ايتاليا مي باشند.

پوشش نرم روي سطح ولوم ها نيز كاربري آن ها را فوق العاده بالا مي برد.

 

فن گردش هواي گرم چه كمكي به كاربر مي نمايد؟

فن گردش هواي گرم فر باعث ميشود غذا با سرعت بيشتر و به صورت يكنواخت پخته و تنوري شود.

 

رويه اجاق والنتينو SGC5-6112N :

جنس صفحه :  استيل و به صورت يك تكه طراحي شده است.  كارينوشاپ

تعداد شعله :  5 شعله

شبكه چدن : شبكه چدن با كيفيت و مستحكم ميباشد.

 

ولوم و كنترل اجاق والنتينو :

ولوم نسوز : ولوم ها در اين اجاق از جنس با كيفيت و نسوز هستند . كارينوشاپ

صفحه كنترل : صفحه كنترل به صورت صفحه لمسي با اندازه بزرگ طراحي شده اند و كار با آنها بسيار آسان است.

صفحه نمايش موجود در اين محصول نشان دهنده تنظيمات و منو هاست.

فندك اتوماتيك : ولوم هاي تعبيه شده در اين محصول همگي مجهز به فندك اتوماتيك هستند .

قفل كودك : موجود در اين محصول نگراني شما را از دستكاري شعله ها توسط كودكان رفع خواهد كرد

 

 

فن كانوكشن : 

ديگر نگران اين نباشيد كه غذايتان به طور كامل پخته نشود و بخشي از آن خام بماند. زيرا اين محصول اسنوا مجهز به فن پر قدرت كانوكشن ميباشد. كه حرارت را به ميزان يكسان در همه جاي فر به گردش در مي آورد.و موجب مي شود كه غذايتان به صورت كاملا يكدست پخته مي شود.

 

 


برچسب: بررسي اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،قيمت اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،خريد اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،فروش اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،گارانتي اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،اجاق گاز اسنوا ،اجاق گاز اسنوا سري والنتينو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۱۲ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5

اجاق گاز مبله اسنوا سري والنتينو مدل SGC5-6112N

از سري محصولات جديد و با كيفيت شركت اسنوا اجاق گاز هاي اسنوا سري والنتينو مي باشد كه اين شركت توليد و روانه بازار كرده. در اين مطلب اعتماد كالا به برسي يكي از اين مدل ها يعني اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-6112N مي پردازيد. اين محصول كه به رنگ سفيد و با صفحه رويه استيل توليد شده داراي 5 شعله مي باشد. از مشخصاتي كه در خريد اجاق گاز بايد به آن توجه كرد ابعاد آن است، اين محصول با ارتفاع 860، عرض 900 و عمق 600 ميلي متر توليد شده. ولوم شعله هاي اين محصول از نوع باكليت (ايتاليايي) است كه داراي استحكام بالا و مقاوم در برابر حرارت مي باشند. تكنولوژي چربي گريز نانوكلين: لعاب آسان پاك شو در اين مدل از اجاق گاز مبله اسنوا، لعابي متفاوت و منحصر به‌ فرد است، با به كارگيري اين پوشش لعابي درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزي تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقيقه تمامي چربي ها و دوده ها به راحتي پاك مي شود.از برجسته ترين ويژگي هاي اين سري مي توان به استفاده از صفحه كاملا ديجيتال و دو شعله زماندار اشاره كرد.پنل ديجيتال نصب شده روي اين اجاق گاز اسنوا كمك به سزايي در ارائه اطلاعات كامل از دما، زمانبندي و … به مصرف كنندگان مي نمايد.

 

عملكرد فوق العاده و قابليت هاي مهم اجاق گاز مبله اسنوا سري والنتينو مدل SGC5-6112N

از سري اقلام همراه اين فر مي توان به شلف فر (ميتوان فضاي داخلي فر را طبقه بندي كرد)، سيني فر (مخصوص پخت غذا و انواع كيك و شيريني) و دو سيخ جوجه گردان اشاره كرد. در ادامه به برسي دقيق تر اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112N مي پردازيم. از قابليت هاي اين محصول با كيفيت مي توان به اين موارد اشاره كرد؛ فن انتقال حرارت: باعث مي شود كه گرما به خوبي و به طور مساوي در همه ي فضاي فر پخش شود و پختي كامل و يكنواخت را عرضه كند. روشن و خاموش كردن لامپ، جوجه گردان،فن Fan ،تايمر و تنظيمات دوشعله زماندار از طريق اين صفحه به انجام مي رسد. دما سنج ديجيتال: يكي از نكات مهم در هنگام پخت كيك و ديگر غذا ها دماي لازم و دقيق داخل فر مي باشد. با استفاده از دما سنج تعبيه شده در اين اجاق گاز در هر لحظه مي توانيد، دماي دقيق داخل فر را اندازه گيري كنيد. 2 جوجه گردان همزمان: با استفاده از جوجه گردان اين دستگاه مي توانيد به راحتي و همزمان 2 جوجه را در فر پخت كنيد. 

 

چرا اجاق گاز اسنوا را انتخاب نماييم؟

حضور مستمر محصولات و تنوع سبد كالايي اسنوا در فروشگاه و كاربري آسان در هنگام استفاده از بزرگترين مزيت هاي اين برند است.

اجاق گاز اسنوا مدل 6112–SGC5 با استفاده از سيستم سوخت رساني كامل ساباف ايتاليا، فندك و ترموكوپل ساباف ايتاليا كيفيت و كارايي خود را بيش از پيش افزايش داده است.اين اجاق گاز با اضافه نمودن پنل ديجيتال و حفظ طراحي كلاسيك خود با نام والنتينو جديد، نظر تمام كساني را كه زيبايي، كارايي و عملكرد به يك اندازه برايشان اهميت دارد به خود جلب نموده و هماهنگي آن با سبك هاي جديد دكوراسيون آشپزخانه، حس زيبايي شناسي اين دسته افراد را برآورده نموده است.

 

امكانات اجاق گاز والنتينو اسنوا مدل 6112-Snowa SGC5 چيست؟

اجاق گاز والنتينو (Valentino) از خانواده اجاق گازهاي كلاسيك اسنوا مي باشد، اضافه شدن سيستم سوخت رساني كامل ساباف ايتاليا، فندك و ترموكوپل ساباف ايتاليا در اين اجاق گاز رضايت از خريد شما را افزايش ميدهد.

طراحي لوكس صفحه رويه يك تكه حرفه اي با تكنولوژي جوش پلاسما كه علاوه بر زيبايي، وجود درز و منفذ را در صفحه رو كاهش داده و باعث راحت تر پاك كردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن ميشود، صورت گرفته است.

اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5 داراي خصوصياتي ديگري مثل محفظه فر 90 ليتري، ولوم هاي باكاليت ايتاليايي (نوعي پلاستيك فشرده و مقاوم در برابر حرارت بالا)، ديواره طبقاتي فر (اين سامانه به صورت طبقاتي طراحي شده و شلف و سيني در ريل هاي آن حركت مي نمايد.

 

مزيت استفاده از شعله زماندار چيست؟

شعله زماندار به مصرف كننده اين امكان را مي دهد كه زمان خاموش شدن شعله را تعيين كند تا شعله در زمان مشخص به صورت خودكار خاموش شود.

 

قفل كودك اجاق گاز هاي اسنوا چيست؟

قفل كودك يك كليد ايمني است كه با فعال كردن آن پنل اجاق گاز غيرفعال شده تا دستگاه از دستكاري كودكان مصون شود.

 

درب كشويي شيشه فر چيست؟

درب كشويي اين امكان را براي مصرف كننده فراهم مي آورد كه چربي هاي روي درب را درون سينك شسته و به راحتي تمام آنرا پاك نمايد.

 

پوشش درون فر اجاق گاز والنتينو چيست؟

لعاب ETC، لعابي متفاوت و منحصر بفرد است كه با بكار بردن اين لعاب درون فر و سيني اجاق گاز پس از هربار آشپزي تنها با پاشش آب به درون محفظه و پاك نمودن داخل محفظه پس از چند دقيقه با دستمال تمامي چربي ها و دوده ها به راحتي پاك مي شوند.

 

جنس ولوم هاي اجاق گاز والنتينو چيست؟

ولوم ها از جنس باكاليت مقاوم در برابر حرارت ساخت كشور ايتاليا مي باشند.

پوشش نرم روي سطح ولوم ها نيز كاربري آن ها را فوق العاده بالا مي برد.

 

فن گردش هواي گرم چه كمكي به كاربر مي نمايد؟

فن گردش هواي گرم فر باعث ميشود غذا با سرعت بيشتر و به صورت يكنواخت پخته و تنوري شود.

 

رويه اجاق والنتينو SGC5-6112N :

جنس صفحه :  استيل و به صورت يك تكه طراحي شده است.  كارينوشاپ

تعداد شعله :  5 شعله

شبكه چدن : شبكه چدن با كيفيت و مستحكم ميباشد.

 

ولوم و كنترل اجاق والنتينو :

ولوم نسوز : ولوم ها در اين اجاق از جنس با كيفيت و نسوز هستند . كارينوشاپ

صفحه كنترل : صفحه كنترل به صورت صفحه لمسي با اندازه بزرگ طراحي شده اند و كار با آنها بسيار آسان است.

صفحه نمايش موجود در اين محصول نشان دهنده تنظيمات و منو هاست.

فندك اتوماتيك : ولوم هاي تعبيه شده در اين محصول همگي مجهز به فندك اتوماتيك هستند .

قفل كودك : موجود در اين محصول نگراني شما را از دستكاري شعله ها توسط كودكان رفع خواهد كرد

 

 

فن كانوكشن : 

ديگر نگران اين نباشيد كه غذايتان به طور كامل پخته نشود و بخشي از آن خام بماند. زيرا اين محصول اسنوا مجهز به فن پر قدرت كانوكشن ميباشد. كه حرارت را به ميزان يكسان در همه جاي فر به گردش در مي آورد.و موجب مي شود كه غذايتان به صورت كاملا يكدست پخته مي شود.

 

 


برچسب: بررسي اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،قيمت اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،خريد اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،فروش اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،گارانتي اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،اجاق گاز اسنوا مدل 6112-SGC5،اجاق گاز اسنوا ،اجاق گاز اسنوا سري والنتينو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۰۹ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW

 سايد باي سايد اسنوا سري گالري 32 فوت مدل SN8-3320GW

سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW يكي از با كيفيت ترين محصولات اسنوا سري Gallery توسط متخصصان شركت اسنوا ساخته شده است.اين سري از يخچال و فريزر داراي قابليت هاي فراواني است. سامانه بار خانگي دسترسي بسيار سريع به مواد غذايي پر مصرف را فراهم كرده و باعث كاهش مصرف انرژي مي شود. از ديگر مزاياي سايد باي سايد 32 فوت اسنوا ؛.مي توان به  ، كمپرسور Inverter Digital و محفظه مخصوص نگهداري گوشت ، سيستم سرمايش هوشمند و همچنين بهينه سازي ساختار مواد، اشاره كرد. اين مدل نسبت به مدل 3350 داراي ابعاد كوچكتري مي باشد.درب اين مدل از سايد باي سايد اسنوا در حالت اول (Platinume Zone) به دليل وزن بسيار كم به آساني باز ميشود و براي همه اعضاي خانواده حتي فرزندان كوچكتان دسترسي سريع و راحتي به مواد غذايي پر مصرف روزانه به وجود مي آورد و بدون نياز به بازكردن درب اصلي و ورود به بخش داخلي يخچال، مانع هدر رفتن انرژي و كاهش تازگي مواد غذايي ميگردد. علاوه بر آن سامانه هاي ريلي و متحرك (Tilting) كاربري آساني را به ويژه براي كودكان به وجود مي آورد.در طراحي اين يخچال سايد از سه درب استفاده شده است. درب يخچال را كه باز ميكنيد، درب دومي پيش روي شماست كه به صورت شيشه اي طراحي شده تا به فضاي داخلي كابين ديد داشته باشيد. سيستم روشنايي داخلي اين محصول چشم را خيره ميكند و در تاريكي شب فضايي كاملا نوراني را در اختيار شما ميگذارد.

 

سايد اسنوا مدل ۳۳۲۰ داراي قدي به بلنداي ۱۸۱.۶ سانتيمتر و عرض ۹۱.۶ سانت است. جذابيت سايد باي سايد هاي اسنوا به قد بلند و رنگ بندي آنهاست. ظرفيت محصول ۳۲ فوت است و اگر بخواهي به ليتر بيان كنيم گنجايش كلي آن ۶۴۸ ليتر كه براي يخچال ۴۴۰ و براي فريزر ۲۴۴ ليتر فضا در اختيار شما ميگذارد. وجود صفحه نمايش روي درب فريزر علاوه بر زيبايي، تنظيمات داخلي دستگاه را در اختيارتان ميگذارد. صفحه نمايش از نوع لمسي بوده و كاربري بسيار راحتي دارد.

 

TRIPLE FILTER در سايد باي سايد اسنوا سري گالري 32 فوت مدل SN8-3320GW

فيلترينگ به كار گرفته شده در اين يخچال سايد باي سايد باكيفيت با استفاده از سيستم چرخش هواي هوشمندانه Smart Cooling باكتري‌ها و بوهاي نامطبوع را حذف و تجزيه مي‌كند. باكتري زدايي فيلتر Nano Silver با جذب باكتري‌ها، محيطي پاك را براي حفظ سلامتي و طراوت موادغذايي فراهم مي‌كند و مانع از ايجاد كپك مي‌گردد. بو زدايي فيلتر Carbon Filter بوهاي نامطبوع داخل يخچال را با بهره‌گيري از تكنولوژي نانو جذب مي‌كند. تصفيه هوا فيلتر Hygienic آلاينده‌هاي هواي داخل يخچال را حذف مي‌كند . تكنولوژي Smart ؛ در سايد باي سايد اسنوا سري گالري 32 فوت مدل SN8-3320GW عملكرد هوشمند يخچال با كاركرد كمتر موتور يخچال همراه بوده و موجب افزايش چشم گير طول عمر محصول شده است. سيستم حفظ سرمايش VIP ؛ تكنولوژي VIP بااستفاده از سيستم بالشتك هوا در جداره داخلي درب، بدون افزايش حجم خارجي، حجم مفيد داخلي را به صورت چشم گير افزايش داده است.

 

مشخصات يخچال در مدل SN8-3320

درب اول يخچال را كه باز ميكنيد تعداد ۶ طبقه يا پاكت درب نمايان ميشود كه محل بسيار مناسبي براي قرار دادن نوشيدني هاي پر استفاده يا اقلام ديگر ميباشد. در قسمت اصلي كابين يخچال نيز ۵ طبقه با ارتفاع مناسب به همراه دو عدد كشو وجود دارد كه اين دو كشو فضاي قرار دادن ميوه و سبزيجات را براي شما محيا ميسازد. يكي از زيبايي هاي يخچال فريزر سايد باي سايد، سيستم روشنايي داخلي آنهاست كه با باز كردن درب نمايان ميشود. در مدل گالري ۳۳۲۰ اين سيستم به صورت چراغ هايي LED با نور زيباي يخي كار شده است كه علاوه بر جذابيت، در مصرف انرژي هم صرفه جويي كرده است. از مشخصات بارز و خيلي خوب يخچال، داشتن قابليت سرمايش سريع است كه در مدت زمان بسيار كوتاهي داخل كابين را خنك ميكند.سيستم سرمايش هوشمند در يخچال نيز به وسيله ۶ حسگر انجام ميشود كه در هنمه جاي يخچال تعبيه شده است و باعث سرمايي يكنواخت در داخل كابين ميشود.

 داشتن محفظه‌ي چيلر هم در دستگاه براي خنك نگه داشتن كشوي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد. دو درب يخچال هم به سمت راست باز شده و دستگيره هم از نوع مخفي ميباشد.

 

مشخصات فريزر يخچال اسنوا

در فريزر اما يك درب وجود دارد. تعداد ۴ طبقه و ۳ كشو براي قرار دادن مواد غذايي منجمد شونده به همراه ۳ طبقه بر روي درب كار را براي خانم خانه دار راحت كرده است. فريزر همينطور سيستم انجماد سريع دارد تا در زمان كم سرمايي بيشتر داشته باشيد. ناگفته نماند كه در فريزر به سمت چپ و مخالف يخچال باز ميشود. همچنين سيستم روشنايي هم در فريزر از نوع LED است و بسيار زيبا كار شده است.

 

امكانات محبوب يخچال سايد اسنوا مدل SN8-3320

از امكانات خوب اين مدل ميتوان به آبسرد كن يا آبريز اشاره كرد كه به صورت اتومات ميباشد. دستگاه با اتصال به آب شهري و عبور از آب از فيلتر تصفيه، آبي خنك و گوارا را ارائه ميكند. همچنين اين سايد باي سايد به يخساز اتوماتيك هم مجهز است. وجود يخساز اتومات در مواقع لازم كمك زيادي ميكند تا يك نوشيدني خنك در اختيار داشته باشيد. محفظه‌ي آبريز و يخساز به وسيله يك پدال دوكاره خودكار عمل ميكند. همينطور قابليت قفل يخساز هم از ديگر مشخصات سايد باي سايد ۳۲ فوت اسنوا ميباشد . در اين مدل از يك موتور اينورتر ديجيتال با مصرف بسيار پايين استفاده شده است كه رتبه محصول را در +A قرار داده است. كم صدا بودن اين موتور مزييت آن است و در هنگام كار افراد را آزار نخواهد داد.

 از ويژگي هاي خوب ديگر اين مدل بدون برفك بودن ان است. اين تكنولوژي در سايد باي سايد اسنوا وجود دارد تا ديگر نيازي به برفك زدايي نباشد. با وجود حسگر هاي هوشمندي كه در داخل يخچال فريزر تعبيه شده است، ميزان دماي داخلي اندازه گيري ميشود و بر روي صفحه نمايش نشان داده ميشود.

 

درب سوم توكار

يخچال فريزر اسنوا داراي يك درب سوم توكار در قسمت يخچال بوده كه فضاي مناسبي براي قرار دادن نوشيدني‌ها و مواد غذايي پر استفاده است. اين درب از خروج هواي خنك محفظه اصلي جلوگيري مي‌كند تا در مصرف انرژي صرفه جويي شود.

 

خدمات پس از فروش يخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند ساير برندهاي موجود در ايران نمايندگي هاي گوناگوني در شهرهاي مختلف دارد و در تلاش است به وسيله گارانتي و ضمانت نامه هاي مناسب مشتريان و مصرف كنندگان را راضي نگه دارد و در بهينه سازي توليد داخل تلاش كند.براي اطلاع از قيمت و كسب اطلاعات بيتشر به سايت اعتماد كالا مراجعه نماييد.

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW،قيمت سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW،خريد سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW،فروش سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW،مشخصات سايد باي سايد اسنوا 32 فوت مدل SN8-3320GW،سايد باي سايد اسنوا،سايد باي سايد 32 فوت اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۰:۰۰ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50

ماشين لباسشويي اسنوا سري اكتا پلاس 9 كيلويي مدل SWM-94W50

ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50 توليد شده توسط برند معتبر اسنوا مي باشد. در اينجا دليل اينكه چرا اين محصول از بهترين ماشين لباسشويي هاي موجود در بازار است نام مي بريم. از ويژگي هاي مهم ماشين لباسشويي 9 كيلويي اسنوا مي توان به موتور اينورتر ديجيتال آن اشاره كرد، موتور هاي ديجيتال اينورتر به دليل قابليت برنامه ريزي، سرعت چرخش را با توجه به نوع و ميزان لباس مشخص مي كنند كه نهايتا منجر به كاهش صدا و ميزان مصرف انرژي مي گردد. با بهبود عملكرد، مصرف انرژي اين مدل از ماشين لباسشويي اسنوا تا 60% كمتر رسيده است. همچنين رتبه مصرف انرژي آن (%60-) +++A است كه يكي از مزيت هاي مهم اين محصول بشمار مي رود.. Diamond Drum درام نسل جديد الماسه، شستشوي سريع، سيستم شروع شستشو با تاخير، سيستم ايمني قفل كودك، هيتر نسل جديد Nickel Diffusion، راهنماي فارسي برنامه ها از ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي اسنوا مي باشد. سيستم شستشوي البسه با بخار يا همان Steam Wash از ديگر قابليت هاي مهم اين مدل از لباسشويي 9 كيلويي اسنوا محسوب مي شود،  بخار به دليل دارا بودن گرماي زياد، بدون آسيب زدن به تار و پود لباس، باكتري هاي آلرژي زا را از ميان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرم تر و اتو كشي را آسان تر مي كند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

لباسشويي 94W50 اسنوا مجهز به موتور Q-BLDC Drive مي باشد. اين نوع موتورها بدليل قابليت برنامه ريزي، سرعت چرخش را با توجه به نوع و ميزان لباس هايتان مشخص مي كنند كه اين امر موجب كاهش صدا، لرزش و ميزان مصرف انرژي مي شود. در اين محصول تكنولوژي پيشرفته محافظت از موتور S_Guard Tech نيز بكار رفته است.

 

مشخصات فني ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50

ماشين لباسشويي اسنوا سري اكتا پلاس 9 كيلويي مدل SWM-94W50 داراي سيستم اسپري محلول شوينده Jet Wash مي باشد. به منظور تطهير كامل لباسها سيستم آبكشي شرعي براي ماشين لباسشويي در نظر گرفته شده است. بر روي پنل دستگاه صفحه نمايش LED لمسي طراحي شده كه امكان تنظيم برنامه ها را به شما مي دهد. سيستم ضد چروك از ديگر برنامه هاي كاربردي لباسشويي است. با استفاده از اين برنامه در ماشين لباسشويي اسنوا سري اكتا پلاس 9 كيلويي مدل SWM-94W50 لباس ها كمتر در هم مي پيچند و خشك كن لباسشويي كمتر كار مي كند بنابراين مانع چروك شدن آن ها مي شود. ماشين لباسشويي 9 كيلويي اسنوا داراي سيستم پيشرفته نانو سيلور مي باشد. تكنولوژي نانوسيلور مبتني بر خواص يون هاي نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانيكه ماده اي به كوچكي تجزيه مي شود خواص جديد را ايجاد كرده و قابليت تركيب شوندگي بالاي آن منجر به نفوذ مستقيم آن به درون باكتري ها شده باعث از بين رفتن باكتري و در نتيجه ايجاد پاكيزگي مي شود. اين سيستم مي تواند براي ضد عفوني و استريل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. از مزاياي استفاده از اين فن آوري؛ از بين بردن بوهاي نامطبوع، صرفه جويي در هزينه برق و ايجاد منطقه عاري از باكتري است. اين سيستم جزو يكي از استانداردهاي يك لباسشويي حرفه اي مي باشد. مصرف كنندگان عزيز اگر لباس نوزاد يا فرد بيمار را به وفور در ماشين لباسشويي خود مي شوييد ، پيشنهاد مي شود در زمان خريد ماشين لباسشويي حتما از برندهايي كه داراي اين تكنولوژي هستند استفاده نماييد. از مزاياي اين سيستم به طور كلي مي توان به، از بين بردن بوهاي نامطبوع ، استريل كردن البسه ، شستشوي البسه در محيط از باكتري ، صرفه جويي در مصرف برق اشاره كرد.

 

شست‌وشوي پيشرفته با برنامه‌هاي متنوع

مدل SWM-94W50 اسنوا لباس‌ها را با سيستم شست‌وشوي Jet Wash تميز مي‌كند. به طوري كه اين دستگاه در مدت ۱۹ دقيقه به صورت كامل البسه را تميز و پاكيزه كند. گفتني است، ماشين لباسشويي اسنوا به برنامه‌هاي متنوعي براي شستن انواع پارچه بهره مي‌برد. مدل SWM-94W50 از ۱۴ برنامه اصلي شست‌وشو برخوردار بوده كه توانايي بالايي در تميز كردن انواع لباس دارد. خشك كن، آبكشي، شستشوي اقتصادي، لباس‌هاي تيره و حرير از جمله برنامه‌هاي مهم اين دستگاه هستند. ماشين لباسشويي اسنوا سري اكتا پلاس با امكانات كاربردي خود توانسته به گزينه مطلوبي براي شست‌وشوي انواع لباس تبديل شود

 

 

سيستم جت واش (Jet Wash)

ماشين لباسشويي ۹ كيلويي اسنوا مجهز به سيستم جت واش مي باشد كه اين سيستم محلول شوينده را با استفاده از يك نازل قدرتمند بر روي لباس ها اسپري مي كند كه علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوينده به الياف لباس، به طور چشمگيري باعث افزايش كيفيت شستشو، سرعت شستشو و كاهش مصرف انرژي مي‌گردد.

 

تعداد برنامه هاي شستشو 

ماشين لباسشويي ۹ كيلويي snowa داراي ۱۴ برنامه شستشوي متنوع مي باشد كه ميتوان به برنامه شستشوي اقتصادي، شستشوي سريع ۱۴ دقيقه اي، لباس هاي نخي و پنبه اي، لباس هاي پشمي و كاموايي، لباس هاي كودك و … اشاره كرد. 

  

شروع شستشو با تاخير

شما با استفاده از اين قابليت ميتوانيد لباسشويي را طوري تنظيم كنيد كه در هر زماني كه  مايل بوديد طبق ساعت مشخصي شروع به شست و شوي لباس ها كند.

 

شستشوي سريع 19 دقيقه اي

با استفاده از اين قابليت ميتوانيد لباس هايي كه خيلي كثيف نيستند و يا اينكه زمان زيادي براي شستشو نداريد اين قابليت به شما كمك ميكند كه لباس ها را با شست و شو سريع، تنها در مدت زمان 19 دقيقه شسته شوند.

 

نمايشگر LED

با وجود نمايشگر LED بر روي لباسشويي اسنوا علاوه بر ظاهري زيبا ميتواند زمان باقي مانده از شستشو يا دما… را به شما نشان مي دهد.

 

قفل كودك

با فعال شدن قفل كودك در لباسشويي اسنوا مدل SWM-94W50 برنامه ها به طور موقت غير فعال ميشوند تا از حوادث ناگوار جلوگيري شود.

 

موتور ماشين لباسشويي اسنوا ساخت كجاست؟

اسنوا براي پايين آوردن حجم صدا و ميزان لرزش در ماشين هاي لباسشويي و همچنين عدم جمع شدن آب در لباسشويي خود از موتور هاي هوشمند اينورتر استفاده مي كند، برند اسنوا اين موتور ها را از كشور چين تهيه مي كند و خودش توليد كننده آن نيست، يعني در اصل ماشين لباسشويي اسنوا محصولي ايراني با استفاده از قطعات چيني است.

 

 

كلام آخر

خريداران به هنگام انتخاب محصولات لوازم خانگي برند اسنوا نظير دستگاه لباسشويي به ” بررسي معايب و مزاياي لباسشويي اسنوا” مي پردازند. در واقع آگاهي از عملكرد دستگاه سبب شده تا انتخاب ما درست تر و هوشمندانه تر گردد. اما به هر جهت لباسشويي وسيله اي پر مصرف بوده كه با گذشت زمان نيازمند انجام سرويس و تعويض قطعات مي باشد.براي كسب اطلاعت بيشترو اطلاع از قيمت با اعتماد كالا همراه باشيد.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50 ،قيمت ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50 ،خريد ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50 ، ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي مدل SWM-94W50 ،ماشين لباسشويي اسنوا 9 كيلويي ،ماشين لباسشويي اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۰۷ توسط:رحمان موضوع: نظرات (0)